Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 493361 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1410 : 01.02.20 - klo:15:13 »
Millaisia kokemuksia on Ceralan pesuöljystä? Minulla oli viimeksi kokeilussa Acon hajusteeton Body Caring Shower Oil, joka on kuin öljyä ja minusta se peseytyi iholta melko heikohkosti. Tykkään siitä, jos tuote kuitenkin peseytyy kohtuullisen hyvin pois iholta, muttei kosteutettu tunne haittaa. Apteekin sivuilla sanotaan Ceralanin olevan enemmän voidemainen kuin öljyinen. Joskus olen pessyt ihoa Aqualan L:llä ja siitä kyllä tykkäsin.

Kokeilin vartalolle uutta Probicare voidetta ja se on paksua, levitys oli vähän hankalaa, mutta kyllä on paras käyttämäni perusvoide. Usein voiteen levityksen jälkeen iho on pian yhtä kuiva kuin ennekin, mutta tämä voide tuntui jättävän ihon kosteutetuksi. Esimerkiksi CeraVe:n pumppupuollossa oleva kosteusvoide on paljon kevyempi, eikä tunnu olevan tarpeeksi tehokas esimerkiksi minun kuiville säärille. Kyynärpäissäni on myös hyvin kuiva ja karhea iho, mutta Probicare auttoi siihenkin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)