Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549873 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1230 : 08.10.13 - klo:21:42 »
Herbinan Marjaspa jätettävä suihke ei oikein tunnu toimivan meikäläisellä. Tukka jää jotenkin karheaksi, eikä se selvitä lähes ollenkaan  :-\ Elivon omppusuihke ei myöskään oikein toimi.

Eli olisiko suosituksia kosteuttavista jätettävistä? Voi olla suihke tai voidemainen. Saa sisältää silikoneja, kunhan ei ihan ekana incissä olisi. Alcohol Denat on ehdoton nounou.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 08.10.13 - klo:22:34 »
^ Four Reasons Moisture Mist? Ei alkoholia eikä silikoneja. Mä olen tykännyt tuosta Herbinan Marjaspasta, mutta tykkäänkin sellaisista, jotka eivät silota liikaa. Four Reasonsin suihke on ainakin minulla selvästi silottavampi, selvittää helposti, eikä tee karheaksi vaan kosteutetuksi ja pehmeäksi. Haju on paljon voimakkaampi kuin Herbinassa, mutta haihtuu kyllä nopeasti. Suihke on hirmu paljon hienojakoisempi ja siistimpi kuin Herbinassa.
1cFii, oma väri.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1232 : 09.10.13 - klo:12:55 »
Eli olisiko suosituksia kosteuttavista jätettävistä? Voi olla suihke tai voidemainen. Saa sisältää silikoneja, kunhan ei ihan ekana incissä olisi. Alcohol Denat on ehdoton nounou.

Esim. Nexxuksen Luxxtress sekä L'anzan Healing Moisture Noni Fruit Detangler ja Healing Care Leave-In Conditioner.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1233 : 09.10.13 - klo:18:57 »
Mie liputan Moisture Mistin puolesta. Ihanaa tavaraa! Jos miulla on pörröset ja kuivan oloset hiukset ilalla niin suihkin tuota ihan reilusti hiuksiin ja laitan "pikku myy-nutturalle" pään päälle. Aamulla on niin siloset ja ihanat hiukset :ts :-*
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1234 : 10.10.13 - klo:01:25 »
Pakko vielä hehkuttaa, että Four Reasons Moisture Mist on kyllä hinta-laatu-suhteeltaan varmasti yksi parhaita hiustuotteita ikinä. Jos joku siis etsii lähmäämätöntä mutta tehokasta kosteuttavaa suihketta, eikä ole tätä vielä kokeillut, niin kokeile nyt ihmeessä! :D
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1235 : 10.10.13 - klo:20:34 »
^Mille tuo tuoksuu? Eikö täällä joskus ollut puhetta, että siinä olisi jotenkin outo haju?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1236 : 10.10.13 - klo:21:11 »
^Mille tuo tuoksuu? Eikö täällä joskus ollut puhetta, että siinä olisi jotenkin outo haju?

Tässä ketjussa on tainnut olla aika paljonkin puhetta Moisture Mististä. Se nyt on niin hirveän yksilöllistä, mitä mieltä jostain tuoksusta on... itse en sanoisi sitä erityisen oudoksi, vaikka tykkäsinkin aiemman version selkeästi hedelmäisemmästä tuoksusta enemmän (sen kun saisi takaisin, niin en olisi koskaan ilman tätä). Tästä nykyisestä versiosta on minusta tosi vaikea sanoa, miltä se tuoksuu. En oikein haista siinä mitään tiettyä. Se on minusta vähän merellinen tuoksu, jossa on jotain raikasta hedelmäistäkin mukana. Ainakaan tuoksu ei ole makean esanssinen eikä tunkkainen. Minulla se ei jää tuoksumaan hiuksissa lainkaan - kävin juuri kokeilemassa ja pöhäytin minuutti sitten neljä suihkausta tukkaan, nyt en haista yhtään mitään. Kun haju ei muutenkaan ole mistään ihan voimakkaimmasta päästä, niin en usko että tämä kovin monella jää tuoksun takia käyttämättä!
1cFii, oma väri.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #1237 : 10.10.13 - klo:21:58 »
Mun mielestä se haisee/tuoksuu jotenkin muoviselle, ei kuitenkaan häiritsevän paljon. Ja jollain sairaalla tavalla mä oon alkanut tykätä siitä tuoksusta  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1238 : 11.10.13 - klo:06:28 »
Mitäs muita hajusteettomia jätettäviä on kuin LV:n suihke ja Cutrin Sensitive suihke? Alba botanica mulla on jo, mutta mielipiteeni siitä ovat hieman ristiriitaiset. Se tekee latvoista kyllä ihan pehmeät, mutta musta on alkanut tuntua että latvat ovat alkaneet hapertua nopeammin (ja tulee heti kaksihaaraisia jo kuukauden päästä leikkaamisesta, aiemmin ei tullut koskaan!) AB:n käytön aloittamisen jälkeen joten pidän siitä nyt taukoa / laitan vaan satunnaisesti.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1239 : 11.10.13 - klo:17:37 »
^ No KC:n No Nothing -sarjahan on hajusteeton. Siihen kuuluu jätettävänä ainakin kosteuttava Moisture Mist.
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1240 : 11.10.13 - klo:21:34 »
^ Kiitos, muistelinkin kuulleeni/nähneeni tuon nimisiä tuotteita jossain. Meille tupsahtaa ensi viikolla Sokos joten sieltä varmaan löytyy tuota sarjaa, voisi testata myös shampoon. :) Silikonisuus tuossa hoitoaineessa ei sinänsä haittaa, luonnonkihara ei pane pahakseen jos saa vähän silotusta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1241 : 13.10.13 - klo:21:24 »
Moisture Mist on tosiaan aivan ihana tuote. Mä tykkäsin enemmän siitä vanhasta vesimelonituoksusta, jota moni inhosi. Nykyinen tuoksu on ihan ok, mutta mäkään en osaa sanoa, mikä se oikeastaan on.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1242 : 20.10.13 - klo:14:35 »
Mä olen ihan intsinä Balmainin Silk Perfume -hiussuihkeesta. Se sisältää lähinnä erilaisia silikoneja ja öljyjä ja jättää hiuksiin huumaavan tuoksu :-*  Alkutuntuma on aika raskas, mutta tuntuu imeytyvän ja sekoittuvan tosi hyvin tukkaan ilman lähmäämistä. Tosi näppärä tuote pitkälle ja kuivalle tukalle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1243 : 20.10.13 - klo:15:16 »
^Mistä noita Balmaineja saa?

Ostin sen Moisture Mistin ja onhan se hyvää tavaraa. Tuoksu on aika outo, mutta ei jää tukkaan mun mielestä, se haisee vain suihkaisun aikana ja silloinkin miedosti vain. Suihku on tosi hienojakoinen. Vaikuttaa oikein hyvältä ostokselta, kiitos vaan suositteluista!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1244 : 20.10.13 - klo:15:21 »
^Esim Stockmann myy Balmainia.