Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405455 kertaa)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #945 : 16.08.09 - klo:20:34 »
Sääret eivät ole minulla erityisen krantut, joten niille voi laittaa melkein mitä vain. Parhaiten erilaisista perusvoiteista on kumminkin toiminut Lipolan. Eli aina suihkun jälkeen vielä hieman kostealle iholle, niin ei tarvitse ajatella jalkoja ennen seuraavaa pesua.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #946 : 20.08.09 - klo:10:20 »
Apteekkeihin on tulossa, kai syyskuun alussa uusi sarja Acolta, Aco spotless sarja rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle, korvaten sen sinisen clean -sarjan. Mua kiinnostaisi noista eritoten mattavoide päivä ja yökäyttöön, on hajustamaton ja pitäs rauhottaa ihoa yms. Edellisen sarjan kostetuttava geeli ei toiminut mulla yhtään. Hirmun huonosti on markkinoilla hajustamattomia mattavoiteita, ei edes apteekissa. Ostin vähän aikaa sitten sen Vichyn Normaderm sarjaan kuuluvan suojakertoimellisen mattavoiteen koska oli hajustamaton mutta hinta on minusta kyllä vähän liian suolainen kun vain 30 ml purkkikin. Oon sitä nyt käytellyt, mutta ei se mattana pidä, mutta hyvää on toisaalta se, ettei jää ihan mahdottomasti killumaan ihon pintaankaan niin kuin muut suojakertoimelliset voiteet. Tämä käy myös hyvin meikin alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #947 : 25.08.09 - klo:17:38 »
Monia apteekin tuotteita kokeilleena ja moniin pettyneenä/vain väliakaista helpotusta saaneena sorruin kuitenkin taas hankkimaan vinkin perusteella uuden voiteen huultenympärysalueen kuivuutta taltuttamaan: Ceridal Lipogeeli, virheä pahivipakkaus / tummansinnen pyörylä.
Vinkin luin ostolakko-blogin huulirasvaketjusta, ja en todella ollut aiemmin moista suositusta kuullut missään, sen kummemmin apteekista kuin ihotautilääkäriltäkään Kyseessä on ishko 50 ml tuubi, joten erittäin riittoisa huulivoiteeksi: ei sisällä lainkaan vettä, koostumus on lähes kokonaan mineraaliöljyä ja silkonia, eli niitä vältteleville tämä on punainen vaate. Itseäni kiusaa huulten krooninen kuivuus siinä määrin, etä olen valmis kokeilemaan tätäkin jankkia, jos se tepsisi...
Kokeiltu on lähes kaikki apteekin huulivoiteet ja parhaiten toimi valkovaseliini, mutta tämä on vielä suojaavamapaa silikonin ansiosta.

Osotolakko-blogin vinkkaaja kertoi saaneensa huulensa kuntoon tämän avulla parissa päivässä aivan pienellä määrällä, joten kallista tämä ei ole, 50 ml vain yli 7 €  :)
Raportoin kokemuksista lisää vaikka huulirasva-ketjuun, kunhan tuloksia syntyy...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #948 : 26.08.09 - klo:16:32 »
Apteekkeihin on tulossa myös toinen uusi sarja ACO:lta, Face Plus. Mut on valittu tämän sarjan koekäyttöryhmään ja tänään tuli postissa tuubit: Face Plus päivä-, yö-, ja s-yvoide. Kasvovoiteet miedosti hajustettuja, s-y-voide hajustamaton. Sarja on ikääntyvälle iholle (mä oon siis ikääntyvä, iik, 32-v.) ja sisältää "optimaalisen yhdistelmän" vitamiineja, C+E+B, mineraaleja ja kosteuttavia ainesosia, yö voiteessa omega 3ja 6, sekä A-vitamiini, s-y-voiteessa C- ja B5-vitamiinit. Katsotaan mitä tapahtuu, mun naama on hormonien syönnistä aika erikoisessakunnossa... ::)
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #949 : 26.08.09 - klo:18:39 »
Huomasin nyt vasta Acon sivuja tutkiessa, että sillä on herkälle iholle suunniteltu Aco Face - sarja. Onko tämä sarja kovinkin uusi, sillä en ole ennen huomannut? Onko kukaan testannut sarjan puhdistusgeeliä/kasvovoiteita? Tämä putsari kiinnostaisi minua

