Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562882 kertaa)

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1215 : 15.04.13 - klo:06:20 »
onko kenelläkään kokemusta GLISS Ultimate Volume hoitovaahdosta?

http://www.schwarzkopf.fi/skfi/fi/home/hair_care/care-products/UltimateVolume.html

Strix

• Vieras
« Vastaus #1216 : 15.04.13 - klo:19:59 »
Sanokaas onko markettien hiusöljyille omaa ketjua vai lasketaanko ne jätettäviin. Niitä kun on ilmestynyt markkinoille niin valtavissa määrin ja en oikein osaa yhdistää niitä voidemaisiin jätettäviin saati perinteisiin kiiltoseerumeihin. En ainakaan löytänyt kun yritin katsoa ja jos ei ole, niin kannattaisiko aloittaa sellainen. En edes tiedä nykyistä tarjonnan määrää kuin että tuntuu vain kasvavan. Olisi hauska vertailla niiden eroja.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1217 : 15.04.13 - klo:22:42 »
^ Tein uuden topicin http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=5855.0 mun mielestä toi ansaitsee oman keskustelunsa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Strix

• Vieras
« Vastaus #1218 : 15.04.13 - klo:23:30 »
Mahtavaa kiitoksia! Jatkakaamme keskustelua siellä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1219 : 17.05.13 - klo:17:29 »
Jälleen käytetty pullo BC moisture kick spraytä, joka on vanha tuttavuus. Selvittää ihan ok, mutta kaipaan välillä jotain kosteuttavampaa suihkutettavaa jätettävää. Itselleni uutena tuotteena siis ostin Four reasons moisture mistin tilalle.
Monia mielipiteitä on täällä sen hajustakin ollut, mutta minusta tuoksu on aika vaimea, ei mitenkään mieleenjäävä ihan-ok -tuoksu.
Suihkeen ostin kun paikallisessa Sokoksessa sai vielä -15 prossaa alennusta jo jostain tarjoushinnasta, eli maksoin tuosta lopulta 7,5 euroa :)

Tällaisia suihkutettavia jätettäviä käytän suihkun jälkeen ennen hiusten harjausta, mutta sen lisäksi minulta löytyy aina joku voidemainenkin jätettävä. Tällä hetkellä se on Sebastian potion 9, joka on tosi vakiotuote minulla. Välillä saatan kokeilla jotain muuta, mutta tuohon palaan epäsäännöllisen säännöllisesti.
« Viimeksi muokattu: 17.05.13 - klo:17:31 kirjoittanut Hilippa »

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1220 : 11.06.13 - klo:06:52 »
Mulla on ollut nyt pari viikkoa käytössä NO NOTHING very sensitive moisture mist .
Tuoksu ei ole todellakaan se paras, mutta selvittää kivasti ja on toiminut kaikin puolin todella hyvin mun hiuksille.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1221 : 17.06.13 - klo:17:38 »
Tuskailin tänään kaupoissa, koska en löytänyt mitään kivaa jätettävää hoitosuihketta. KC:n tuotteissa tuoksut oli jotenkin plääh. Elivon hoitosuihke tuoksuisi kivalle ompulle, mutta tukka jää sillä ehkä vähän mitään sanomattomaksi, tai miten sit tunnetta nyt kuvailisi. Mitään hirveän silikonista tai öljyistä en haluaisi, koska niillä tukka lässähtää totaalisesti.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1222 : 18.06.13 - klo:09:43 »
Ostin pähkäilyjen jälkeen Innersense Sweet Spirit -jätettävän, josko siinä olisi se HG lopultakin. Minä ja hiukseni vaadimme jätettävältä todella paljon, että katsotaan...

Joko olet saanut muodostettua mielipiteen tästä jätettävästä? Laitoin sen ostoslistalle itsekin paremman puutteessa.

Ärsyttävästi multa loppuu kohta Alban jätettävä ja iHerbistä se on ollut loppu jo pitkään, joten pitäisi keksiä joku uusi jätettävä kokeiluun. Giovannin, Kinky Curlyn, Aubrey Organicsin suihkemainen ja Beauty Without Crueltyn jätettävät ovat kaikki olleet mielestäni joko surkeita tai muuten vain mitäänsanomattomia, ainoastaan Albasta tykkään todella paljon.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1223 : 18.06.13 - klo:14:21 »
^Olen käytellyt tätä jonkun aikaa ja alkuun fiilikset olivat jokseenkin mitäänsanomattomat. Tämä ei missään nimessä tehnyt mitään huonoa, mutta en oikein osannut keksiä mitään erityistä kunnon kohenemistakaan.

