Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404315 kertaa)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #735 : 08.06.08 - klo:14:28 »
Eilen kävin ostamassa tuon Face Vitalin ja yhden käyttökerran jälkeen en voi muuta kuin kehua :-* Oma iho on tällä hetkellä aknelääkityksen alla ja on kuivunut todella pahasti, ihan hilseilyyn asti. Iho punoittaa pahasti ja kaikki hajusteelliset tuotteet on suuri ei. Yöksi laitoin kunnon kerroksen Face Vitalia ja aamulla herättyä iho oli ihanan tasaisen värinen (tai niin tasainen kuin arpinen akneiho voi olla) ja hilseilystä ei kuuloakaan. Toivon toivon toivon, että olisin vihdoin löytänyt kasvovoiteen, joka oikeasti toimii. Sellaista kun ei ole etsittykkään kuin pieni ikuisuus.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #736 : 09.06.08 - klo:09:59 »
Ketään koittanut aco dry&sensitive soft day cream päivävoidetta? Mulla on saman sarjan yövoide mikä on kyllä hyvää.
http://www.aconordic.com/default.asp?sid=3233&pid=2201

Olen koittanut, kuten myös yövoidetta, mutta kumpikaan ei sopinut iholleni. Varsinkin päivävoiteesta olisin tykännyt, sillä se levittyi ja imeytyi mukavasti, mutta aloin saada siitä lyhyen käytön jälkeen ihottumaa ja näppylöitä. Saatan olla allerginen voiteen sisältämälle kamomillalle?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 09.06.08 - klo:12:55 »
^Ai hitto siinä on kamomillaa  :-\. Joskus sain yves rocherin kamomilla päivävoiteesta allergianäppyjä ja mietin jos se olisi se kamomilla mikä sen tekee.. Tekis kyllä mieli koittaa. Voihan sen sitten antaa jollekin jos ei itelle sovi. Kun en ole varma tuosta yvesin voiteesta, kun tuntui että sain sen firman joka voiteesta jotain ärsytystä. Kiva kuulla että imeytyi ja levittyi hyvin. Saattaapi olla että lähtee mukaan seuraavalla apteekkireissulla  ;)

Onkohan muuten siinä yövoiteessa kamomillaa. En tiedä millä nimellä se löytyy incistä? En saa siitä ainakaan ärsytystä.

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #738 : 09.06.08 - klo:15:07 »
^Nimellä bisabolol; googletin että se on itse asiassa kamomillasta uutettu ainesosa. Ja kyllä sitä on tuossa yövoiteessakin, eli jos se sopii, niin varmaan sopii päivävoidekin.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #739 : 15.06.08 - klo:22:13 »
Osaisiko joku neuvoa että mitä perusvoidetta kannattaisi kokeilla, kun olen kokeillut sekä Aqualan että Aqualan L:llää, ne aiheuttivat tukkeumia iholla, Humektan oli aivan liian vetistä (kosteusteho mitätön). Face Vitalista sain myös pieniä näppyjä. Hakusessa olisi voide, joka olisi kevyt, kosteuttava ja ei tukkisi ihoa ja jota voisi laittaa vaikka yöksi nassukkaan.  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 15.06.08 - klo:22:17 »
^ Pakko puuttua kyllä tuohon, sillä Humektanissa on hyvä kosteutusteho, mutta se ei sitten varmaan ole tarpeeksi rasvainen ihollesi. Aqualan L ja Aqualan eivät ole niin kosteuspitoisia kuin Humektan. Minusta sinun kannattaisi kokeilla Humektania vielä uudestaan, joko yksinään tai öljyn kanssa. Pienet näpyt johtuvat varmaan kuitenkin liian rasvaisista ja paksuista voiteista. Kannattaa varmaan kokeilla myös Erisanin voiteita.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #741 : 15.06.08 - klo:22:20 »
Voishan sitä Humektania ostaa sellaisen pienen tuubin kokeiluun. Kuinka suuri ero on sitten Humektanilla ja sillä Apobasen hydrogeelillä? Erisanin kasvovoiteista sain niin ikään pieniä näppyjä!  >:( Tuntuu että iholleni on lähes mahdoton löytää sitä "täydellistä" tuotetta...

