^ Cameleo tuntuu kausittain poistuvan kaupoista aika vauhdilla joten eiköhän tuota oo lisää tulossa! Meilläpäin ainaki tuntuu että välillä hyllyissä ei oo mitään ja sitte ku mustaa väriäki sattuu löytymään nii sitä pitää iteki sortua hamstraamaan muutama kotiin.
Mulla on Cameleo nykysin säännöllisessä käytössä ku hiustenvärjäykseen kuluu enää suoraväriä ja sitten tyvikasvun peittäjää, mihin käytän Cameleon blondivärejä. Sävyllä ei oo ollu nii väliä, mutta oon pyrkiny pysymään erossa niistä ihan vaaleimmista. Kunhan tyvi jää sen verran vaaleaksi että suoravärit tarttuu =) Mutta hiukan keltaiseksi nuo tuntuu jättävän maantienvärisen tyven.
Hassua miten osa täällä sanoo sävyjen olevan ihan muuta kuin luvataan, mulla ainaki punainen toimi just samanlaisena omassa päässä kuin paketin kuvassa. Mustaa väriä suosittelen kans, sitä ollaan poikaystävän päähän ruutattu ku mustissa väreissähän nyt ei sillai mitää eroja minusta oo. Halvemmalla pääsee näin.
Punaisesta väristä kuvia täällä:
http://pufbehaviour.blogspot.com/2010/03/lisaa-luonnollinen-oljy.htmlLinkissä ei oo mitään puhetta vielä kestosta, mutta mulla toi pysy päässä oikein hyvin, ei mitään eroa kalliimpiin merkkeihin.