Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 577805 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1005 : 24.09.09 - klo:17:52 »
Osaako kukaan kertoa mistä löytäisin Herbinan jätettävää suihketta? Olen käyttänyt sitä joskus teininä viimeksi ja muistelisin sen olevan hyvää ainetta  <3  Nyt  kun sitä on kehuttu täälläkin, ajattelin kokeilla sitä uudelleen. Mutta en löydä sitä mistään!? Ei kai sitä olla lopetettu!? Joskus ostin sitä vapaavalinnasta mutta en löydä sitä sieltäkään enää  >:(

Herbinalta ei enää löydy ns. tavallista jätettävää suihketta, vaan ainoastaa Marja Spa -suihke. Vihreät pullot ovat poistuneet valikoimista. Eli olisitkohan tietämättäsi törmännyt kuitenkin kaupassa näihin?
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1006 : 24.09.09 - klo:18:23 »
Onko kukaan kokeillut sitä Nivea diamond gloss -hoitosuihketta? Inci vaikutti tosi hyvälle; aivan incin alussa oli jojobaöljy ja aloegeeli. (uusi versio) Eikä tainnut silikoniakaan sisältää:)
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo:18:37 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #1007 : 24.09.09 - klo:20:53 »
^mä oon kokeillu, ja ihan kelpo kamaa tuo on. Selvittää ja silottaa hyvin, mutta ei lähmää ihan liikaa. Haju on vaan vähän hassu, mulle tulee mieleen yskänlääke :D tykkään kuitenkin enemmän Lorealin nutri gloss-suihkeesta, joka on melko samankaltainen.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1008 : 25.09.09 - klo:16:12 »
Kiitos tiedosta Hermione! Ennen olenkin etsiskellyt noita vihreitä ja pulloja, ja kun niitä ei ole näkynyt, olen jatkanut matkaa :( Jatkossa pitääkin etsiä tuota Marja Spa -suihketta. Minkähän värisessä pullossa sitä muuten on? (puusilmän on helpompi löytää sitten kun on tuntomerkit tiedossa)  ;D
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo:16:13 kirjoittanut Sinippa »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1009 : 25.09.09 - klo:18:34 »
^ Sellainen mukava pinkinkirjava :D Itse olen ainakin kaikissa kaupoissa, joiss ylipäätään on Herbinaa, törmännyt myös tuohon suihkeeseen. Eli ei pitäsi olla mikään metsästettävä tuote!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1010 : 25.09.09 - klo:19:06 »
Selvä. Pitää hakee sitä seuraavalla kauppareissulla.. Enköhän mä näillä tiedoilla löydä  :)

Vähän päivitystä; ei ole vielä tullut ostettua tuota MarjaSpata, mutta kävin viikonloppuna sokoksella ja käteen jäi KCprofessionalin 4R moisture mist. Ja pidän siitä ihan hirmusti! Sitä voi laittaa kuiviin ja kosteisiin hiuksiin, ja selvittää hyvin. Hiukset tuntuvat sileiltä. Lisäksi tuoksu on ihanan raikas vesimeloni  :-*
« Viimeksi muokattu: 28.09.09 - klo:20:04 kirjoittanut Sinippa »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1011 : 05.11.09 - klo:08:01 »
Kokeilin eilen pienen nokareen verran Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose -hoitista jätettävänä ja sehän pelitti oikein hyvin. Hiuksista tuli niin pehmeät ja sileät, että hankaavien iltatoimienkin ;) jälkeen hiukset olivat helposti selvitettävissä. Vielä aamullakin hiukset olivat sileät. Taidanpa kokeilla hoitista jätettävänä uudestaankin, kun sen verran hyvä lopputulos tuli.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1012 : 30.11.09 - klo:17:35 »
Jatkan vielä forumin kaivuuta, mutta kysyisin jo, että tuleeko kellään mieleen jotain voidemaista tms hiuksiin jätettävää hoitoainetta? Saisi olla suht edullinen ja helposti saatavilla, ja mieluiten sellainen, josta ei jäisi tukkaan hirmuisesti tuoksua (tulee miehelle)...  ???

