Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405637 kertaa)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #885 : 04.02.09 - klo:21:11 »
Onko kukaan kokeillu Clinidermin pure & clean deep cleansing moussea, eli sitä pinkissä pullossa olevaa puhdistusvaahtoa? Miten toimii ja kannattaako kokeilla.

Mulla on pintakuiva sekaiho nykyään. Vuosi sitten puhkesi akne, jonka sain hoidettua pois lääkkeillä. Nyt käytän tuota puhdistusvaahtoa sekä saman sarjan kasvovettä ja päivävoidetta, enkä vaihda. Mulla on todella hyvässä kunnossa iho entiseen verrattuna: näppyjä harvoin ja mustapäät kurissa. Iho ei kiillä pahasti ja selviän kevyellä meikillä. Suosittelen! :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #886 : 04.02.09 - klo:21:18 »
^Mulla on ollut nuo kolme samaa tuotetta käytössä ja tykkäsin kyllä, ei valittamista :) Tosin mun iho on sen verran huonossa kunnossa nykyään, että tarviin jotain vähän tujumpaa tavaraa naamaan.
« Viimeksi muokattu: 06.02.09 - klo:23:46 kirjoittanut HeidiB »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 06.02.09 - klo:18:59 »
Haluaisiko joku suositella sekaiholle (rasvainen t-alue, pintakuivat posket ja ihossa on paljon epäpuhtauksia) kevyttä, kosteuttavaa, nopeasti imeytyvää ja meikin alle sopivaa päivävoidetta? Sain joululahjaksi ACOn matifying day cream joka tukki ja aiheutti lisää näppyjä.

+ Tarvitsisin jonkun tosi kosteuttavan yövoiteen! Ehdotuksia?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #888 : 06.02.09 - klo:23:50 »
Mulla on sekaiho ja päivävoiteena on käytössä Humektan ja yövoiteena Aqualan L ja ainakin mulla on toimineet ihan hyvin, ainakaan mulla Humektan ei ole aiheuttanut mitään oireita eikä se lisää T-alueen rasvoittumista (tosin ei sitä kyllä estäkään). Mieluummin kannattaa ehkä sijoittaa meikin pohjustajaan/meikkivoiteeseen joka ehkäiseen rasvoittumista sekä puuteripaperiin jolla on helppo korjailla mekkiä pitkin päivää ilman, että puuteri ikävästi paakkuuntuisi rasvoittuneen ihon päälle.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 07.02.09 - klo:20:43 »
Mäkin kävin hakemassa tuon ACOn Minidermin ja nimenomaan naamarasvaksi. Mulla on sairaan huonoja kokemuksia apteekin rasvoista, esim. kaikkien rakastamat Aqualan ja Humektan eivät sopineet mulle _ollenkaan_. Parin päivän käytön jälkeen tämä Miniderm vaikuttaa lupaavalta :) Sopi jopa meikin alle, mikä oli aika yllättävää.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #890 : 08.02.09 - klo:17:23 »
Mitä sarjan tuotteita olet käyttänyt?  :) Details, please..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 15.02.09 - klo:13:20 »
Sain kaverilta Elivo-vartalokuorinnan lahjaksi. Toi on aika kiva kuorinta, rakeet on tarpeeksi isoja ja iho ei jää kuivaksi. Vaahtoaa iholla vähän ja pitää huuhdella huolellisesti pois, ilmeisesti se mikä sen kosteutetun tunteen iholle jättää on sellaista semilimaista :D että jumittaa ihoon kiinni aika tehokkaasti. Mut tykkäilen!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 17.02.09 - klo:15:35 »
Eihän Aqualan L sisällä mitään kasviöljyjä, kuten Humektan sisältää aprikoosinkiviöljyä? En ainakaan keksinyt incistä mitään, mutta ajattelin varmistaa inci-tietoisemmilta.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #893 : 17.02.09 - klo:18:01 »
^ Ei sisällä kasviöljyä sellaisenaan, mutta esim. caprylic/capric triglyserides ja cocoglycerides ovat molemmat kasviöljyperäisiä aineita.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 20.02.09 - klo:18:53 »
Mua on alkanut kiinnostaa Acon Dry & Sensitive -sarjan päivävoide ja yövoide. Incit vaikuttivat mun vähäisillä incin lukutaidoilla hyviltä kun niitä Acon ruotsalaisilta sivuilta katselin, eivät sisällä paraffinium liquidumia eikä ilmeisesti silikonejakaan juuri lainkaan (loppupäässä inciä taisi olla päivävoiteessa yksi). Sen verran kun katselin normaalin ihon voiteita niin niissä oli enemmän silikoneja yms joten nämä herkän/kuivan ihon tuotteet vaikuttavat kiinnostavammilta.

