Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405641 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #960 : 23.09.09 - klo:16:23 »
Joudun vetämään sanojani hieman takaisin. Taidan ehkä sittenkin tykätä enemmän Apobasen geelistä, kuin Basanista.
Iho ei ehkä ota niin itseensä näyttöpäätteen tuijottelusta kuin Basanin kanssa. Tiedä sitten mikä tuon eron aiheuttaa, Apobasen sisältämä pantenoli?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #961 : 23.09.09 - klo:21:54 »
Hei, minkä merkkisiä aloevera geelejä olette ostaneet apteekista?  :) Ja ovatko olleet täysin puhtaita vai sisältäneet alkoholia tmv? Ja onko ollut hinta-laatu-suhteeltaan hyvää esimerkiksi Ekolon aika pieneen tuubiin, hinta jotain 11 euroa muistaakseni.
Täälläpäin voisin tilata apteekin kautta geeliä, mutten sitten tiedä onko parempi jo jostain muualta ostaa. Kun tässä kävin kysymässä geelistä niin myyjä ei muistanut merkkiä, mutta muisti olevan 99%sta..

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #962 : 24.09.09 - klo:16:33 »
^Ei ole apteekkituote, mutta 99,7% aloegeeliä saa Löytötexistä 7€:lla!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #963 : 24.09.09 - klo:23:11 »
Mistä muualta hyviä aloegeelejä saisi? Olisi hakusessa mutta hirveitä hintoja ei huvittaisi maksaa, plus ettei täältä löydy Löytötexiä :(
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #964 : 25.09.09 - klo:10:24 »
^ Olen ostanut omani aikoinaan Punnitse & säästä -liikkeestä, joten kannattaa käydä katsomassa sieltäkin. Kyseessä 128 gramman purkki ja aloe veraa 99%.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #965 : 25.09.09 - klo:13:01 »
^^ Turussa ainakin Sokokselta on löytynyt korkeaprosenttista aloe vera -geeliä. Apteekeista on löytynyt tosi huonosti, ja löytyneet yksilöt ovat olleet inceiltään sitten huomattavasti surkeampia (ei %-tietoa ja kaikenmoista muuta mukana, ensimmäisenä listassa vesi). Hinnat ovat tainneet olla 10 euron molemmin puolin (tyyliin 8 - 12 €).

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #966 : 25.09.09 - klo:15:13 »
Olisiko kellään haisua mistä päin Oulua kannattaisi lähtä metsästelemään, miltä osastolta ja minkänäköisiä purnukoita? Mie olen ihan toivottoman huono päättelemään mistä löytyy mitäkin ja purkkiviidakossa suunnistaminen on ihan hakusessa... :P
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 25.09.09 - klo:19:02 »
^ varmaan jokaiselta Sokokselta "luonnontuotteiden" osastolta löytyy Aloe 99,7% geeliä [valkoinen purkki, vihreä teksti], ja maksaa n.11€!

Tämmönen tuote: http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/2646 :)
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo:19:04 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #968 : 28.09.09 - klo:12:48 »
Tekisi mieli mennä ostamaan ACO SPOTLESS Blemish Treating Moisturiser. Onko kenelläkään kokemusta tästä vielä? Onko kuinka kuivattavaa? Ihoni on alkanut kukkimaan pillereiden lopetuksen jälkeen ja ajattelin jos tuota Acoa voisi käyttää öisin, tai oman ihoni kohdalla varmaankin joka toinen yö (koska ihoni on sen verran kuivuuteen taipuva). Tässä vielä linkki kyseisestä tuotteesta:

http://www.aconordic.fi/products/category/4847/20616/21394/19230/aco_spotless_blemish_treating_moisturise.aspx

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #969 : 12.10.09 - klo:12:10 »
Olisikohan apteekin valikoimissa jotain kokeilemisen arvoista kosteuttavaa naamiota?

