Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404316 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #720 : 01.05.08 - klo:11:58 »
Kellään kokemuksia Apteekin uudesta  Merck NM tuotesarjasta? Eniten kiinnostaisi sarjan Aloe Vera voide, koska haen Humektanin tilalle kosteuttavampaa voidetta kasvoille. Lisäksi täällä päin tuo tuote näyttäisi olevan alennuksessakin... Ajattelin kuitenkin vielä varmistaa täältä, ettei vaan olisi hutiostos. :)

Tässä vielä tuotteen kuva:
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/1995927/SubProducts/1995927

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #721 : 01.05.08 - klo:13:23 »
Ostin äskettäin apteekista heräteostoksena Natural Sea beauty -sarjan purifying mud mask naamion kuivalle ja herkälle iholle. Kahden kokeilukerran perusteella tykkään tuotteesta  :). Naamio jotenkin napakoittaa, kosteuttaa ja pehmentää ihoa eikä ainakaan vielä ole ilmaantunut mitään ärsytystä mun super herkälle iholle. Ajattelin ostaa vielä päivävoiteen, niin saan paremman käsityksen sarjasta. Haulla löytyi että ainakin joku oli sarjaan törmännyt, mutta olisi kiva kuulla lisää kokemuksia ihan mistä vaan sarjan tuotteista...
« Viimeksi muokattu: 01.05.08 - klo:17:38 kirjoittanut Sopranos »
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

cameron

• Vieras
« Vastaus #722 : 02.05.08 - klo:13:52 »
Kellään kokemuksia Apteekin uudesta  Merck NM tuotesarjasta? Eniten kiinnostaisi sarjan Aloe Vera voide, koska haen Humektanin tilalle kosteuttavampaa voidetta kasvoille. Lisäksi täällä päin tuo tuote näyttäisi olevan alennuksessakin... Ajattelin kuitenkin vielä varmistaa täältä, ettei vaan olisi hutiostos. :)

Tässä vielä tuotteen kuva:
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/1995927/SubProducts/1995927

Kuinkakohan paljon tuo sisältää Aloe Veraa? Incissä kun ei ollut ihan kärjessä. Itse kokeilisin esim Vera by CCS Gel:iä, jossa Aloe Vera on incissä heti ensimmäisenä. Jostain muistan lukeneeni, että Aloe Veran tulisi olla pääraakaaineena, että se edes vaikuttaisi jotenkin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #723 : 02.05.08 - klo:15:22 »
^ Sarjan omien sivujen mukaan voide sisältää noin 10% aloe veraa ja E-vitamiinia. Osaatko Cupcake tai joku muu sanoa millainen voiteen sisältö muuten on?

Tässä vielä tuotteen sivusto:
http://www.mercknm.fi/websites/mercknmfi/filbank/Blomserien.pdf

eejo

• Vieras
« Vastaus #724 : 02.05.08 - klo:16:12 »
Apteekin tuotteista on tullu käytettyä mm. Louis Widmerin "täsmärasvoja", ko se akneki ihan kivasti vaivas joskus yläasteella  ;D

Bepanthen on aivan ykkönen mulla huulien hoidossa ja kuiville nenänpielilleki se on aika nannaa...

Sitten käytin pitkään ja nytki vielä joskus Essexin rasvoja, tais joku ihotautilääkäri joskus suositella..Mitä mieltä ootte muutes ko. rasvoista, nehän sisältää aika kivasti kaikkea "huonoja" ainesosia, lähinnä silikonia muistaakseni.. että miten lääkäri voi suositella tollasta ainetta?? menipä vähä hankalasti ilmaistuksi, toivottavasti joku tajus.. :-\

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 02.05.08 - klo:19:04 »
^No eipä ne silikonit nyt myrkkyäkään iholle ole joten miksei lääkäri voisi suositella rasvaa missä sitä on? Sehän muodostaa iholle kalvon joka estää kosteuden haihtumistakin.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #726 : 03.05.08 - klo:14:39 »
Varmasti riippuu myös ihostasi, mitä lääkärisi on sinulle suositellut. Eiväthän kaikki kuivaihoisetkaan ole samalla lailla kuivaihoisia... Selitän vaikeasti, mutta toivottavasti ymmärsit  :).