Sitten keksin kokeilla kuiviin hiuksiin ja niille teki oikein hyvää, siloitti latvoja ja sai ne mukavan terveen näköiseksi (mulla on kuivahkot, pörröiset ja hapsottavat latvat helposti). Selkeä ero ilman mitään silikonitahmaa tai raskasta tunnetta :)

Käyttömukavuudeltaan tämä on tosi kiva, suihkin käteen (on sen verran voidemaista, että levittyy muuten klimppeinä) ja levitän hiuksiin, joihin se imeytyy heti eikä ole pelkoa lähmästä. Tuoksu on vähän epämiellyttävän yrttimäinen mummo, mutta ei onneksi jää juurikaan hiuksiin.

Voisi myös kokeilla pariin öljytippaan sekoitettuna, kun tällaisenaan on tosiaan kevyttä.

Voin suositella varauksin, mitään erityistä hoitotehoa tällä ei välttämättä saa, mutta ulkonäköä kohentaa :)

• Vieras
« Vastaus #1224 : 06.09.13 - klo:15:57 »
Ostin pähkäilyjen jälkeen Innersense Sweet Spirit -jätettävän, josko siinä olisi se HG lopultakin. Minä ja hiukseni vaadimme jätettävältä todella paljon, että katsotaan...

Joko olet saanut muodostettua mielipiteen tästä jätettävästä? Laitoin sen ostoslistalle itsekin paremman puutteessa.

Tuo hoitsikka haisee mielestäni pahalle. Jotenkin yrttiselle, tulee mieleen aivan Brittiläisen ostarin Lushin käry. Suihkepullon suihkutuspää (vai miksi sitä kutsutaan???) on aivan loistava. Hoitoaine itsessään on melko paksua, helppo kuitenkin suihkuttaa hiuksiin. Kuivaan tukkaan ei mulla tehnyt yhtään mitään, pörrötti vain entisestään. Ei tosin lähmää hentoakaan hiusta, vaikka käyttäisi reilumminkin. Kosteaan tukkaan suihkittuna kosteutti hitusen, mutta ei ole minun kuivaan käppyrätukkaan riittävä hoitoteho. Harmi. Phyto9 seuraavaksi tilaukseen. Voi tätä putelien määrää!

Edit: pitää vielä testata tuota öljyyn sekoittamista että auttaisko se.
« Viimeksi muokattu: 06.09.13 - klo:16:15 kirjoittanut Säihke »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1225 : 08.10.13 - klo:21:42 »
Herbinan Marjaspa jätettävä suihke ei oikein tunnu toimivan meikäläisellä. Tukka jää jotenkin karheaksi, eikä se selvitä lähes ollenkaan  :-\ Elivon omppusuihke ei myöskään oikein toimi.

Eli olisiko suosituksia kosteuttavista jätettävistä? Voi olla suihke tai voidemainen. Saa sisältää silikoneja, kunhan ei ihan ekana incissä olisi. Alcohol Denat on ehdoton nounou.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1226 : 08.10.13 - klo:22:34 »
^ Four Reasons Moisture Mist? Ei alkoholia eikä silikoneja. Mä olen tykännyt tuosta Herbinan Marjaspasta, mutta tykkäänkin sellaisista, jotka eivät silota liikaa. Four Reasonsin suihke on ainakin minulla selvästi silottavampi, selvittää helposti, eikä tee karheaksi vaan kosteutetuksi ja pehmeäksi. Haju on paljon voimakkaampi kuin Herbinassa, mutta haihtuu kyllä nopeasti. Suihke on hirmu paljon hienojakoisempi ja siistimpi kuin Herbinassa.
1cFii, oma väri.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1227 : 09.10.13 - klo:12:55 »
Eli olisiko suosituksia kosteuttavista jätettävistä? Voi olla suihke tai voidemainen. Saa sisältää silikoneja, kunhan ei ihan ekana incissä olisi. Alcohol Denat on ehdoton nounou.

Esim. Nexxuksen Luxxtress sekä L'anzan Healing Moisture Noni Fruit Detangler ja Healing Care Leave-In Conditioner.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1228 : 09.10.13 - klo:18:57 »
Mie liputan Moisture Mistin puolesta. Ihanaa tavaraa! Jos miulla on pörröset ja kuivan oloset hiukset ilalla niin suihkin tuota ihan reilusti hiuksiin ja laitan "pikku myy-nutturalle" pään päälle. Aamulla on niin siloset ja ihanat hiukset :ts :-*
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1229 : 10.10.13 - klo:01:25 »
Pakko vielä hehkuttaa, että Four Reasons Moisture Mist on kyllä hinta-laatu-suhteeltaan varmasti yksi parhaita hiustuotteita ikinä. Jos joku siis etsii lähmäämätöntä mutta tehokasta kosteuttavaa suihketta, eikä ole tätä vielä kokeillut, niin kokeile nyt ihmeessä! :D
1cFii, oma väri.