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 15.06.08 - klo:22:33 »
Siis todella kosteuttava, mutta öljytön, on Eucerin Hydro-Balance -voide. Hieman sellainen geelimäinen, ei jätä mattapintaa, mutta itselleni sopii yöksi. Tähän palasin taas parin päivän Face Vital hairahduksen jälkeen. Nyt alkaa iho taas olla rauhoittunut. Ja ei tuki: itselleni tulee näppyjä kohtuu helposti, mutta tämä enemmänkin rauhoittaa ja tasoittaa ihonväriä.

Tuon Face Vitalin kosteustehot eivät vaan riittäneet, vaikka ihoni on rasvainen ja pintakuiva. Kosteusköyhä kylläkin, missä vissiin sitten jumitti. Kiristystä tuntui heti yhden yön jälkeen, ja toisen yön jälkeen vielä enemmän, minkä lisäksi nassussa oli useita kuivumisesta seuranneita näppyjä. Yleistuntu oli aika ärsyyntynyt. Harmi, koska se muuten tuntui mielenkiintoiselta tuotteelta. Ja nassussakin hyvältä ensimmäiset tunnit.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 15.06.08 - klo:22:39 »
Itse olen todennut parhaaksi kostusvoiteeksi kuivalle, helposti tukkeutuvalleiholleni  Humektanin, johon lisään emuöljyä. Pitää joskus testata tuo aprikoosikiviöljykin, nyt saa tosin iho rauhoittua ensin. Sain tosiaan ihoni tukkeutumaan taas ja alkoi jo epätoivo iskeä  :P. Mutta nyt näyttää siltä, että Lactacyd (uusi voidemaisempi koostumus) on saanut ihoni rauhoittumaan varsin hyvin! Ei parane nuolaista ennen kuin tipahtaa mutta hyvältä näyttää, onneksi  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 15.06.08 - klo:22:51 »
^ Itselläni kaikki öljymäisemmät tuotteet (ja muuten myös Humektankin, vaikka ei siis todellakaan ole öljyinen) jäävät kasvoille ihon pinnalle jotenkin "lillumaan". Eivät siis tunnu imeytyvän. Mistäköhän se johtuu? Ajattelin vain, että käyköhän sama, jos lisäilen öljyä johonkin normivoiteeseen.

Hirmu vaikea muuten löytää voiteita rasvaiselle, pintakuivalle, mutta kosteusköyhälle iholle. Tuota Eucerinia lukuunottamatta tuntuu, ettei mikään riitä  :(. Mielelläni kokeilisin jotakin silikonitontakin, mutta sopivaa ei vielä ole löytynyt.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #745 : 15.06.08 - klo:23:11 »
Mä käytän naamalle Aqualan Plussaa ja se ainaki sopii mulle hyvin. Tossa perus Aqualanissa on jotenkin ihan karmea haju, josta en tykkää. Sitten mulla on käytössä myös Neutrogenan suojakertoimellinen naamarasva, mutta sekin haisee jotenkin kummalliselle ja se haju löyhkää naamassa koko päivän.  :-X Monet hajusteettomat apteekin tuotteet haisee ihan karmealle. Humektan on koostumukseltaan ihan kamalaa, kun sitä lorahtaa helposti myös lattialle, kun sitä ottaa.
1cFii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 15.06.08 - klo:23:19 »
^ Hm. Itse käytän Humektania kaulavoiteena ja en sitä kyllä koskaan ole saanut lattialle livahtamaan. Tuntuu itse asiassa suht jämäkältä voiteelta. Käytän tosin paljon lirumpi lotioneja/fluideja.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 16.06.08 - klo:11:42 »
Onko kokemuksia ACOn Hydra Boost-voiteista? Pikaisella haulla en ainakaan löytänyt. Aattelin sitä yövoidetta...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #748 : 16.06.08 - klo:13:47 »
^^ Mulle on kerran osunut Humektanista ns. susikappale, oli aivan juoksevaa vetistä lirua sisältö. Parasta ennen päiväys oli lähestymässä, liekö siinä syy. Sen jälkeen ostamani ovat olleet ihan voidemaisia koostumukseltaan.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #749 : 16.06.08 - klo:14:12 »
^^ Mulle on kerran osunut Humektanista ns. susikappale, oli aivan juoksevaa vetistä lirua sisältö. Parasta ennen päiväys oli lähestymässä, liekö siinä syy. Sen jälkeen ostamani ovat olleet ihan voidemaisia koostumukseltaan.

Sama juttu. Kerran oli yksi 100g puteli ihan lirua. Muuten Humektan on voidemaisen täyteläistä mun mielestä.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset