Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549462 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1155 : 26.01.12 - klo:18:10 »
Kävin pitkästä aikaa S-kaupassa tukkeosastolla, ja huomasin Rainbowillakin olevan oma hoitosuihke. Oikeen kivan hintainenkin. Suihkisten ystävänä utelenkin heti, josko jollain olisi kokemuksia.

icemint

• Vieras
« Vastaus #1156 : 25.06.12 - klo:00:13 »
Mulla aiemmin käytössä SIM Sensitive Vanilla repair hoitosuihke. Ei tehny oikein mitään, selvitti kyllä kivasti paikoin kärsinyttä hiusta ja jätti pehmeäksi.

Nyt olen muutaman kerran käyttänyt BC Moisture Kick-suihketta ja tykkään todella paljon! Ostin kampaajan suosituksen ja täällä puhuneiden kannustavien kommenttien innoittamana. Ei lätistä ollenkaan mun liukasta ja ohutta tukkaa, vaikka silikonia näyttää olevan useampaakin. :D Siitä hajusta sen verran ettei yhtään paha mun mielestä- ihana!

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 25.06.12 - klo:09:01 »
^^ Kaarne, tuo Rainbow'n tuote kuuluu sarjaan "ei mitään vaikutusta". Itse ostin sen toiveissa pidennysten selvittäminen, mutta ei ole onnistunut selvittämään kuin ihan minimaaliset takut. Tukan tunnussakaan ei ole sitten minkäänlaista eroa tuon suihkimisen jälkeen.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #1158 : 25.06.12 - klo:10:37 »
Itsellä Rainbow hiustenhoitosuihke toimii hyvin. Selvittää minun ohuen ja helposti takkuuntuvan hiuksiston hyvin ja hiukset eivät jää limaisiksi vaan kevyiksi ja sileiksi. Suosittelen kokeilemaan kyseistä tuotetta, sillä hinta ei todellakaan päätä huimaa :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #1159 : 26.06.12 - klo:05:59 »
tällä hetkellä jätettävänä Fudge ends. Pääasiassa tarkoitettu laitettavaks enne kuivaamista ja suoristamista välttämään "frizzy" (mikä toi on ees suomennettuna!? :D), mut mä käytän ihan sellasenaan, koska "sisältää" proteiineja ja keratiinia.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 26.06.12 - klo:12:32 »
^Frizzy tarkoittaa pörröisyyttä.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 07.07.12 - klo:10:06 »
Mun on pakko kehaista Four Reasonsin jätettävää Repair -suihketta. Olen käyttänyt pari pulloa BC Moisture Kickiä, koska se on ollut "ihan tarpeeksi hyvä". Halusin kuitenkin vaihtelua ja mua kiinnosti, että löytyisikö jotain vielä paremmin silottavaa. Tää on loistava! Hinta reilut puolet Moisture Kickistä, mutta ainakin mun päässä toimii paremmin, silottaa, pehmentää ja latvatkin saa kivan näköisiksi. Tuoksu on myös ihan miellyttävä, mieto ja sellainen vähän kirpeä, omenainen tuo kai yrittää olla.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1162 : 07.07.12 - klo:11:17 »
^Kuulostaa hyvältä :) Mä olen tykännyt Moisture Kickistä just supersilottavana meikkaajana (no ei kai ihmekään sisällön perusteella  :D) ja mietin just uuden pullon hankkimista, onko noilla samantyyppinen inci?

Poissa N

• Haiven
  • *
« Vastaus #1163 : 09.07.12 - klo:10:14 »
Omat hiukseni menevät niin herkästi takkuun, että parhaiten mulla toimivat voidemaiset jätettävät. Ehdoton lempparini on ollut L'orealin Nutri-Gloss -jätettävä, mutta en ole nähnyt sitä enää pitkiin aikoihin missään. Olisiko kellään ehdottaa (mielellään marketista/kampaamoista, ei nettikaupoista löytyvää) voidemaista jätettävää, jossa ei välttämättä olisi ihan hirveitä määriä silikonia?

