Kiitos kaikille, jotka suositteli Aqualan L:ää meikinpesuun. Toimii! Poistaa hyvin sekä vesiliukoisen, että vedenkestävän. Todella helposti ja hellävaraisesti, ei tartte enää tuskailla sen kanssa, aiheuttaako joku silmämeikinpoistoaine ärsytystä, ihanaa. Oon nyt käyttänyt tuota muutaman päivän ja ollut aivan ihastunut, pessyt myös koko kasvotkin samalla, ei siis tarvitse erikseen puhdistusmaitoa kasvoillekaan

Ostin samantien 200 g putelin, vaikken tiennyt toimiiko tuo. Ajattelin kokeilla tuota myös shampoon asemasta, koska käyn neljä kertaa viikossa suihkussa ja se on aika paljon päänahalle, niin yhden kerran vois pestä tuolla. Lisäksi oon jo sheivaillutkin tuolla ja toimi siinäkin, ei ärsyttänyt ihoa ja ihan kivasti karvat läks, vaikkei ehkä ihan niin hyvin, kuin jollain karvanpoistogeelillä, mutta mieluummin käytän Aqualan L:ää, kun on niin paljon hellävaraisempaa.
Pian multa loppuu Humektan 30 g, jota oon käyttänyt yövoiteena reippaan öljyn/karitevoin kera ja sekin toimii kivasti, mutta sitten pääsen kokeilemaan Aqualan L:ää yövoiteena öljyn kera, eiköhän toimi, kun Humektankin on toiminut. Voin siis vain suositella eteenpäin

Ceralan Plus voidetta oon käyttänyt myös parina aamuna meikin alle ja oon tykännyt, kun se on ohuempaa kuin normaali Ceralan. Tosin jälkimmäistä oonkin käyttänyt lähinnä yövoiteena (ja on se päivävoiteenakin toiminut, jos on antanu kunnolla imeytyä). Tuota Plussaa voin joskus ostaa hyvin lisääkin. Mun iho on tykännyt ennenkin Ceralanista, ei ärsyynny eikä tukkiudu.