Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556772 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1035 : 10.01.10 - klo:09:53 »
Olen nyt käyttänyt KC sitä kosteuttavaa suihketta. Ei se mitenkään erityisen hoitavalta tunnu  ??? Sitä saa laittaa minun luonnonkiharaan pintakuivaan hiuksen paljon. Ei kyllä onneksi lähmää. Bonacuren Moisture Kick toimi minulla paremmin. Pitää nyt tuo käyttää loppuun ja tilata Lanzan jätettävä kokeiluun  ;D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1036 : 10.01.10 - klo:12:11 »
Olisko järkevää perustaa kokemusketju jätettäville? Kaipaisin pitempiaikaisia kokemuksia, tähän ketjuun tulee yleensä kirjoitettua vain uusista hankinnoista.

Mieki kaipaan samanlaista ketjua ja käyttökokemuksia yhdessä ketjussa, joten tein tuollaisen ketjun, johon voi nyt käydä kirjoittamassa kokemuksia erinäisistä jätettävistä.

ftw

• Vieras
« Vastaus #1037 : 15.01.10 - klo:23:29 »
Mä kaipailisin vinkkejä hyvään jätettävään hoitikseen.. Pitäisi olla helposti saatavilla (meillä ei täällä korvessa ole kuin Sokos, Hairlekiini ja tietty noi Tarjoustalot tms.), netistä en viitsi yhtä puolloa ruveta tilaamaan kun muulle ei nyt ole tarvetta.

Hiukset ovat siis vaaleat, kuivat, kuluneet, elottomat jne. jne. Kosteutta siis kaipaavat, kiiltoa myös ja ehkä jotai paikkausta?

Osaisiko kukaan suositella näillä kriteereillä jotain? Muuta kuin saksia  :D

Sitten, kun on taas tarvetta netistä tilailla niin laitan luultavasti Lanzan leave-in hoitiksen tilaukseen.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #1038 : 16.01.10 - klo:18:48 »
^Testaapas Wella Lifetex Extra Rich -hoitosuihketta. Silottaa, selvittää, rakennepaikkaa, muttei lähmää hentojakaan hiuksia. Yksi parhaista suihkittavista hinta-laatusuhteeltaan, löytyy usein tarjouksesta.

ftw

• Vieras
« Vastaus #1039 : 16.01.10 - klo:22:18 »
^Testaapas Wella Lifetex Extra Rich -hoitosuihketta. Silottaa, selvittää, rakennepaikkaa, muttei lähmää hentojakaan hiuksia. Yksi parhaista suihkittavista hinta-laatusuhteeltaan, löytyy usein tarjouksesta.

Thänks. Tätä täytyy käydä metsästämässä!

Poissa MoonDream

• Haiven
  • *
« Vastaus #1040 : 25.01.10 - klo:00:39 »
On kyllä pakko hankkia se AS Soft Ends kun sitä on niin kovasti kehuttu.
1a F i / Midback - Kestovärjätty markettivärein, cassiahoito silloin tällöin, shampoot ja hoitikset vaihtelevat. Search & destroy myös on oivallista ajanvietettä! :D Kasvatus jatkuu ->

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1041 : 25.01.10 - klo:09:41 »
^Tuon valmistus on valitettavasti lopetettu jo jonkin aikaa sitten. Redkenin All Soft -sarjan jätettävä on nykyään Velvet Whip, siitäkin löytyy varmasti kommentteja sekä tästä ketjusta että Redkenin omasta ketjusta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #1042 : 25.01.10 - klo:12:05 »
Mulla Velvet whip on toiminut paremmin kuin Soft ends; Niin latvasuojana kuin pehmentäjänäkin. Tuo on lisäksi ainoita mömmöjä joka tähän karvapäähän toimii oikeasti föönauksen alla.

