Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404317 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #825 : 05.11.08 - klo:17:24 »
ACOn sivuilla kyllä ihan taatusti luki, että he lähettävät ilmaiseksi kaksi näytettä ja yhden täysikokoisen tuotteet! Niin vissiin. ::) Minullekin tuli tuo geeli, missä on silikonia heti alussa.. Että juu, minä ainakin pistän palautetta menemään. >:( Jos tuollaisen kampanjan tekee, niin kyllä minusta siinä on sitten annettava se, mitä on luvattukin.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 05.11.08 - klo:17:35 »
^Juu niin siellä oli! Ja sain vain yhden voiteen, joku pinkki putkilo rasvoittuvalle iholle. Tuoksu on kyllä niin voimakas että en varmasti ostaisi!
Hang up the chick habit

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #827 : 05.11.08 - klo:17:50 »
En tajua mitä järkeä on lähettää yksi näyte edes, postikulutkin sen verran suuret... Taisi olla suurempi menestys kampanjalla kuin alkuun luulivatkaan  ???. Itse en noita tilannut, koska eivät minulle sovi.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #828 : 05.11.08 - klo:19:17 »
ACOn sivuilla kyllä ihan taatusti luki, että he lähettävät ilmaiseksi kaksi näytettä ja yhden täysikokoisen tuotteet! Niin vissiin. ::) Minullekin tuli tuo geeli, missä on silikonia heti alussa.. Että juu, minä ainakin pistän palautetta menemään. >:( Jos tuollaisen kampanjan tekee, niin kyllä minusta siinä on sitten annettava se, mitä on luvattukin.

Eikös tuo kampanja koskenut apteekeissa myytäviä kasvovoiteita. Eli kun ostaa kasvovoiteen, saa kaupan päälle matkakoot kasvovedestä ja putsarista. Näin mä ainakin asian ymmärsin.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #829 : 05.11.08 - klo:19:25 »
^ Noin minäkin sen tulkitsin. Mulle ei oo kyllä tullut vielä yhtään näytettä.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #830 : 05.11.08 - klo:19:30 »
Tännekin tupsahti näyte, Pure & Clean Matifying Day Lotion. Sen sijaan että olisin saanut lomakkeessa vaihtoehdoksi klikkaamani tuotteen (kosteuttava voide) niin lähettivät sitten öljyiselle iholle tarkoitetun. Incissä tosiaan kovasti silikonia, mutta löytyi sentään maitohappoa ja salisyylihappoakin. 
1b F ii

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #831 : 05.11.08 - klo:20:38 »
Myös mulle tuli toi Pure & Clean Matifying Day Lotion -näyte. Ja mäkin odotin useampaa näytettä, mutta ilmeisesti olin sitten ymmärtänyt väärin.

Anyway, oon nyt parina päivänä testannut tota. Ei ainakaan sovi meikkivoiteen alle, rullautuu tosi ärsyttävästi. Aika silikonistakin on, mikä ei kyllä mua sinänsä haittaa kun ei mun iho siihen reagoi. Mutta joo, eipä tarvi ostaa.  ::)

ihana

• Vieras
« Vastaus #832 : 06.11.08 - klo:14:13 »
En taida edes uskaltaa testata saamiani ACO:n näytteitä, kun incilistalla ensimmäisenä komeilee silikoni. Vai olikohan siinä sentään vettä eli aquaa ennen  ::)

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #833 : 06.11.08 - klo:16:18 »
^ Samoin. Mäkin siis sain näytteet viime viikolla, mutta taitaa jäädä kokeilematta kun tuotteet vaikuttivat niin silikonisilta... Eivätkä nuo tosiaan muutenkaan olleet mitenkään häävit näytteet, tuollaisia samanlaisiahan on usein lehtien väissä jne. Mä kun oon joskus saanut apteekista näytteeksi sellaisia matkakokoisia pikkupulloja eri tuotteita ja luulin automaattisesti, että nuo näytteetkin olisi olleet sellaisia. Tosin eipä se nyt niin kauhea pettymys ollut, olin itse asiassa unohtanut jo koko näytetilauksen. :D

