Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405654 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #855 : 24.11.08 - klo:16:38 »
^ Millaisessa purkissa/putelissa tuo Valkovaseliini on? Kuulostaa tosi hyvältä! Mietin vain, että onko se sellaista sormilla kaivettavaa tahnaa.
Mun YA:sta ostettu Professorin valkovaseliini on ainaskii tuubissa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #856 : 24.11.08 - klo:19:33 »
Tuollainen juuri, todella kätevä. Toimii isompanakin versiona.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #857 : 24.11.08 - klo:21:56 »
Jee, kiitos vastauksesta, pitääkin kaivella tuollainen paikallisesta apoteekista. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 25.11.08 - klo:09:17 »
Kokeiltiin eilen miehen päähän tuota Decubalin päänahan hoitoainetta. Aika voimakas mentholin tuoksu ja minulla ihan silmät vuosi kun levittelin sitä miehelle. Laitettiin naamio tyylillä, sai vaikuttaa 10min. Vaikka miehen hiukset on käsittelemättömät, jätti tuote ne aika "kuiviksi." Tästä syystä ainakaan minä en uskalla tuota omaan luonnonkiharaan päähäni laittaa.. Ties mikä räjähdys siitä tulee :D

Miehen hiuspohja oli kyllä selkeästi parempi tänä aamuna. Hiukset eivät olleet yhtään rasvaiset ja tukassa oli paljon volyymia :) Uskon että tuosta on paljon apua kunhan käyttää säännöllisesti. Ainakin hiukset olivat heti "virkeämmän" näköiset.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 03.12.08 - klo:13:20 »
Mikäköhän olisi paras perusvoide ihon kutinaan? Varmaan sieltä rasvaisimmasta päästä kannattaisi ottaa tai sit jotain keramidivoidetta esim. Ceralan...? Mulla on tää jalkojen kutina ihan mieletöntä ja aattelin ostaa apteekista jonkun voiteen, jos auttaisi paremmin kuin Dermosilin E-vitamiini. Bepanthen-voide sekä emulsio ei oo myöskään auttanut. Aattelin ostaa hydrokortisonia ja sen rinnalle perusvoiteen.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 03.12.08 - klo:13:50 »
Hydrokortisoniakin paremmin on meilä toiminut Helosan!

Helosan Original koostumus:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Eucalyptys globulus, Polyaminopropyl Biguanide, Propylparaben, Natriumhydroxide pH 6,5
Vielä kun tämän saisi ilman mineraaliöljyjä...

Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 03.12.08 - klo:13:55 »
Tosiaan, Helosaniahan vois kans koittaa. Mulla pitäisi sitä ollakin tuolla hevoskamoissa, täytyykin mennä penkomaan. Kiitti vinkistä Nea!  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #862 : 03.12.08 - klo:16:42 »
Tuota Helosaniahan käytetään tatuointienkin jälkihoidossa, oon ihan omalla kohdallanikin havainnut sen ihan tappotehokkaaksi kutinaan/kihelmöintiin tuossa yhteydessä, luulisi toimivan "orgaanisemmankin" kihinän kohdalla. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 29.12.08 - klo:15:59 »
Kellään kokemusta avenen Couvrance Green Concealer Pen eli siitä vihreästä peitevoide kynästä? Peittääkö punoituksen hyvin? Etsiskelin netistä apteekista saatavia punoituksen peittäviä peiteaineita ja tuo alkoi kiinnostamaan. Hinta on kyllä niin suolainen että olisi kiva kuulla ensin kokemuksia.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #864 : 05.01.09 - klo:15:52 »
Päätin kokeilla Ceralan Plussaa rasvaiselle, mutta erittäin pintakuivalle iholleni. Nyt noin kolmen viikon käytön jälkeen voin sanoa, että olen todella tyytyväinen! Aiemmin tänä talvena mun iho oli sellaisen harmaan, kuolleen ihosolukon peitossa, joka ei lähtenyt pois kosteusvoiteilla eikä kuorimallakaan. Meikki teki ihon vain hirveämmän näköiseksi ja kasvoja tietenkin myös kiristi koko ajan. Ceralan Plussalla tuo kuivuus on kadonnut täysin ja iho on melkeinpä heleän värinen. Tän kolmen viikon aikana mulle ei myöskään ole tullut yhtäkään finniä, vaikka pelkäsin, että Ceralan Plussassa oleva mineraaliöljy voisi aiheuttaa niitä. Lisäksi ihon rasvoittuminen vaikuttaisi vähentyneen hiukan. Ainakin toistaiseksi tuo vaikuttaa siis loistotuotteelta! :)

