Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 575299 kertaa)

scarface

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1080 : 26.09.10 - klo:18:49 »
Juups, ei haittaa lisävinkitkään yhtään, kaikki kirjataan ilomielin ylös :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1081 : 19.10.10 - klo:20:47 »
Nyt on muuten tullu apteekkiin Elivolta uus hoitosuihke. Vaikuttaa lupaavalta, kattelin niin incissä ei ole alkoholia, silikoniakin oli yksi vasta puolenvälin kieppeillä. Rakennepaikkaa ja kosteuttaa. Pullokin oli aika iso, 150ml ja tuoksuna mieto omppu.

Tämä kosteuttava hoitosuihke tuli ostettua. Omenan tuoksu on ihana! Inci on aika hyvä mutta silti melko kevyt eli minkäänlaista lähmäävyyttä en saa aikaan vaikka reippaalla kädellä suihkuttelisinkin. Kosteuttavuudesta tai korjaavuudesta en vielä pysty sanomaan mitään, mutta ihan hyvin tuntuu ainakin jättävän hiukset pehmeiksi.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1082 : 05.11.10 - klo:11:12 »
Ostin Kicksistä Olivin hoitosuihkeen kun se oli klubitarjouksessa mutta voi hyi yök sen tuoksua :x Plus se vähän lähmäyttää hiuksia yhteen, mutta hiuksia haromalla selviää siitä - paitsi että sitten kädetkin tuoksuvat siltä litkulta. Vaatineekohan tää vaan totuttelua, ensivaikutelma ei kyllä oo vakuuttanut.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1083 : 05.11.10 - klo:23:01 »
Tilasin Giovannin Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner:in koska rakas Phyto9 lähenee loppuaan ja viimeksi kun harjasin hiuksiani niin pieniä hiuksenpaloja lenteli. Äärgh. Voisi ehkä käyttää jätettäviä vähän tunnollisemmin & useammin ::) tosin olen tässä monen pesun jälkeen sekoitellut jojobaa aloeverageeliin ja lätkinyt sitä latvoihin ja se ainakin tuntuu imeytyvän todella kivasti eli jotain hyötyä siitäkin. Pelkkä jojoba ei minulla toimi hyvin ja pelkkä aloe korputtaa - setti on hyvin käyttäytyvä kunhan sen levittää kosteisiin hiuksiin. Samaa seosta käytän kasvoilleni eli loput heitetään tukkaan ;) .Puhdasta karitevoita nypin välillä (eli harvoin) latvoihin, mutta se vaatii sitten nutturakampausta koska se ei uppoa puoliksikaan niin nopeasti tukkaan. Pehmittää kyllä hienosti kun antaa vaikuttaa.

Phyto9 on ollut minulle ihan täydellinen HG-tuote, mutta sikamaisen kallis eli sen takia olen yrittänyt käyttää harvoin ja säästellen. Toivottavasti Giovannin jätettävä toimii edes suunnilleen kivasti koska hinta on noin viisi kertaa mukavampi.
this too shall pass.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1084 : 06.11.10 - klo:22:06 »
^ Kokeilin tuota Giovannia nyt ensimmäistä kertaa. Laitoin sellaisen kahden herneen verran, kun kuulemma lähmää. Ainakaan nyt ei ja tukasta tuli järkyttävän jämäkkä ja tuntui että se olisi lisääntynyt puolella. Yöksi pistin juuresnutturalle ja aamulla oli kunnon laineet. Latvoja olisi voinut kosteuttaa enemmän.

Eilen kokeilin Suryan leave-in creamia joka on kevyempää ja kosteutti latvaa paremmin. Molemmista kyllä tykkäsin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1085 : 08.11.10 - klo:10:10 »
Minä olen tuota Giovannia myös käyttänyt ihan minimaalisia määriä, herneenkokoisia nykyröitä levittänyt päähän, enkä ole ollut mitenkään vakuuttunut tuotteesta. Viimeksi ainetta tusahti hieman enemmän otettaessa (varmaan 6-7 hernettä) ja levitin kaikki päähän ja mun hiukset tykkäsi! Tuli lisää rakennetta, eikä vetänyt niin pahasti takkuunkaan.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1086 : 08.11.10 - klo:10:54 »
Mie oon aivan rakastunut Alba Botanican jätettävään, joka on niin paljon parempaa kuin Giovanni, jonka luulin olevan todella hyvää. Toi hajusteeton jätettävä on vaan niin kermaista ja paksua, eikä se tee hiuksia ollenkaan rasvaisiksi. Hiuksista tulee todella pehmeät ja kiiltävät tuon Alban jäljiltä, koska on selvästi kosteuttava jätettävä. Mukavaa on myös se, että puteli on todella halpa ja koska jätettävää tarvitsee laittaa aika vähän, niin puteli kestää pitkään.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1087 : 08.11.10 - klo:12:35 »
^
Tota mäkin kokeilen kun nykyinen Surya Hennan jätettävä loppuu.  :) Sitä saa kyllä mun karvastoon lätkiä sen verran vapaalla kädellä ettei tarvitse ikuisuuksia odotella.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1088 : 08.11.10 - klo:16:13 »
Mulla tuntuu Giovanni nykyään vain kuivattavan hiuksia! Lahjoitin sen äidille, on tykännyt. Nyt käytän Lushin R&B moisturizeria, ja tekee kyllä latvat ihanan pehmeiksi :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1089 : 10.12.10 - klo:20:20 »
Onko joku Phyto9:n käyttäjistä löytänyt mitään yhtä hyvää jätettävää järkevämmällä hinnalla?