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #834 : 07.11.08 - klo:01:05 »
^Saitko sä siis usemmankin näytteen? Mulle kyllä tuli sellanen 10 ml putkilo.
Breathe me.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #835 : 07.11.08 - klo:11:48 »
^ Joo, mä sain kaksi sellaista pientä näytettä, ehkä jotain muutaman millin. Toinen oli tuo ACO Cliniderm Pure & Clean Matifying Day Lotion ja toista en muista, mutta pakkaus oli vihreänsävyinen. Joku kosteusvoide se toinenkin oli, mutta heitin näytteet jo roskiin niin en voi tarkistaa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 08.11.08 - klo:22:27 »
Millainen tuoksu on Sebamedin Clear Face -puhdistusvaahdossa? Löysin kommenttia, että se on voimakas ja miehekäs, mutta osaisiko joku kuvailla tarkemmin, miltä se tuoksuu? Musta tuntuu, että Sebamedin pesuneste tekee hyvää mun iholle, mutta kun se haju on aika kamala, niin mietin, tuoksuisiko tuo paremmalta. Voimakkaat tuoksut ei sinänsä mua haittaa, mutta kun tuo pesuneste haisee niin lääkemäiseltä.

Mulla alkaa olla aika epätoivoinen olo ihoni kanssa. Aina vaan on finnejä, mustapäitä ja laajentuneita ihohuokosia. Mun iho sais vähitellen tajuta, että teini-ikä meni jo. >:( Yritän nyt miettiä, mitä apteekin tuotteita voisi vielä kokeilla. Jos jollain on ehdotuksia, niin saa heittää. Ihoni on siis todella rasvainen eikä tippaakaan herkkä, kestää suunnilleen mitä vaan. Joskus on vähän (pinta?)kuivuutta, lähinnä nenässä. Koskaan iho ei kiristä tai muutoin oikeasti kuivu. Testattu on Humektan, Apobasen geeli ja Sebamedin pesuneste. Kaikista olen tykännyt, Humektanista en kuitenkaan kamalasti. Epäilin ensin noiden voiteiden lisäävän finnejä, mutta eipä ole auttanut vanhaan voiteeseenkaan (Nivea Young) palaaminen. :-\

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #837 : 10.11.08 - klo:19:44 »
Millainen tuoksu on Sebamedin Clear Face -puhdistusvaahdossa? Löysin kommenttia, että se on voimakas ja miehekäs, mutta osaisiko joku kuvailla tarkemmin, miltä se tuoksuu?

On siinä mun nenuun jokin miehekäs vivahde, muttei missään nimessä voimakas. Mielestäni tuo vaahto on tuoksultaan melko neutraali, ja tää on tuoksuherkän ihmisen näkökulma. Toivottavasti auttoi edes vähän :)
Toinen vastaavanlainen vaahtoputsari on Vichyn Oligo 25, jossa on naisellisempi ja vahvempi tuoksu kuin tuossa Clear Facessa.
1b M ii

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #838 : 10.11.08 - klo:20:29 »
Muutaman kerran olen nyt käytellyt tuota Acon Pure & Clean Matifying Day Lotion näytettä, tuntuu yllättävän hyvältä. Voisin kuvitella että voi olla toimivakin tuote nuorelle, rasvaiselle iholle. Itse olen nyt käytellyt öisin Paula's Choice 2% BHAn jälkeen ja siinä käytössä ei ainakaan ole tukkinut, kosteuttaa ja rauhoittaa sopivasti.
1b F ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 10.11.08 - klo:20:46 »
On siinä mun nenuun jokin miehekäs vivahde, muttei missään nimessä voimakas. Mielestäni tuo vaahto on tuoksultaan melko neutraali, ja tää on tuoksuherkän ihmisen näkökulma. Toivottavasti auttoi edes vähän :)

Ehdin jo tänään ostaa tuon puhdistusvaahdon, mutta kiva silti kuulla ennen kokeilua, ettei tuoksu ole yhtä kamala kuin pesunesteessä. :)

Edit: Kokeilin nyt tuota puhdistusvaahtoa. Tykkäsin kovasti! Koostumus oli kiva ja tuoksu ihanan raikas (ei mun nenään yhtään miehinen tai voimakas). Ihme kyllä se putsasi myös silmämeikin kokonaan. Harmi vaan, että huomasin käytön jälkeen, että purkin kyljessä kehotetaan välttämään silmänympärysihoa. :-\ Kuinkahan vakavasti nuo ohjeet pitää ottaa? Jos silmät ei ärsyynny, niin uskaltaako käyttää myös silmämeikin poistoon? En huomannut mitään ärsyyntymisen tunnetta silmissä, mutta mietin vaan, voiko tuossa kuitenkin olla jotain silmänympäryksille tai silmille pitkällä aikavälillä haitallista.
« Viimeksi muokattu: 11.11.08 - klo:11:04 kirjoittanut Margot »