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #727 : 12.05.08 - klo:20:26 »
Minun piti ostaa apteekista tuubi Aqualan L:ää edellisen loppuneen tilalle, mutta nappasikin mukaani vahingossa Aqualania. Tämä osoittautuikin hyväksi kokemukseksi. :) Aqualan on käsirasvana paljon tehokkaampaa ja luulisin tämän tehoavan myös kynsinauhoihin paremmin. Tätä ei tarvitse laittaa kuin ihan pieni nokare, sillä muuten jättää helposti vähäksi aikaa kalvon iholle. Putsarinakin tämä on loistavaa, paljon parempaa kuin Aqualan L. Jättää ihon todella pehmeäksi ja kosteutetun tuntuiseksi, mutta en ole aivan varma tämän meikinputsaustehosta.
Kokeilin Aqualania myös saunassa kasvoja suojaamaan, ja se hoitikin tehtävänsä ihan hyvin. Tässä tarkoituksessa tykkään kuitenkin ehkä enemmän Aqualan L:stä, joka tuntuu jättävän ihon pehmeämmäksi ja kosteutetummaksi.
2c F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #728 : 13.05.08 - klo:05:18 »
Olen nyt käytellyt sekaiholleni (välillä pintakuivuuteen taipuvainen) Humektania ja olen voiteeseen pääosin tyytyväinen. Tässä Humektanin plussat ja miinukset:

+imeytyy erinomaisesti, ei jätä ihoa tahmeaksi tai kalvoa iholle tms
+edullinen hinta
+ei vaikuta tukkivan ihoani
+iho jää mataksi tämän jäljiltä, eikä kiiltele

-koska tuote on hajustamaton, siinä on minun nenääni ikävä haju. Tämä on kuitenkin pieni ongelma, haju ei haittaa enää kun voide on kasvoilla
-koostumus on aivan järkyttävää lirua! Minulla on kaksi erikokoista tuubia voidetta ja molempien koostumus on samanlainen: heti kun avaa korkin niin voidetta valuu jo ulos tuubista, sitä on moneen otteeseen mennyt hukkaan kun voidetta on valunut pöydälle/lattialle. Tämän kanssa saa olla tarkkana. Kaipaisin aavistuksen voidemaisempaa koostumusta, jotta voidetta olisi helpompi käsitellä ja levittää sormin.

Hydrogeliäkin tulee varmasti ostettua jatkossakin.

Olen käytellyt myös Apobasen Hydrogeliä, josta pidän myös:

+hinta
+kiva geelimäinen koostumus, voide pysyy käsissä levityksen ajan eikä valu tuubista ulos ennen aikojaan kuten Humektan
+helppo levittää kasvoille
+imeytyy nopeasti, ei jätä iholle kalvoa tai rasvaista tai muuten epämiellyttävää tunnetta
+ei tuoksu minusta miltään
+ei tunnu tukkivan ihoani

Tätäkin tulee siis ostettua varmasti jatkossakin. Yksinään Humektan ja Apobase eivät iholleni riitä ainakaan syksyllä/talvella/keväällä, mutta käyttelen ohessa tarvittaessa yövoiteena Decubalin Face Vitalia, josta olen tykännyt myös kovasti.

Kiitos kovasti näistä kaikista voidesuositteluista juureksille, ilman juureksia en olisi tullut kokeilleeksi varmaan mitään näistä voiteista, jotka ovat nyt lempparikasvovoiteeni! :)

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 13.05.08 - klo:13:16 »
Onko täällä kellään kokemusta sekä 9% rasvaa sisältävästä Face Vitalista ja 18% rasvaa sisältävästä Face Vitalista? Eroavatkohan nuo merkittävästi toisistaan?

Mulla alkaa Face Vital (9%) loppua ja haluan ehdottomasti tuon uuden 18% rasvaa sisältävän version yövoiteeksi. Odotan innolla! Tuon nykyisen Face Vitalin tehot yövoiteena eivät riitä ilman muutamaa lisättyä tippaa jojobaöljyä.

