Olen nyt käytellyt sekaiholleni (välillä pintakuivuuteen taipuvainen)
Humektania ja olen voiteeseen pääosin tyytyväinen. Tässä Humektanin plussat ja miinukset:
+imeytyy erinomaisesti, ei jätä ihoa tahmeaksi tai kalvoa iholle tms
+edullinen hinta
+ei vaikuta tukkivan ihoani
+iho jää mataksi tämän jäljiltä, eikä kiiltele
-koska tuote on hajustamaton, siinä on minun nenääni ikävä haju. Tämä on kuitenkin pieni ongelma, haju ei haittaa enää kun voide on kasvoilla
-koostumus on aivan järkyttävää lirua! Minulla on kaksi erikokoista tuubia voidetta ja molempien koostumus on samanlainen: heti kun avaa korkin niin voidetta valuu jo ulos tuubista, sitä on moneen otteeseen mennyt hukkaan kun voidetta on valunut pöydälle/lattialle. Tämän kanssa saa olla tarkkana. Kaipaisin aavistuksen voidemaisempaa koostumusta, jotta voidetta olisi helpompi käsitellä ja levittää sormin.
Hydrogeliäkin tulee varmasti ostettua jatkossakin.
Olen käytellyt myös
Apobasen Hydrogeliä, josta pidän myös:
+hinta
+kiva geelimäinen koostumus, voide pysyy käsissä levityksen ajan eikä valu tuubista ulos ennen aikojaan kuten Humektan
+helppo levittää kasvoille
+imeytyy nopeasti, ei jätä iholle kalvoa tai rasvaista tai muuten epämiellyttävää tunnetta
+ei tuoksu minusta miltään
+ei tunnu tukkivan ihoani
Tätäkin tulee siis ostettua varmasti jatkossakin. Yksinään Humektan ja Apobase eivät iholleni riitä ainakaan syksyllä/talvella/keväällä, mutta käyttelen ohessa tarvittaessa yövoiteena
Decubalin Face Vitalia, josta olen tykännyt myös kovasti.
Kiitos kovasti näistä kaikista voidesuositteluista juureksille, ilman juureksia en olisi tullut kokeilleeksi varmaan mitään näistä voiteista, jotka ovat nyt lempparikasvovoiteeni!