Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 403975 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #810 : 16.10.08 - klo:18:31 »
^^  HEMPPA, onko sulle tullut vielä niitä ACO:n näytteitä? Mulle nimittäin ei vieläkään....

EDIT. alle: joo aika surkeaa mainontaa/markkinointia jos eivät ollenkaan tule!  :-\
« Viimeksi muokattu: 16.10.08 - klo:19:26 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 16.10.08 - klo:19:16 »
Eipä ole täälläkään näkynyt, taisin tilata päivää ennen kuin Hemppa täällä ilmoitteli. Saa nähdä tuleeko ollenkaan, olin ite jo unohtanut koko näytteet :D

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 17.10.08 - klo:12:46 »
Ei oo tullut mullekaan  >:(. Tilasin samana päivänä kun tulin kertomaan tänne. Oon jo luopunut toivosta. No ei se mitään, koska tilasin vain kun luki ilmainen  ;D muuten tuotteet ei kiinnosta.
« Viimeksi muokattu: 17.10.08 - klo:12:48 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #813 : 17.10.08 - klo:12:52 »
Ehkä ne on saanu paljon tilauksia ja siksi kestää. Noita näytteitähän on mainostettu esim. mesessä. Sinänsä mullekin on ihan sama tulevatko vai eivät, mutta olisihan se kiva ne kuitenkin saada. En kuitenkaan usko, että ostan ko juttuja, mutta olisipa ainakin kokemusta rikkaampi :)
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #814 : 17.10.08 - klo:12:57 »
Niin, kaipa tuo tilausten runsaus on todennäköisin syy. Ei paljon järkeä lähteä tekemään moista kampanjaa ja sitten jättää toimittamatta. Mä en itse asiassa tunne Acon tuotteita mitenkään, ja jos näytteissä on jotain mikä tuntuisi toimivalta niin varmasti voisin ostaakin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 17.10.08 - klo:13:07 »
Mä oon tutustunut acon tuotteista vain niihin herkän ihon päivä- ja yövoiteeseen. Kumpikin on sopinut hyvin iholle, mutta on vielä hieman liian rasvaisia. Odottelen talvea jolloin varmasti imeytyvät paremmin  :). Olen kyllä käytellyt jo tuota päivävoidetta poskilla ja niihin imeytyy ihan ok ja sopii meikin alle.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #816 : 22.10.08 - klo:22:12 »
Ostin nyt kokeeksi BM 28 geelin. Kerran vasta olen ehtinyt testata, mutta huomasin heti tarvitsevani tuon lisäksi kosteusvoidetta. En ostanut saman sarjan kosteusvoidetta, vaan laitoin Ceralania. En tiedä kannattaisiko kuitenkin ostaa lisäksi BM Regenetive voidetta? Kokemuksia kenelläkään?? Kuinkahan kauan tuo yksi geelipurkki kestää? Lähinä mietin auttaako yksi purkki vielä arpiin vai pitääkö ostaa useampi kappale.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #817 : 22.10.08 - klo:22:30 »
Voikohan Acon näytteitä edes enää tilata? En löydä sivuilta tietoa.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 22.10.08 - klo:23:01 »
Ostin nyt kokeeksi BM 28 geelin. Kerran vasta olen ehtinyt testata, mutta huomasin heti tarvitsevani tuon lisäksi kosteusvoidetta. En ostanut saman sarjan kosteusvoidetta, vaan laitoin Ceralania. En tiedä kannattaisiko kuitenkin ostaa lisäksi BM Regenetive voidetta? Kokemuksia kenelläkään?? Kuinkahan kauan tuo yksi geelipurkki kestää? Lähinä mietin auttaako yksi purkki vielä arpiin vai pitääkö ostaa useampi kappale.

Ainakin mun pintakuivalle iholle se kuivan ihon versio ei ollut riittävän kosteuttavaa. Evestä saa ainakin näytteitä jos sinne on mahdollista päästä.