Phyto9 on minun HG, mutta hinta on HIRVEÄ eli jos joku edullisempi jätettävä on todettu edes melkein yhdä hyväksi niin otan mielelläni vinkkejä vastaan ;) jos ei niin etsin kaupan josta rakkauttani saa edes siedettävällä hinnalla... kestäähän se tuubi kauan, mutta hinta kirpaisee pahasti.

deko kiittää.

erit: kiitti ellen, laitoin wishlistille odottamaan seuraavaa tilausta
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo:14:38 kirjoittanut loma-deko »
this too shall pass.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1090 : 10.12.10 - klo:20:34 »
^ En tiiä kuinka hyvin Alba Botanican jätettävää voi verrata Phyto 9:in, mutta voin kyllä lämpimästi suositella sen kokeilemista, jos et ole jo sitä tehnyt. Hinta-laatu-suhde on erinomainen: tuote on halpa ja jätettävä pompsahti heti ekan kokeilun jälkeen mun suosikkijätettäväksi. Se on kookosöljypohjainen, kosteuttaa selvästi, tekee hiuksista sileät ja on todella kermainen jätettävä, jonka en ole kokenut lähmäävän vielä milläkään annostuksella.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 11.12.10 - klo:16:06 »
Mä olen käytellyt Giovannia nyt hieman pidempään. Purkki ei kyllä kulu ikinä ja se on vähän ärsyttävää, kun tekisi mieli kokeilla sitä Alba Botanicaa. Mutta kun mulla on pari muutakin jätettävää mitkä pitäisi käytellä pois...  ::) Toi Giovanni on ihan hyvää, mutta ei siloita niin ihanasti latvan vikoja senttejä kuin Bonacuren suoja. Ja jos laitan sekä Giovannia että BC niin tuntuu että latvassa on ihan törkeän paksu kuorrutus. Olen hoitanut homman niin että laitan joko jompaakumpaa vaan, mutta jos laitan Giovannia niin laitan sitten aamulla kiiltoseerumia latvoihin. Joku vois ostaa multa pois Giovannin niin pääsisin kokeilemaan Alba Botanicaa.  ;D

Chantel

• Vieras
« Vastaus #1092 : 29.12.10 - klo:14:01 »
Oma jätettävän hoitoaineen metsästys päättyi viimeinkin, monien vuosien tuskallisen etsinnän jälkeen. Pelkäsin jo, ettei mikään auta karheisiin ja kuiviin latvoihini :( Mutta nyt kuukauden pari olen käytellyt Biosilkin Silk Therapya ja on kyllä paras jätettävä ikinä mitä olen kokeillut!  <3 Pienen pieni määrä riittää tekemään pitkistäkin hiuksista ihanan silkkiset ja toimii jopa iholla! Ehdoton uusi rakkauteni :D

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1093 : 31.12.10 - klo:23:13 »
Tilasin sitten Rakkaan phyton Phyto9:n mansikasta (edullisin postit huomoiden). Kyllähän se hinta sattuu, mutta toisaalta tämä on edelleen ihan parasta mitä tähän tukkaan voi upottaa. Pikkuriikkinen herneenkokoinen nokare riittää pehmittämään hyvin hapeteväreillä rääkätyt latvat unelmanpehmoisiksi. Kaksikymppiä / 50 ml tuotetta on paha, mutta toisaalta riittoisa tuote eli kestää varmasti ainakin vuoden käytössä.

Tilaan kuitenkin ellen:in suositteleman alba botanican jätettävän seuraavalla iHerb-tilauksella ihan kakkosjätettäväksi josko se toimisi välipäivinä eli saisi sitkuteltua rakkaan phyton riittoisuutta vähän pidemmälle.

iHerbistä testattu Giovanni (lahjoitin äidille) ja Surya henna (lahjoitin siskolle), kumpikaan ei tehnyt tukalleni juuta eikä jaata eli täysin mitäänsanomattomia tuotteita. Tukkani on siis nykyään hennattu mutta latvoissa on vielä 5-10 cm hapeteväreillä rääkättyä eli mikään hoito ei ole liikaa. Öljytkin suorastaan lurahtavat latvoihini jättämättä mitään lähmää tai rasvaisuutta (kunhan lisään kosteisiin).
this too shall pass.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1094 : 01.01.11 - klo:11:45 »
Tilasin sitten Rakkaan phyton Phyto9:n mansikasta (edullisin postit huomoiden). Kyllähän se hinta sattuu, mutta toisaalta tämä on edelleen ihan parasta mitä tähän tukkaan voi upottaa. Pikkuriikkinen herneenkokoinen nokare riittää pehmittämään hyvin hapeteväreillä rääkätyt latvat unelmanpehmoisiksi. Kaksikymppiä / 50 ml tuotetta on paha, mutta toisaalta riittoisa tuote eli kestää varmasti ainakin vuoden käytössä.

Sori OT, mutta eikös tämä ole feeluniquessa edullista? Näyttää olevan samainen purnukka tällä hetkellä 12,43e ja postikulujakaan ei tule :)

2b M iii