Ikävästi osa kasvoista hilseilee lääkekuurin ansiosta ja varsinkin suun ympäristö, jonka saan suhteellisen hyvin pysymään aisoissa käyttämällä öisin Decleorin Baume De Nuit Ylang Ylang-voidetta. Parina iltana viikossa kuitenkin näyttää olevan tarpeen joku naamiokin laittaa, mutta alkaa omat varastot olemaan tyhjinä niiden suhteen, kun en aiemmin ole pahemmin kosteuttavia edes tarvinnut, puhdistavia kylläkin :)   
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #970 : 12.10.09 - klo:21:29 »
Jos iho kestää öljyjä niin apteekin perusvoitehan voi käyttää naamiomaisesti, laittaa kunnon kerroksen ja antaa olla. Valitsee vaan tarpeeksi paksua ja rasvaista ihon kunnon mukaan. Ja toki ihan öljyjäkin voi laittaa. Mä en kauhean hyvä o suosittelemaan niitä, mutta niille omistetusta ketjusta varmaan saa vinkkejä. 
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #971 : 12.10.09 - klo:22:39 »
Acon Face Plus yövoide ollut nyt muutamia viikkoja käytössä, voide on nopeasti imeytyvä ja miellyttävä mutta ei riittävän kosteuttava omalle kuivalle nassulle. Mietinnässä olisi kokeilla joko Aco Age Defence yövoidetta tai sitten Repairing Night voidetta. Kumpikohan olisi täyteläisempi?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #972 : 13.10.09 - klo:15:01 »
^^Itse asiassa mulla ei ole edes käynyt mielessä tuo, meikin putsaukseen olen kyllä käyttänyt Humektania ja Aqualan L:ää ja edellistä käytin jonkin aikaa meikin alla, mutta en tykännyt yhtään. Kävin nyt ostamassa tuon Aqualan L-pönikän ja vaikkei se naamiona toimisikaan, niin ainakin saan sillä meikit pois. Ja saunassa ihon suojaukseen tuota kans kokeilen heti tänä iltana.

Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #973 : 14.10.09 - klo:12:06 »
Olisikohan apteekin valikoimissa jotain kokeilemisen arvoista kosteuttavaa naamiota?

Omaan herkän ja pintakuivan ihon. En ole löytänyt apteekin valikoimista hyvää naamiota. Parhaiten mulla toimii Aqualan L kosteusvoiteena ja naamiona. Nyt kun olet purnukan ostanut, niin suosittelen sekoittamaan Vichyn lähdevettä voiteeseen ja laittamaan kasvoille ohuehkon naamion. Mulla ainakin tuo lähdevesi nimenomaan sekoitettuna voiteeseen kosteuttaa ihoa hyvin. Kasvoille suihkittuna se ei toimi yhtään niin hyvin.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #974 : 14.10.09 - klo:13:37 »
Kävin viime viikolla apteekissa etsimässä hyvää perusvoidetta, jota voin laittaa niin kasvoille kuin koko kropallekin.
Olin juuri ottamassa Lipolania (testaisn sitä äidin luona ja tykkäsin), kun miesapteekkari tuli tarjoamaan apuaan.
Noh, hän niin kovasti suositteli Ceralan Plus-voidetta, itsekin atoopikkona käytti sitä.. Joten ostin sitä.
Olen nyt käyttänyt voidetta muutamia kertoja ja voin todeta etten pidä tästä. Jää lillumaan iholle,ihan kuin joku kalvo olisi ihon pinnalla. Kasvoille tätä en edes pysty käyttämään, kun naama on pitkään ihan limainen voiteen jäljiltä.
Ainoastaan yöksi olen voinut sipaista sitä ohuelti.
Minun mielestä ei muutenkaan levity kovinkaan hyvin, hirmu kauan saa pyöritellä ennenkuin iho ei näytä enää valkoiselta.

Eli taidanpa ostaa sen Lipolanin kun ens kerralla apteekkiin menen..
Suositteli apteekkari mitä hyvänsä ;)