Kiitos tiedosta, mulla siis myös matkakoko tästä, mutta omassa pakkauksessa ei ollut tuollaista lappua mukana. Yleensä vaan nuo kuivemman/ikääntyvän ihon voiteet ovat olleetkin koostumukseltaan täyteläisempiä.
Ei ole muistakaan kokeilemistani Acon tuotteista pahaa sanottavaa. Käytössä ollut matkapakkauksen tuotteiden lisäksi hydra boost yövoide, vihreäpurkkinen puhdistusvaahto sekä protective day cream vitamin c. Normaalisti en käytä puhdistusvaahtoja huonon pesutuloksen takia, mutta tuo oli yllättävän pesevää. Silmämeikitkin lähti tosi hyvin, kuivatti kyllä pidemmässä käytössä hieman. Hydra boost yövoide taitaa olla muuten ainut voide, jonka olen jaksanut käyttää kokonaan loppuun. Käytin myös päivällä, mukavan kevyt (koostumukseltaan erittäin juokseva) voide joka ei ainakaan tukkinut ihoa yhtään. Tuoksusta en pitänyt, mutta se onkin sivuseikka. Protective day cream vitamin c on täyteläisempi ja kosteuttavampi kuin edellä mainittu, tätä olen laittanut enimmäkseen öisin. Matkapakkuksen puhdistusgeelin saatan hankkia täysikokoisena. Puhdistaa hyvin, plussaa myös siitä että sillä voi puhdistaa silmämeikitkin. Sinisen sarjan voiteet vaikuttavat myös mukavilta, tuovat paljon mieleen hydra boostin.
On mulla ollut jotkut epäpuhtaan ihon matkakootkin, jäi naama vähän turhan kuivaksi nillä, toimii silti varmaan hyvin rasvaisemmalla iholla.