Löytyykö kokemusta näistä ja jos löytyy, niin millainen on ihotyyppisi?

Nourishing night creamin sisältö.
Soft day creamin sisältö.

Hunajapupu, oletko jo kokeillut näitä d&s sarjan voiteita? En jaksanut lukea koko ketjua läpi, ja haluaisin kuulla mielipiteitä  ;)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 20.02.09 - klo:19:30 »
Eikö Isopropyl Myristate ole mineraaliöljyä? Sitä on noissa molemmissa.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #896 : 22.02.09 - klo:20:34 »
^
Eeii kai... Mikäli minä täältä oikein ymmärsin http://www.cosmeticsdatabase.com/ingredient.php?ingred06=703206
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 22.02.09 - klo:22:28 »
Mua on alkanut kiinnostaa Acon Dry & Sensitive -sarjan päivävoide ja yövoide. Incit vaikuttivat mun vähäisillä incin lukutaidoilla hyviltä kun niitä Acon ruotsalaisilta sivuilta katselin, eivät sisällä paraffinium liquidumia eikä ilmeisesti silikonejakaan juuri lainkaan (loppupäässä inciä taisi olla päivävoiteessa yksi). Sen verran kun katselin normaalin ihon voiteita niin niissä oli enemmän silikoneja yms joten nämä herkän/kuivan ihon tuotteet vaikuttavat kiinnostavammilta.

Löytyykö kokemusta näistä ja jos löytyy, niin millainen on ihotyyppisi?

Nourishing night creamin sisältö.
Soft day creamin sisältö.

Hunajapupu, oletko jo kokeillut näitä d&s sarjan voiteita? En jaksanut lukea koko ketjua läpi, ja haluaisin kuulla mielipiteitä  ;)

Mulla on noi molemmat voiteet enkä oikeen tykkää. Päivävoide on todella rasvaista ja jää ihon pinnalle lillumaan. Oon käytellyt tota päivävoidetta vain poskille, koska näin kylmällä mun posket ainakin tarvii sen rasvaisen pinnan ettei ärry. Se ei ole tukkinut ihoani. En muista enään millaista tuo yövoide on kun olen niin ihastunut pirkan lastenvoiteeseen, mutta muistaakseni aiheutti näppyjä kasvoille ja sekin oli tosi rasvaista, mutta mua se rasvaisuus ei haittaa öisin. Uudestaan en aio ostaa kumpaakaan.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #898 : 23.02.09 - klo:19:38 »
Pitää tulla kehumaan Acon Golden delicious- vartalovoidetta (apple&vanilla). Aivan ihanan tuoksuista! Just ekaa kertaa kokeilin suihkun jälkeen ja tuntuu tosi hyvältä. Voide imeyty nopsasti ja iholle jäi ihana mieto tuoksu :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #899 : 24.02.09 - klo:00:21 »

En ole kokeillut noita ollenkaan, mulla jäi nuo kokeilematta kun siirryin käyttämään Decubalin Face Vitalia, Humektania, Apobasen geeliä ja nyt uutuutena Pirkka Lastenvoidetta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.