LVn hoitosuihke on nyt ollut käytössä vähän aikaa, ja on mun mielestä ehdottomasti paras silikonittomista markettien hoitosuihkeista. Herbinan ja XZn hoitosuihkeet ei vaikuta mun tukkaan juuri millään tavalla, niitä on lähinnä kiva käyttää tuoksun takia hiusten harjauksen yhteydessä.
LVn hoitosuihke ei mun tukkaani siloita, mutta tekee siitä todella pehmeän. Huomasin myös, että hiusten harjaaminen on helpompaa kun tätä on alla, hiukset ei mene niin takkuun. Tämä hoitosuihke menee mulla siihen käyttöön, että aina kun annan tukkani olla ns. vapaasti, laitan tätä alle. Tukasta tulee tosi pehmeä, ja ehkä tämä vähän virkistää myös laineita/kiharia?
Silloin kun suoristan tukan, tästä ei ole mitään muuta hyötyä kuin se, että tekee tukasta pehmeän. Tarvitsen kuitenkin lämpösuojan lisäksi jonkun siloittavan tuotteen, koska haluan että tukka myös pysyy tikkusuorana jos sen suoristan.
Suihke on mun makuuni vähän huono, mutta koska tällä en saanut lähmää aikaan, ei haittaa vaikka roiskiikin samoihin kohtiin toistamiseen.
Musta vähän tuntuu siltä, että saatan ihan aikuisten oikeasti vähentää hiusten suoristamista jos kokemukset jatkuu samanlaisina. Toki suoristan tukan aina välillä, kun pidän sellaisesta tukasta, mutta ehkä vähän harvemmin. Ilman suoristusta, tukka on yleensä aika höttöilmava ja sojottaa joka suuntaan ellei alla ole kiharanvirkistäjää ym. Tämän hoitosuihkeen jälkeen tukka ei sojota niin joka paikkaan, ja lopputulos on mukavan pehmeä. Pikkuisen olisin toivonut vähän siloittavuuttakin, mutta toisaalta voihan ihan latvoihin lisätä sitten vielä jotain silikonista tms. siloittavaa jätettävää.
Seuraava jätettävä mikä mulla on hakusessa, on se elivon hoitosuihke. En ole vielä siihen törmännyt vaikka kahdessa apteekissa kävin sitä jo etsimässä. Eiköhän sitäkin pian löydy!