Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 557175 kertaa)

Säihke

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1170 : 27.08.12 - klo:19:44 »
Kävin Hairstoressa tänään etsimässä ihan muita juttuja, mutta päädyin heräteostostelemaan Eclipsen Sun Magic Aroma -hoitosuihkeen. Tupsuttelin tukkaan äsken ja ekan käytön jälkeen tuntuu tosi kivalta! Tuotteessa on aurinkosuoja, tuoksu on tosi mieto sitruksinen. Hinta vaan 2,90e.  :) Nyt on aika paljon hoitsikoita alla, pitää vielä testata pesun jälkeen miten tuo toimii märässä tukassa.

INCI: aqua, cetrimonium chloride, cetylstearyl alcohol, ethylhexyl methoxycinnamate, pyrus malus fruit extract, citrus cinensis fruit extract, panthenol, parfum, limonene, linalool, citronellol, benzyl alcohol, potassium sorbate, sodium benzoate. pH 4,5

Poissa Empero

• Haiven
  • *
« Vastaus #1171 : 10.10.12 - klo:17:20 »
Näin uutena jäsenenä ja vielä aika tietämättömänä inceistä jne. (opiskelun alla on kyllä :D) kyselisin mielipiteitä KC Professional Let me be- Ja Four Reasons suihkutettavista hoitoaineista.
Onko näissä tuotteissa "hyvät" incit, löytyyko mm. alkoholia ja silikoonia paljon?
Ja kumman sarjan tuotteet on parempia?
Pitkät suht. paksut, kerran tummanruskeasta parin sävyä vaalennetut hiukset.
Latvat vähän kuivuneet vaalennuksesta.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #1172 : 10.10.12 - klo:17:39 »
Ostin viikko sitten jonkun Glissin pinkin hoitosuihkeen, hair repair jotain, kun halusin kokeilla välillä silikonistakin suihketta, kun olen melko laiska tuota latvasuojaa käyttämään enkä tällä hetkellä semmoista edes omista, niin jos tuo ajaisi asiansa. Pakko kyllä se latvasuojakin ostaa!

Ihan ok mielestäni, vaarallista touhua vaan kun lattiasta tulee niin liukas että meinaa koko ajan kaatua... ::) Yhdestä kohtaa pyyhin jo hoitsikat pois, mutta suihkuttelin uudelleen ja nyt on sitten toisessakin kohtaa liukas läntti. Niin ja tuoksu on aika kiva!
1a F ii

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1173 : 08.11.12 - klo:19:00 »
Aika vähäinformatiivinen viesti, mutta olen taas tehnyt tyydyttävän hankinnan.
Minua harmitti tuo LV-suihkeen tehottomuus. Herbinan Marja spa oli tähn mennessä hintaansa verrattuna, mutten vaan kestänyt siitä kukka/toffee-tuoksusta. Päätin kuitenkin luopua silikonikieltäytymisestä ja olenkin tosissani pitänyt tuosta uudesta Elivosta. Onhan se alle kympin silti, mutta hieman täytyy muualta pihistää nyt sitten :>

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1174 : 08.11.12 - klo:19:16 »
Ostin viikko sitten jonkun Glissin pinkin hoitosuihkeen, hair repair jotain, kun halusin kokeilla välillä silikonistakin suihketta, kun olen melko laiska tuota latvasuojaa käyttämään enkä tällä hetkellä semmoista edes omista, niin jos tuo ajaisi asiansa. Pakko kyllä se latvasuojakin ostaa!

Ihan ok mielestäni, vaarallista touhua vaan kun lattiasta tulee niin liukas että meinaa koko ajan kaatua... ::) Yhdestä kohtaa pyyhin jo hoitsikat pois, mutta suihkuttelin uudelleen ja nyt on sitten toisessakin kohtaa liukas läntti. Niin ja tuoksu on aika kiva!
Hyh, minä taas en voi sietää sitä tuoksua, vaikka muuten kiva tuote onkin. Haju jää häiritsevästi leijailemaan nenään päivän ajaksi. :-X

Tosi kiva, mulla hajosi Kerastasen Chroma Cristal -hoitosuihkepullon suutin. Se spruuttaa kamalan määrän kerralla nykyään hienojakoisen suihkeen sijaan. >:( Voiko tuota mitenkään korjata?
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1175 : 30.11.12 - klo:21:13 »
Huomasin tänään että mulla on neljä silikonista suihkejätettävää eikä yhtään silikonitonta, kun Four Reasonsin Color Mist loppui. Mikä olisi hyvä, kosteuttava, silikoniton suihkejätettävä, mielellään 10€ tai alle ja helposti saatavilla? :)
Mielellään en ostaisi XZ suihkeita koska ne on niin nähty. Haluan kunnon kosteutusta ja sähköisyyden poistoa talveksi.

