Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556768 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1185 : 14.01.13 - klo:16:14 »
^ Elivon omppusuihke? Aika kevyt, mutta toimiva. Siloittaa sopivasti ja antaa hieman jämäkkyyttä tukkaan, ei lähmää. Tuoksuu raikkaalle omenalle.  :)
« Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo:16:15 kirjoittanut wilma »

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 14.01.13 - klo:16:17 »
^Elivon suihkeessa on incissä PEG/PPG-18/18 Dimethicone, ja olen pitänyt tätä silikonina (ja siksi ollut joskus käyttämättä ko. tuotetta), mutta olenko ollut väärässä?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 14.01.13 - klo:16:22 »
^ Niinpä näyttää olevankin, incin puolessa välissä. Mä en tuota ole huomannutkaan aiemmin.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1188 : 14.01.13 - klo:16:48 »
Tuota omppusuihketta itse asiassa joku aika takaperin hiplasinkin, mutta jäi hyllyyn juuri tuon silikonin takia. Lämpösuojassa on jo silikonia, en uskalla sen enempää silikoneja tuupata lähmääntymisen pelossa.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1189 : 14.01.13 - klo:18:13 »
Kysyisin BC Moisture Kickin "suihkepään" käytöstä, onko kömpelö, tottuuko siihen? Hiplailin putelia Sokoksen alessa, ja tuntui oudolta omaan käteen. Lisäksi arveluttaa heti joku jättikoko, mutta tuosta on paljon täällä foorumilla tykätty. Tuoksukin on  <3

Muoks. Vai sekotanko mä tuon suihkeen johonkin latvasuojaan? Äh.
« Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo:18:16 kirjoittanut Elsinen »

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1190 : 14.01.13 - klo:18:27 »
nysimum, Four Reasonsin Moisture Mist? Se ei ainakaan sisällä kumpaakaan noista, on minusta aika kevyt mutta kosteuttava. Tai sitten on tietenkin XZ ja Herbina :)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1191 : 14.01.13 - klo:18:55 »
nysimum, Four Reasonsin Moisture Mist? Se ei ainakaan sisällä kumpaakaan noista, on minusta aika kevyt mutta kosteuttava. Tai sitten on tietenkin XZ ja Herbina :)
Oh, tässähän tulee suorastaan runsaudenpula! Kiitos vinkeistä :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 14.01.13 - klo:22:01 »
Multa löytyy tuota xz hoitosuihketta, mutta mitään kovin ihmeellistä en siinä näe. Tuoksu yrittänee muistuttaa suklaa-vaniljaa, mutta taitaa jakaa mielipiteitä vahvasti..sinänsä hyvä haju mutta turhan voimakas.

Mulla olisi joku silikoninen jätettävä hakusessa, saa nähdä mitä tarttuu käteen ja milloin :)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1193 : 14.01.13 - klo:22:20 »
Kävin sitten hakemassa tuon 4R:n Moisture Mistin. Siinähän on ihan älyttömän hyvä inci! Toivottavasti pelittää käytössäkin. Kiitos vielä vinkistä :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1194 : 16.01.13 - klo:21:45 »
^ 4R Moisture Mist ON hyvä tuote. Mun ehdoton suosikkituote jo monen uudistuksen ajan :) Tuntuu pehmentävältä ja silottavalta, muttei lähmää paljollakaan suihkimisella!

Mä puolestani etsiskelin suihkittavaa SILIKONISTA jätettävää. Toiveena oli siloittavuus, eikä liiemmin rasvoittais, ainakaan kevyellä suihkimisella. Latvasuojana olen käyttänyt Glissin öljyä, joten päädyin ostoksissani Gliss Hair Repair Satin Relax hoitoainesuihkeeseen. Tämä on näitä kaksiosaisia ravistettavia suihkeita. Ulkoasu ja lupaukset kuulostivat sen verran oikeansuuntaisilta, että nappasin sen hyllystä. Ensisuihkaisulla:

AIVAN JÄRKYTTÄVÄ haju! Todella voimakas ja miehinen. Lisäksi sisältämänsä nestemäinen keratiini koppuroittaa hiukset, eikä suinkaan siloita. Paras keratiinisuihke kyllä, mitä olen kokeillut.

Nyt olisikin hakusessa HYVÄNTUOKSUINEN jätettävä suihke, jolla saisi suihkittua kuivaa tukkaa hiukan maltillisemmaksi ja sileämmäksi. Ainoa ehdoton ei on kuivattavat alkoholit.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1195 : 16.01.13 - klo:22:08 »
^Four Reasons Repair Mist? ;D Vaikka Repair nimessä onkin niin mulla ei ainakaan korputa yhtään, siloittaa ja selvittää tosi hyvin ja tuoksuu ompulle. Toinen on mun nostalgialemppari Bonacuren Moisture Kick, joka tekee saman ja sekin tuoksuu minusta hyvälle. Mulla nuo on ainoat jätettävät jotka pitää tukan sileänä ja takuttomana koko päivän :)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 16.01.13 - klo:22:19 »
^Onko siitä mihinkään, jos ei silikoneja ole? Mä kaipailisin semmosta suojaa ja kiiltoa hiuksille, ja luulisi että silikonit olisi sitten melko isossa osassa siinä vaiheessa.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #1197 : 17.01.13 - klo:08:31 »
^ Kyllä ainakin tuossa BC:n Moisture Kickissä on silikonia. 4R Repair Mististä ei mitään käryä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1198 : 17.01.13 - klo:13:30 »
On Repair mistissäkin, inci:

Aqua, cyclopentasiloxane, peg-40 hydrogenated castor oil, cetearyl isononanoate, sodium benzoate, potassium sorbate, dimethiconol, quaternium-18, cetrimonium chloride, ceteareth-20, cetearyl alcohol, trideceth-6,  glyceryl stearate, glycerin, trideceth-12, sodium cocoyl aminoacids, potassium dimethicone peg-7 panthenyl phosphate, ceteareth-12, cetyl palmitate, parfum, citric acid.

Ja Bonacuressa on kanssa useampaa silikonia. Tykkään molemmista :)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 17.01.13 - klo:13:37 »
^Kiitoksia tuo oli tarpeen, taitaakin lähteä kokeiluun kun on muutenkin niin kehuttu tuote :)