Tuo Lenen mainitsema Face Plus sarja on varmaankin sitten vielä uudempi sarja ikääntyvälle iholle..  :)
Kiva että Acoltakin tulee uutuuksia!  :ts

Edit. Nyt vasta tajusin, että minulta löytyy kylppäristä uuden Face Plus sarjan putsari, ostin sen joskus Ruotsissa käydessäni. Kyseinen putsari on kummiskin jäänyt lojumaan laatikkoon, sillä en oikein pitänyt siitä; ei puhdistanut meikkejä mielestäni riittävän tehokkaasti. Soveltuu enemmänkin aamupesun yhteyteen ;)
« Viimeksi muokattu: 26.08.09 - klo:18:42 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 01.09.09 - klo:21:51 »
Apteekkeihin on tulossa, kai syyskuun alussa uusi sarja Acolta, Aco spotless sarja rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle, korvaten sen sinisen clean -sarjan. Mua kiinnostaisi noista eritoten mattavoide päivä ja yökäyttöön, on hajustamaton ja pitäs rauhottaa ihoa yms.
Meidän lähiapteekkiin nämä oli tulleet, joten ostin tänään testiin tuon geelivoiteen. Maksoi n. 7 euroa. Siellä oli nyt tarjous, että jos ostaa 2 Spotless-tuotetta, saa peitepuikon kaupan päälle. Mä en tarvitse toista tuotetta, enkä varsinkaan peitepuikkoa, joten otin vain geelin.

ACO SPOTLESS Daily Moisturiser palauttaa rasvaisen ja epäpuhtaan ihon kosteustasapainon. Geelivoide rauhoittaa ja pehmentää ihoa. Se sisältää mattapinnan jättäviä mikropartikkeleja, jotka imevät liikaa talia itseensä jättäen ihon mattapintaiseksi ja raikkaaksi. Rasvaton geeli ei tuki ihohuokosia. Käytetään aamuin illoin puhdistuksen jälkeen koko kasvoille. Hajustamaton. Rasvapitoisuus 0%, pH 6,0. Incin laitan inci-ketjuun.

Lähde: www.aconordic.fi

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #951 : 03.09.09 - klo:12:56 »
^Mä muuten ostin tuota Acon geelivoiteen myös, heti kun se apteekkiin rantautui, on nyt vajaan viikon verran ollut käytössä. Ihan kivalta vaikuttaa, tykkään koostumuksesta mutta ei tämä kyllä mulla mattana pidä. Erinomainen meikinalusvoide kuitenkin koska ei rullaudu tai muutenkaan temppuile meikatessa kuten jotkut mattavoiteet. Tuntuu myös oikeasti kosteuttavalta joten uskaltaisin suositella myös pintakuivalle rasvaiselle tai normaalille iholle, jopa kuivahkolle kesäkäyttöön. Ei siis mielestäni mikään aknetuote, mutta toivon mukaan sitten ei niitä finnejäkään ärsyttäisi, ainakaan vielä ei ole mitään räjähdystä ilmaantunut.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 03.09.09 - klo:13:07 »
Mulla oli tuota eilen kasvoilla, eikä tosiaan tuntunut matalta. Melko samanmoinen tuote kuin Sebamedin Clear Face-geeli - on kevyttä ja tuntuu kosteuttavan rutkasti. Sebamed hiukan rullautuu meikin alla, mutten yhden päivän kokemuksella huomannut tuota Acosta. Vaikea sanoa vielä oikein mitään. Jos en tykkää, niin annan miehen käyttöön. Mutta tosiaan, jos tuota ostaa toivoen sitä mattaisuutta, niin pysykää kaukana :)
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 - klo:13:26 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 03.09.09 - klo:13:22 »
^Mä muuten ostin tuota Acon geelivoiteen myös, heti kun se apteekkiin rantautui, on nyt vajaan viikon verran ollut käytössä. Ihan kivalta vaikuttaa, tykkään koostumuksesta mutta ei tämä kyllä mulla mattana pidä. Erinomainen meikinalusvoide kuitenkin koska ei rullaudu tai muutenkaan temppuile meikatessa kuten jotkut mattavoiteet. Tuntuu myös oikeasti kosteuttavalta joten uskaltaisin suositella myös pintakuivalle rasvaiselle tai normaalille iholle, jopa kuivahkolle kesäkäyttöön. Ei siis mielestäni mikään aknetuote, mutta toivon mukaan sitten ei niitä finnejäkään ärsyttäisi, ainakaan vielä ei ole mitään räjähdystä ilmaantunut.