Onkohan muuten ihan normaalia että mun Four Reasons Repair Mist haisee ihan järkyttävälle mädälle omenalle?! En muista yhtään millon oon sen ostanut, mutta se oli silloin aika uusi tuote. Tykkäsin siitä silloin alussa mutta nyt en oikeastaan edes pysty sitä käyttämään sen lemun takia. On mulla vanhempiakin suihkeita eivätkä ne ole menneet miksikään. Onkohan tuo vain mennyt vanhaksi vai pitäisikö laittaa kyselyä eteenpäin?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 01.12.12 - klo:02:03 »
Mulla on kesäkuussa ostettu mist pullo ja haisee ihan normaalille, juur sitä tossa haistoin ja laitoin hiuksiin kilokaupalla. :s Onkohan menny pilalle sitten?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1177 : 12.01.13 - klo:08:39 »
Pakko kehua Kerastasen Nectar Thermique -jätettävää! Aivan loistotuote  <3 Ostin tätä ekan kerran jo kesällä, mutten ole jostain syystä sitä täällä hehkuttanut. Tämä on hintavampi tuote, mutta myös sen arvoinen. Hoitaa, pehmentää ja silottaa, myös tuoksu on hyvä (aika hedelmäinen?). Pieni määrä riittää, joten ei pullo kestää kauan.

NT:n lisäksi laitan nykyään latvoihin lisäksi joko Glissin tai Lorkun hiusöljyä latvasuojaksi, mutta kesällä tuo riittäisi yksinään.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 12.01.13 - klo:09:18 »
Huomasin tänään että mulla on neljä silikonista suihkejätettävää eikä yhtään silikonitonta, kun Four Reasonsin Color Mist loppui. Mikä olisi hyvä, kosteuttava, silikoniton suihkejätettävä, mielellään 10€ tai alle ja helposti saatavilla? :)
Mielellään en ostaisi XZ suihkeita koska ne on niin nähty. Haluan kunnon kosteutusta ja sähköisyyden poistoa talveksi.

Eikös KC:n kosteuttavasarja ole silikoniton? Ainakin se hoitis ja shampoo oli, jos oikein muistan.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1179 : 12.01.13 - klo:15:14 »
^Joo päädyinkin ostamaan Moisture Mistin :) Sen tehokkuus on ehkä vähän korvien välissä mutta suihkuttelen sitä melkein joka välissä ja tukka on kyllä pysynyt mukavan pehmeänä eikä ole ollut sähköinen koko talvena. Eli varmaan se jotain tekee :D

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1180 : 12.01.13 - klo:20:08 »
Mä ostin Emotionista Biorichin hoitosuihketta - pieni määrä selvittää takkuset hiukset, eikä mitään erityistä tuoksua jos sellasesta ei välitä, hinta oli alle kahden euron tarjouksessa mut noi Biorich-shampoot ja hoidot on muistaakseni yleensäkin vaan jotain 2 e.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1181 : 13.01.13 - klo:14:39 »
Ostin eilen It's a 10 Miracle Leave in conditionerin ebaysta. Saa nähdä mitä höttöä sieltä tulee. Oli ainoa löytämäni ostospaikka jossa postarit eivät olleet yli 20 dollaria.

Mielenkiinnolla odotan sen saapumista  :) Onko kenelläkään juureksella kokemusta ko.tuotteesta?
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1182 : 13.01.13 - klo:15:17 »
^ En ole itse kokeillut, mutta joskus etsin tuosta tietoa kun näin parissa vlogissa kehuja tuotteesta. Netistä löytynyt inci  ei niin vakuuttanut, että olisin itselleni tuota mistään viitsinyt metsästää - saatavuus kun ei tosiaan ole mikään hyvä. Muutama hyvä ainesosa siitä löytyy, mutta parempiakin jätettäviä on olemassa.

Tällainen inci MUA:ssa
Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimanium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Propylene Glycol, Panthenol, Cyclomethicone, Silk Amino Acids, Heli Anthus Annuus (Sunflower) Seed Extract, Camelia Sinesis Leaf Extract, Quaternium-80, Fragrance, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinane and Methylisothiazolinone.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1183 : 13.01.13 - klo:15:23 »
Aika paljon samoja ainesosia noissa tuntuu olevan kuin monessa muussakin, mutta kun sitä tosiaan niin paljon on hypetetty oli pakko se metsästää kokeiluun. Jos en muuten, niin kyllä ainakin lämpösuojana saan sen kulumaan loppuun.

http://www.youtube.com/watch?v=77ojwOcmShw
tämän videon perusteella sen hankin. Tuolla gurulla on älyttömän upeat hiukset  :D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1184 : 14.01.13 - klo:10:00 »
Osaisikohan joku suositella suihkittavaa jätettävää, jossa ei ole denaturoitua alkoholia eikä silikonia? Tarvitsisin otsatukkaan jonkun jätettävän, mutta en viitsi siihen tuota voidemaista jätettävää laittaa lähmääntymisen pelossa. Otsatukka kuitenkin on pahimmassa kulutuksessa, joten joku hoitsikka pitäisi löytää. LV:n suihkittava oli aiemmin käytössä, mutta se tuntui olevan hoitoteholtaan aika yhtä tyhjän kanssa.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia