Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 403978 kertaa)

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #975 : 20.10.09 - klo:19:21 »
Kosteuttavista naamioista, jossain näin/luin että Avenélla on kosteuttava naamio, onko kellään havaintoja?

muoks. en kyllä mene vannomaan että on uutuus.
« Viimeksi muokattu: 20.10.09 - klo:19:46 kirjoittanut irso »
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #976 : 20.10.09 - klo:19:36 »
^Ai joku uusi? Sarjallahan on ollut kosteuttava naamio myynnissä.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #977 : 22.10.09 - klo:09:39 »
Sebamedillä pesen kasvot ja kropan on pitänyt siitä lähtien näpyt naamasta ja dekolteen alueelta pois. :)
Louis Widmeri ei toiminut niin kuin olisi luullut vaan piti kasvot näppyisinä.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #978 : 02.11.09 - klo:08:04 »
^Mulla Sebamed oli teini-iän pelastus! Se on kyllä todella hellävarainen mutta tehokas.

Mä ostin näytepakkauksen Acon Face-linjasta, niitä sinisävyisiä (violetti on kait ikääntyvälle). Paketissa Aco Face puhdistusgeeli, 24h kosteuttava päivävoide ja uudistava yövoide (+ Violetti joku). Iho tuntuu noin viikon käytön jälkeen sileämmältä ja pehmoisemmalta. Olisiko jopa niin että poskien ja leukaperien ihonalaiset tukkeumat olisivat pienentyneet...

Vaihdoin lennosta TBSn Passiohedelmäputsarin ja porkkanavoiteen pois näihin!
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #979 : 02.11.09 - klo:19:04 »
Sebamed on kyllä ihan huippu, mutta oon todennut myös lacto linen ison 500ml putelin varsin toimivaksi putsariksi. Ei ole aiheuttanut näppyja ja tuntuu käytettäessä aika identtiseltä paitsi tietenkin tuoksu on erilainen.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #980 : 12.11.09 - klo:02:13 »
Käyttääkö kukaan vielä apteekin sukralfaattivoidetta? Luin siitä tästä ketjusta ja alkoi kiinnostaa... BM-tuotteita olen joskus käyttänyt, mutta ne ovat aika kalliita ja voiteen inci on myös sittemmin muuttunut.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #981 : 12.11.09 - klo:12:33 »
Onko kellään käytössä ACO face plus päivävoide? Ihmettelen sen koostumusta, onkohan tarkoituksella ihan vetinen vai onko mun voide pilaantunutta? Päiväys näyttäisi kyllä olevan kohdallaan ja käsittääkseni tämä on joku aika uusi sarjakin vielä. Muuten erittäin mukavan tuntuinen voide, miellelläni loppuun käytän mikäli ei ole jostain syystä pilaantunutta.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 12.11.09 - klo:21:29 »
^ Ainakin siinä matkakokoisen mukana tuli lappu, että täysikokoinen tuote ei ole näin lirua. Matkakoon tuote oli ihan juoksevaa nestettä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #983 : 13.11.09 - klo:00:15 »
Kiitos tiedosta, mulla siis myös matkakoko tästä, mutta omassa pakkauksessa ei ollut tuollaista lappua mukana. Yleensä vaan nuo kuivemman/ikääntyvän ihon voiteet ovat olleetkin koostumukseltaan täyteläisempiä.

Ei ole muistakaan kokeilemistani Acon tuotteista pahaa sanottavaa. Käytössä ollut matkapakkauksen tuotteiden lisäksi hydra boost yövoide, vihreäpurkkinen puhdistusvaahto sekä protective day cream vitamin c. Normaalisti en käytä puhdistusvaahtoja huonon pesutuloksen takia, mutta tuo oli yllättävän pesevää. Silmämeikitkin lähti tosi hyvin, kuivatti kyllä pidemmässä käytössä hieman. Hydra boost yövoide taitaa olla muuten ainut voide, jonka olen jaksanut käyttää kokonaan loppuun. Käytin myös päivällä, mukavan kevyt (koostumukseltaan erittäin juokseva) voide joka ei ainakaan tukkinut ihoa yhtään. Tuoksusta en pitänyt, mutta se onkin sivuseikka. Protective day cream vitamin c on täyteläisempi ja kosteuttavampi kuin edellä mainittu, tätä olen laittanut enimmäkseen öisin. Matkapakkuksen puhdistusgeelin saatan hankkia täysikokoisena. Puhdistaa hyvin, plussaa myös siitä että sillä voi puhdistaa silmämeikitkin. Sinisen sarjan voiteet vaikuttavat myös mukavilta, tuovat paljon mieleen hydra boostin.
On mulla ollut jotkut epäpuhtaan ihon matkakootkin, jäi naama vähän turhan kuivaksi nillä, toimii silti varmaan hyvin rasvaisemmalla iholla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #984 : 29.11.09 - klo:21:44 »
Aaaah! Nyt mun kasvot on paljon paremmassa kunnossa kuin muutama päivä sitten. Ostin Basan geeliä, jota laitan reippaasti iltaisin kasvoille ja siihen päälle Lipolania ja johan on kasvot rauhoittunut ja ei kuivia kohtia niin paljon. Huh! Lipolan toimii mulla tosi hyvin silmänympäryksillekin ja päivävoiteena myös. Hyvä, että uskalsin kokeilla Basan geeliä, yksinään se ei tietenkään riittäis mitenkään, mutta tää on loistava yhdistelmä :) Ja tällä kombolla mennään niin pitkään, kunnes iho alkaa näyttää siltä, että pitäis vaihtaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #985 : 30.11.09 - klo:16:32 »
Mä vannon nykyisin myös Basan geelin nimeen. Käytin monta vuotta Humektania ja vaikka ei siinä varsinaisesti mitään vikaa olekaan ei se ehkä kuitenkaan ole rasvoittuvalle iholle se paras mahdollinen vaihtoehto. Basan taas on juuri sopivan kevyttä, mutta kosteuttaa kuitenkin tarpeeksi. Imeytyy hyvin iholle eikä saa t-aluetta kiiltelemään ja "hikoilemaan" kuten Humektan.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 01.12.09 - klo:21:28 »
Joo Basan - geeli on ihan ykkönen. En varmaa pärjäis ilman sitä. Mulla on monen vuoden rakkaussuhde siihen  ::)
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #987 : 28.12.09 - klo:23:49 »
Onko täällä kukaan vielä kokeillut Elivon kasvojen puhdistusvaahtoa? INCI on aika syötävän hyvä. Väittäisin aika lailla paremmaksi kuin Decubalin vastaava, vaikken ole siis käyttänyt kyseistä tuotetta vielä. Tarkoitus kyllä ostaa jossain vaiheessa kun saa muita aineita kuluteltua pois.

Tänään ostin kuitenkin Decubalin miesten kosteusvoiteen.  :D INCI oli niin hyvä, ja koska tuotteen luvattiin olematta tukkimatta huokosia ja jättävän mattapinnan, olin aika lailla myyty. :) Kädelle kokeilin jo ja tuntui kyllä todella miellyttävälle. Tuote on hajusteetonkin, joten en näe mitään syytä miksei naisetkin voisi tuota käyttää.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 29.12.09 - klo:09:45 »
^
Mulla on joskus ollu tota, mutta ei mitenkään erikoinen ja kuluu aika nopeasti. Hoiti muistaakseni puhdistuksen ihan hyvin, mutta en muista pitikö silmämeikkiin erikseen käyttää muuta putsaria.

Löysin kaapista A-Derman Epithéliale A.H-tuubin, jonka jostain syystä olin hankkinut mutta jäi käyttämättä. Nyt on kuitenkin kiristellyt ihoa sen verran, että piti ottaa käyttöön ja huomasin, että tämähän on kuivalle iholle tosi hyvä talviapu. Olen kasvoilla käyttänyt tätä Lushin Celestialin kanssa (ensin A-Dermaa ja sitten Lushia) ja yksi tosi korppuuntunut kohta kädestäkin lähti pelkästään A-Deman voiteella yhden levityskerran jälkeen pois. Voide on tosi kevyttä, joten luulisin sopivan rasvoittuvammalle ja pintakuivalle ihollekin ja sisältää myös hyaluronihappoa. Haju on hieman omituinen, mutta häipyy pois. En tiedä onko oma putelini päässyt pilaantumaan, mutta voide toimii joten käyttö jatkuu  ;)

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #989 : 30.12.09 - klo:20:32 »
Mullakin taitaa tuota A-dermaa olla, tosin oon laittanu sitä vaan silmänympäryksiin. Luultavasti niin tuota ei olisi tarkoitus käyttää, mutta ei siitä mitään haittaakaan ole ollut. Ihan hyvin olen saanut tällä ihottumatkin sy-ihosta pois. Satunnaisesti olen laittanut kaulaan ja siinäkin toimii varsin mukavasti.
-Robert McCloskey