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #865 : 05.01.09 - klo:16:09 »
^ tuohan kuulostaa ihan mun iholta nyt, eli pintakuiva niin että iho lähtee laattoina irti, ihan sama vaikka kuorii joka toinen päivä.. näppyjä ei oo yleensä kuin pari, nyt on posket ja leuka niitä täynnä :(
pakko kokeilla tuota josko helpottais, kiitos vinkinstä  ;D

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #866 : 05.01.09 - klo:16:28 »
^ tuohan kuulostaa ihan mun iholta nyt, eli pintakuiva niin että iho lähtee laattoina irti, ihan sama vaikka kuorii joka toinen päivä.. --

Ei liene ihme, että iho hilseilee ja "laattailee", jos sitä kuorii liikaa. Talvella kannattaa pikemminkin vähentää kuorimista esim. kertaan kahdessa viikossa. Ihoa ei kannata ylihoitaa, helpostihan se ärtyy liiasta puunaamisesta.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #867 : 05.01.09 - klo:17:23 »
^^Eipä kestä, toivottavasti se toimii sullakin hyvin! :) Ceralania on olemassa "tavallista" versiota ja sitten tuota Plussaa. En osaa sanoa, kumpi kosteuttaa tehokkaammin, mutta Plussassa on vähemmän mineraaliöljyä ja se ehkä siten voisi olla sopivampi epäpuhtaalle iholle.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 09.01.09 - klo:13:31 »
Kellään kokemusta avenen Couvrance Green Concealer Pen eli siitä vihreästä peitevoide kynästä? Peittääkö punoituksen hyvin? Etsiskelin netistä apteekista saatavia punoituksen peittäviä peiteaineita ja tuo alkoi kiinnostamaan. Hinta on kyllä niin suolainen että olisi kiva kuulla ensin kokemuksia.

Joopajoo olisi pitänyt jättää tilaamatta. On kyllä tosi hyvin peittävää, mutta siis se värihän on ihan kirkkaan vihreää. Miten tuon nyt sitten saa muka piilotettua ettei vihreä paista meikkivoiteen alta. Kokeilin niin kädelle ja kyllä se vihreä sieltä alta paistoi. Voisin kokeilla kyllä vielä sekoittaa sitä vaikka meikkivoiteeseen. Mulla kun ei kokoajan kasvot punoita, niin tuo on ehkä vähän turhan hyvää mulle  ;D, mutta punaiset nenänpielet kyllä peitti, kun laittoi vielä peitevoidetta päälle, eikä näyttänyt kovin vihreältä.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #869 : 09.01.09 - klo:20:17 »
^ tuohan kuulostaa ihan mun iholta nyt, eli pintakuiva niin että iho lähtee laattoina irti, ihan sama vaikka kuorii joka toinen päivä.. --

Ei liene ihme, että iho hilseilee ja "laattailee", jos sitä kuorii liikaa. Talvella kannattaa pikemminkin vähentää kuorimista esim. kertaan kahdessa viikossa. Ihoa ei kannata ylihoitaa, helpostihan se ärtyy liiasta puunaamisesta.

yleensä kuorin kerran viikossa, jos muistan.
täytyy koittaa vähentää :)