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1013 : 30.11.09 - klo:17:45 »
^Nivea intense repair voidemainen jätettävä, 6€, on hyvä tuote! Tuoksua siinä kyllä on, mutta se kuitenkin "haihtuu" pois :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #1014 : 30.11.09 - klo:23:09 »
Mä olen tosi tykästynyt tuohon Nivean intense repair comb-in creamiin, se jättää hiukset pehmeiksi ja pidän siitä tuoksustakin, tekee mieli nuuhkia hiuksia kun ne on märät. MarjaSpata en ole vielä kokeillut käytännössä, mutta tuoksu tuntui ihanalta. 4R Moisture mist on edelleen hankintalistalla, vaikka se on aika edullista niin ei ole nyt oikein ollut ylimääräistä... :(
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Strix

• Vieras
« Vastaus #1015 : 06.12.09 - klo:23:07 »
Sekoitin tyhjään MarjaSpa-suihkepulloon:
-n.1,5-2 rkl LV-tehohoitoa
-n.1,5 rkl glyseriiniä
-n.1 rkl Jojobaöljy + makea manteliöljy
-n.0,5 rkl aloe vera geeliä
-n.0,5-1 tl ruusunmarjasiemenöljyä
-10-15 tippaa eteeristä piparminttuöljyä
-5-10 tippaa eteeristä rosmariiniöljyä
-loput vettä

Kaipasin jotain kosteuttavaa ja selvittävää suihketta. Lopputuloksena maitomainen sekoitus joka saa tukan tuoksumaan piparmintuille.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1016 : 07.12.09 - klo:08:58 »
^
Kuullostaa kivalta!  :)Toimiiko hyvin? Kauankohan tuollainen säilyy?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Strix

• Vieras
« Vastaus #1017 : 07.12.09 - klo:11:53 »
^ Toimi selvittävänä oikein hyvin. Tukka ei tuntunut mitenkään likaiselta vaikka suihkuttelikin vähän runsaammin illalla. Laitoin hiuskiin tarkoituksella enemmän ennen nukkumaanmenoa, halusin kokeilla tehoja yöhoitavana.
Aamulla hiukset tuoksuivat vieläkin piparmintuille  ja olivat ihanat käsitellä  :-* Yllätyin oikein! Sopii myös hyvin suihkittavaksi pitkin päivää.

Säilymisajasta en osaa heittää tarkkaa arviota. LV:n tehohoito sisältää joitain säilöntäaineita itsessään ja lisäämällä E-vitamiiniöljyä pidentää myös säilyvyyttä. Eteerinen teepuuöljy on antiseptinen ja sitä sopii hyvin sekoittaa tuohon reseptiin.
Olen tänään kumpaakin, E-vitamiiniöljyä ja teepuuöljyä, lisäämässä kyseisistä syistä. Ihastuin sen verran tulokseen.

Aineet on sekoitettu yhteen mutu-tuntumalla ja nuo listatut määrät on vain omia arvioita. Tämän etuna on, että voi tehdä juuri omanlaisensa sekamelskan omiin tarpeisiin. Kestää varmasti tovi ennen kuin perfektoi itselleen sopivan combon, mutta suosittelen kokeilemaan  :ts

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #1018 : 07.12.09 - klo:16:07 »
^ Uuu... kuulostaa hyvältä  :T

Tulen tänne nyt taas kertomaan kokemuksistani; Olen nyt muutaman kuukauden ajan käyttänyt Joicon K-pakin vaahto jätettävää, ja se on ihan huippu tuote kärsineille hiusilleni! Voin suositella sitä lämpimästi muillekkin, joilla on rääkätyt hiukset. Joku taisi sanoa, että tuo korputtaa, mutta ehkä oma tukkani vaatii sen verran rakennepaikkausta, että korppuefektiä ei omiin hiuksiini tule  :) Tuon vaahdon laittamisen jälkeen tukka tuntuu paljon sileämmältä ja jotenkin kestävämmältä kuin jos jättäisi laittamatta. Alkaa tuo puteli olla jo lopussa, mutta hankin ehdottomasti lisää!  <3

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #1019 : 14.12.09 - klo:20:40 »
Minä olen nyt käyttänyt viime aikoina L'anzan Hair repair leave-in protectoria, ja hiukseni tuntuvat tykkäävän siitä kyllä ilahduttavan paljon. Hiukset tuntuvat olevan jämäkät mutta hoidetut, ja pörröisyyskin tuntuu edes vähän laantuvan, vaikken varmaan millään pääse siitä kokonaan eroon. Sitten kun olen tässä välillä laittanut Nivean Intense Repair -jätettävää niin tukka on kyllä ollut selkeästi höttöisempi. Aika nopeasti tuntuu vaan tuo L'anzan putkilo kuluvan kun mun tukka oikein imee sitä hoitoainetta itseensä. Täytyy vissiin tilata jostain joku isompi purkki sitä lähitulevaisuudessa. :)