Oi, tämähän saattaisi toimia sitten minullakin! Ja jos ei minulla niin ainahan voi miehelle antaa tuon, sille kyllä kelpaa  ;D.

edit: Kiitos FC eli miehelle sitten!
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 - klo:14:14 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 03.09.09 - klo:13:24 »
^Nea, siinä on muuten silikonia, jos sitä vielä välttelet! Incin laitoin siis tänne.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 03.09.09 - klo:20:34 »
Galenicin Moisturizing -sarjan pikanaamio ja kosteusvoiteet ja seerumi kiinnostavat. Hinnat on kovia, mutta toimivatko tuotteet?

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #956 : 14.09.09 - klo:16:50 »
Tänään tarttui apteekista mukaani Acon Face Plus yövoide, joka pääsee testaukseen heti tänään illalla.  ;D Kädelle levitettynä vaikutti kovin kevyeltä, joten pelkään ettei se ole tarpeeksi kosteuttavaa. Saa nähdä miten käy...  ::)

EDIT.  Ensimmäinen yö-testaus takana, voide oli suht kevyttä ja imeytyi ihooni nopesti. Kosteutti kuitenkin yllättävän paljon. Täytyy vielä jatkaa testailua, mutta en usko että voide on riittävän kosteuttavaa talvipakkasilla.
« Viimeksi muokattu: 15.09.09 - klo:11:30 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #957 : 14.09.09 - klo:17:08 »
Mä kun taas vähän aikaa sitten ostin sitä sinistä linjaa eli kyseessä  ACO FACE Uudistava yövoide, niin tuntui tosi paksulle ja rasvaiselle vaikka pitäs olla normi/sekaiholle. Ehkä kuvittelin sen tästä syystä kevyeksi, kiinnosti toi uudistava vaikutus. Joudun odottelemaan talveen ennen kuin voin käyttää, imeytyy vielä tosi hitaasti.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #958 : 15.09.09 - klo:10:30 »
Tänään tarttui apteekista mukaani Acon Face Plus yövoide, joka pääsee testaukseen heti tänään illalla.  ;D Kädelle levitettynä vaikutti kovin kevyeltä, joten pelkään ettei se ole tarpeeksi kosteuttavaa. Saa nähdä miten käy...  ::)

Mä olen käyttänyt tuota ACOn Face Plus- yövodetta kolmisen vkoa ja mun herkälle, pintakuivalle sekaiholleni on ollut liiankin rasvaista. Varsinkin otsa on kiillellyt aamulla ja näyttänyt epämääräiseltä. Uskon kuitenkin että kylmemmillä keleillä varmasti ajaa asiansa. Nyt olen yöllä käyttänyt ACOn Face Plus-päivävoidetta ja päivällä ACOn sinistä kosteuttavaa, sain sitä kokeiluun 30 ml:n tuubin.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

TanZka

• Vieras
« Vastaus #959 : 23.09.09 - klo:15:43 »
Kuusamossa on  keskustan apteekissa tosi laaja ja hyvä valikoima kaikkea.. Agualan L on kyllä ollut yksi lempituottesitani ei kirvele silmiä vaikka meikkien pesun jälkeen pyyhin levinneet ripsarit pois. tänään juuri ostin muutamia Aco:n tuotteita saa nähdä kuinka hyviä ne on kun on ollut tosi herkkä iho.. (yövoide,päivävoide,puhdistusgeeli)