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1164 : 13.07.12 - klo:11:00 »
^Kuulostaa hyvältä :) Mä olen tykännyt Moisture Kickistä just supersilottavana meikkaajana (no ei kai ihmekään sisällön perusteella  :D) ja mietin just uuden pullon hankkimista, onko noilla samantyyppinen inci?
Mulla ei ole juuri nyt kumpaakaan pulloa saatavilla, mutta aika samantyyppiset incit niillä on, silaria löytyy jne. Toi 4R:hän on olevinaan myös rakennepaikkaavaa, mutta en yhtään muista mitkä ainesosat siellä sitten hoitavat sitä hommaa... Sori, olen tosi huono inceissä ;D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Säihke

• Vieras
« Vastaus #1165 : 14.07.12 - klo:09:11 »
Mulla on vielä täydellinen jätettävä hakusessa. Latvat on aivan hirveät, kaksihaaraisia ja vaikka mitä. En raaskisi vielä leikata, mulla ei oo ollu ikinä näin pitkä tukka.  ::) Jätettävinä hoitoaineina mulla on Alba Botanica, joka on mun tukassa aivan surkea, lisäksi Redkenin Anti-Snap josta ei ole siitäkään mitään hyötyä, Tigin Love Peace & Planet cherry almond joka ei sekään vaikuta muuten kuin lähmäävästi. Lisäksi tein fox's shea conditioning butteria mutta ehkä kookosöljyn takia sekin on mun tukkaan aivan kökköä. Käytän nuo putelit loppuun (paitsi ehkä AB:n heitän roskiin), leikkaan latvat pois ja ostan uuden setin jotain muuta. Olis ihanaa jos sais jollain jätettävällä pehmoisen ja silkkisen tukan!

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1166 : 14.07.12 - klo:10:15 »
^Minusta nuo latvat kuulostavat siltä, että niitä ei saa kuin leikkaamalla kuntoon...

Säihke

• Vieras
« Vastaus #1167 : 15.07.12 - klo:12:52 »
Joo, lähitulevaisuuden suunnitelmissa on napsaista latvat pois, saan vanhat raitajämät veks ja sitten mulla on luomutukka.  <3 Haluan vaan "nauttia" vielä tästä pituudesta, hyväkuntoinen niskatukka on jo yli olkapäiden, ne kirotut raitajäännökset vaan on paljon lyhyempää kuivaa haiventa joten joudun luopumaan mun hyväkuntoisesta niskahiuksistosta samalla kun leikkautan päällimmäisestä kerroksesta kuivat pois.  :(

Hei sellainen kysymys että voiko Fox's Shea Conditioning creamiin vaihtaa kookosöljyn tilalle jotain muuta? Esim. oliiviöljyä tai jojobaa? Oon nyt tullut siihen tulokseen että kookosöljy ei sovellu mun hiuksille, ei sellaisenaan eikä Alba Botanicals-jätettävässä eikä tekemässäni Fox's shea conditioning-seoksessakaan. Oliiviöljy pehmentää tukan mutta kookosöljy ei. Tuleeko seoksesta ihan lirua, kookosöljy kuitenkin on huonelämpötilassa kiinteää?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1168 : 15.07.12 - klo:18:22 »
Elivon hoitosuihke!  <3 Nyt lyhyeeseen tukkaan on tullut käytettyä ihan päivittäin, kun latvat ei tarvitse enää supersiloittajaa. Tekee tukasta kiiltävän, tuuhean ja pehmeän. Ei mikään supersiloittaja, ei lähmää ja isompi määrä lähinnä jämäköittää vain tukkaa. Tuoksu on todella ihana, raikas omena. Suihke on ihan ok, ei mikään hienojakoisin mutta tulee kuitenkin kohtuullisen tasaisesti.

Tykkään kyllä tästä, sopivan kevyt ja toimiva koostumus. Suosittelen.  :)

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1169 : 25.07.12 - klo:14:17 »
Minä lähin ostamaan tuota four reasonsin jätettävää kun täällä kehuitte, mutta päädyinkin sitten KC Let me be moisture mist puteliin, jospa tääkin ois hyvä  :)
« Viimeksi muokattu: 25.07.12 - klo:14:19 kirjoittanut DiiDii »