Mutta kuten olen täällä jo aiemmin mainostanut, kannattaa kysellä yliopiston apteekista niiden omaa sukralfaattivoidetta tuon geelin korvikkeeksi, siinä on samaa vaikuttavaa ainetta kolme kertaa enemmän ja jo yksinään paremmat kosteutustehot kun on tehty Aqualan L:ään. Siis jos tosiaan tuo Aqualan L noin muuten toimii ihollasi. Hintaa 100g:n putkilolla on n. 14€ kun yksi olikohan 40 ml:n purkki tuota BM28 geeliä maksaa ainakin 30€.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #819 : 22.10.08 - klo:23:07 »
^ Olin lukenut tuosta Aqualan L sekoituksesta, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla tuota aitoa tavaraa. Se on ihan eriasia onko siinä mitään järkeä. Aqualan L ei oikein kunnolla imeydy mulla kasvoihin, vaikka kropalle sitä voinkin käyttää. Sama homma mulla on Humektanin kanssa. Parasta mun kuivale iholle on tuo Ceralan, jota laitan lisäksi jos käytän joskus Aqulania tai Humektania. Varmaan kuitenkin ostan seuraavaksi tuota apteekin omaa mixiä. Tuo BM maksoi 30ml noin 40e. Olen niin epätoivoinen arpien kanssa, että olen valmis tuon riistohinnan maksamaan kokeilusta.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 22.10.08 - klo:23:20 »
Eihän sille sitten oikein mitään voi jos iho ei tykkää siitä voidepohjasta muuten. Olisin itsekkin toivonut että se olisi ollut ennemmin vaikka humektaniin sotkettuna, mutta tuohon oli tyytyminen. Mutta on se ainakin voimakkaampaa, tosin onhan siinä BM28:ssa varmaan muitakin vaikuttavia aineita, vaikka juuri tuolla sukralfaatilla sitä mainostetaan. Toivottavasti noista aineista löytyy jotain apua!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #821 : 04.11.08 - klo:14:56 »
Mullekin tuli tänään (yli kuukausi sitten tilasin) Acon näyte.  Age defence normaalille iholle..eli ilmeisesti ensimmäisiä ryppyjä ehkäisevä tai jotain. Oon nyt käytellyt Humektania ja Aqualania ja tähän en kyllä vaihtaisi  :-X Ensinkin inci oli aika karmea, montaa eli silikonia ja tää tuntuu oikein korostavan ihon epätasaisuuksia ja punoitusta, hieman myös aiheuttaa kutinaa..kosteutusteho ihan jees, ei imeydy kovin hyvin. Vois käytellä tätä yövoiteena kun ei tarvi mennä ihmistenilmoille  ::)
Breathe me.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 04.11.08 - klo:17:44 »
Tännekin tuli Acon Cliniderm-näyte tänään: Pure & Clean Matifying Day Lotion. Jotenkin odotin, että olisi tullut näyte useammasta tuotteesta... Mutta kiva, että jotain tuli: en enää odottanut mitään tulevaksi, kun tässä tosiaan meni varmaan tuon kuukauden päivät.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #823 : 05.11.08 - klo:12:10 »
Noniin, tulihan se ACOn näyte mullekin sitten. Mulle tuli tuo Age Defence Day Cream, odotin niinikään sampleja sarjan muistakin tuotteista, mutta tulipahan nyt edes tuo sitten. Petyin kanssa kovasti INCIin: silikonia neljäntenä  :-[ Yhteensä bongasin 3 eri silikonia. Eipä paljoa houkuta käyttää kasvoille!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 05.11.08 - klo:17:10 »
Mulle tuli Hydrating day gel cream -näyte. Ehdin jo vähän innostua, mutta kun luin incin niin eipä sittenkään. Silikonia löytyy, joten en tule sitä ikinä nassuuni (enkä kyllä muuallekaan) laittamaan. Pitää lahjoa vaikka äitiä tuolla, jos sillä olisi sille käyttöä. Luulin kyllä, että sieltä olisi vähän useampi näyte tullut, mutta ei kai sitä passaa valittaa kun ilmaiseksi saa...