Täältä löytyy uuden Face Vitalin inci ja muita tietoja:
http://www.actavis.com.mt/NR/rdonlyres/DA9C9A17-43B4-4774-BA76-9C459A037C05/0/DecubalFaceVitalCream.pdf
« Viimeksi muokattu: 13.05.08 - klo:13:19 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #730 : 13.05.08 - klo:19:34 »
Mulla kanssa tuo DECCUBALIN face vital toimii! Samoin kuin sarjan bodylotion.... Antaa ihon jotenkin hengittää paremmin kuin esim CERALAN JA LIPOLAN. Ja imeytyy paremmin . Eli kosteuttaa ihoani jossa atopiaaja kuivuutta...välillä hilsehtiikin. Ceralan ja LIPOLAN on musta liian tuhtia tavaraa kasvovoiteeksi  ;D. Sen jättämän kalvon alla iho ei mulla ainakaan hengitä ja se imeytyy hitaasti. Mutta pehmittää karheaa kuivaa ihoa...Ja pakkaskelillä voisin ajatella kuivaan ihooni laittaakkin.

.Se tietty voi tehdä kanssa pistelyä jos oot alerginen vaikka BARABEENEILLE(voidepohja) ALLERGINEN(CERALAN JA LIPOLAN)

Kokeilin LOUIS WIDMERIN hajustamattomia voiteita matkapakkauksena. Nuo toimii varmaan hyvin kesällä, ei ole tönkkörasvasia....tms. Kosteuttaa hyvin vaikkei jätä sitä kiiltävää rasvapintaa ihoon :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 22.05.08 - klo:19:15 »
Haulla ei löytynyt juuri mitään tietoa, mutta olisiko kenelläkään kokemusta Cliniderm Skin Balance -tuotteista. Erityisesti minua kiinnostavat voiteet, mutta toki kaikki muutkin. Näin mainoksen Kauneus & Terveys -lehdessä ja kiinnostuin, osittain kivan pirteiden purkkien takia. Aika monet kokeilemani ACOn voiteet ovat olleet melko silikonisia ja niin näyttävät olevan nämäkin, mutta ainakaan Pure & Clean -sarjan Matifying Day Lotion ei tukkinut ihoani.
1b M ii

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #732 : 03.06.08 - klo:13:03 »
Kuinkakohan mones viesti mulla tälle alueelle ;D Toinen?

Pakko vaan oli tulla hehkuttamaan tuota Aqualan L:ää. Nyt kun siihen olen tutustunut, en kyllä muuhun vaihda! Se koskeuttaa kivasti sekä kasvot että vartalon. Mä oon hirvittävän laiska ihonhoitaja ja tällainen passeli tuote koko kropalle sopii mulle oikein hyvin. Olen totuttanut poikkiksen ennen hyvin vähän rasvatun kropan tuohon samaan ja nyt se iho huutaa mun käsittelyä (käytetään tuota myös niska-hartia-selkä-hieronnassa). Poikkis oli vahingossa ostanut Aqualania ilman L:ää ja se toimii kuulemma hyvin kuiviin kyynerpäihin yms. :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 03.06.08 - klo:13:07 »
Ostin eilen humektania aurinkoihottuman takia, ja huomasinpas sitten että tuoteen pitäisi olla niin kosteuttava yms. ei öljyinen.. Kokeilin kasvoihin sekoitettuna herbinana tasapainoittavaan kosteusvoiteeseen ja tosi kivan raikkaan jätti ihosta. Ei yhtäkään finniä aamulla joten hyvin toimii :) Jää kyllä vakikäyttöön kasvovoiteena ja miksei kropallakin..

Aqualan Plus on minusta ehkä hiukan parempi kropalle kuin humektan.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 06.06.08 - klo:16:37 »
Mä oon niin kyllästynyt decubalin face vitaliin, vaikka se niiin ihanaa tavaraa mun kasvoille onkin (käytössä vielä se vanhempi 9%). Tuntuu vaan että iho olisi niin kyllästynyt siihen ja olisi hyvä välillä koittaa jotain muutakin. Oisko mitään muuta samantyyppistä kasvovoidetta, missä ei olisi mineraaliöljyjä eikä silikoneja tai ei kauheasti silikonia?

Ainiin kokeillut olen jo aqualan l ja humektanin. Ei toimi.

Ketään koittanut aco dry&sensitive soft day cream päivävoidetta? Mulla on saman sarjan yövoide mikä on kyllä hyvää.
http://www.aconordic.com/default.asp?sid=3233&pid=2201
« Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo:16:51 kirjoittanut Hemppa »