Poissa MoonDream

• Haiven
  • *
« Vastaus #1043 : 25.01.10 - klo:13:02 »
Ahhaa, no Velvet whipiä sitten. ;D jos se parempaakin kerran on. Kiva nimi.
1a F i / Midback - Kestovärjätty markettivärein, cassiahoito silloin tällöin, shampoot ja hoitikset vaihtelevat. Search & destroy myös on oivallista ajanvietettä! :D Kasvatus jatkuu ->

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #1044 : 25.01.10 - klo:13:24 »
Tosin aika moni muu taitaa pitää enemmän soft endsistä, eli ei se välttämättä kaikille parempaa ole  :)

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
« Vastaus #1045 : 01.02.10 - klo:10:56 »

Juolahti tässä juurikasvun sivuja lukiessa, että miten yleistä on käyttää tavallista hoitoainetta, tehohoitoa tai naamiota hiuksiin jätettävänä hoitoaineena? Äkkiseltään selattuna Tigin O&H-hoitista sellaisena käytetään ja toimii hyvin...? Itse olen XZ-xylitol-tehohoitoa käyttänyt latvoissa jätettävänä ja ajaa asiansa paremmin kuin moni latvasuoja.

Onko siis tuotesuosituksia tai vinkkejä, mikä muu tehohoito tms. toimisi myös jätettävänä? Tai muita käyttövinkkejä...? Itsestäni tuntuu aina paremmalta ostaa yksi monikäyttöinen tuote, kuin hamstrata kymmenen uutta purnukkaa eri tarkoituksiin. Hyllytilasta nyt jo puute...  ;)

(Ylläpito siirtäköön viestin muualle tai julkaiskoon osana jotain aiempaa ketjua jos näkee tarpeelliseksi. En ollut satavarma mihin kirjoittaisin, löytyykö aiheesta jo keskustelua... :-\ )
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1046 : 01.02.10 - klo:16:06 »

Varsinkaan matkoille ei viitsisi käsimatkatavaroihin pakata montaa hoitoainepulloa  ::)...

Aubreyn White Camellia on kotona helposti liiankin raskas huuhdeltava hoitoaineena, mutta toimii loistavasti latvasuojan. Matkalla se taas on minulla täydellinen, kun hiukset tarvitsevat enemmän suojaa auringolta ja suolavedeltä, sekä poishuuhdeltavana että jätettävänä. Koska sitä tarvitsee käyttää vain todella vähän, sen voi pullottaa uudelleen pikkupulloon. Tulee hoitoaineen kuskaaminen saarelta toiselle kulkiessa vaihtelevilla kulkuneuvoilla helpommaksi.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1047 : 01.02.10 - klo:16:23 »
Tigin OH on kyllä jätettävänä tosi hyvä. :) Toinen kiva on The Body Shopin Banaanihoitoaine. Monesti tavishoitoaineet tuntuvat toimivan minulla melkein "varsinaisia jätettäviä" paremmin.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1048 : 01.02.10 - klo:16:29 »
Mäkin tykkään käyttää O&H:ta jätettävänä, ajaa asiansa oikein hyvin.:) Ehkäpä parhaiten mun karvastossa toimii kuitenkin Moisture Maniac, se on oikeastaan vielä parempi jätettävänä kuin normihoitiksena (vaikka toimii kyllä ongelmitta sellaisenakin, tosi monikäyttönen tapaus). Latvoihin saatan toisinaan sivellä jotain supersilaripommihoitiksia, joita ei oikein ilkeä laittaa lähellekään päänahkaa.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1049 : 02.02.10 - klo:14:49 »
Olen käyttänyt hoitoainetta jätettävänä ilman suurempia suruja. Samaa mömmöä ne on  ;D

Tein eilen sellaisen jymyhoitiksen että tuli upea! Täältä löysin ohjeen, eli karitevoita ja kaakaoöljyä sulatin, sitten sekaan tupsautin pari lusikallista joicon kosteuttavaa tehistä, neljä tippaa jojobaöljyä ja jääkaappiin.
On oikeesti tosi hyvä mömmö, ei tartte kuin pikkatipat latvoihin, pituuksiin olenkin muuta suihkutellut.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.