Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549435 kertaa)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1245 : 21.10.13 - klo:20:39 »
Kuiva, takkuntuva ja loivasti luonnonkihara tukka etsii tositarkoituksella hyvää jätettävä hoitoainetta korvaamaan XZn suklaa-vanilja suihkeen. Pituutta on leukamittaan ja kaipaan siis kosteutusta ja selvittelyapua vaikka käytössä on Tangle teezer. Voidemaista ois kiva kokeilla vaihteeksi, mutta suihkeetkin käy. Saa myös olla avuksi kihartamaan lisää, jos jotain sellaista löytyy.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1246 : 22.10.13 - klo:16:43 »
^ Suosittelen lämpimästi komboa Four reasons moisture mist ja Elvital Anti-breakage voidemainen jätettävä. Ehdottomasti parhaat selvittäjät, mutta eivät helposti latista hiuksia. Kolmas suositus on Moroccanoil, alkuperäinen jätettävä öljy. Useita on tullut testattua, mutta Moroccanoilissa on paras selvitys- ja "hoito"teho. Öljymäiset eivät vaan kaikille sovi, joten varmempi nakki on toi Elvital. Se tuntuu jotenkin kevyeltä ja huomaamattomalta, mutta kuitenkin selvittää ja pehmentää aika hyvin. Sisältää tietenkin silareita, mistä tulee tehot. Ja Moisture mistiä onkin jo tässä ketjussa kehuttu (myös allekirjoittanut). Tää on vaan niin paras suihkittava!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #1247 : 24.10.13 - klo:20:41 »
Taidanpa kokeilla tuota Elvitalia, suihkittavaa on tullut käytettyä pitkään, joten voidemainen ois kivaa vaihtelua?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1248 : 02.11.13 - klo:14:20 »
Olen suuri jätettävien ystävä ja hyvät suihkeet ovta aina tervetulleita, joten vähän ihmettelenkin miten tulin vasta nyt ostaneeksi 4R Moisture Mistin. Yhden kokeilun perusteella oikein mainiota, tulee mieleen vanha ja ajat sitten poistunut VO5-suosikkini Miracle Mist.

Yhdessä vaiheessa tykkäsin paljon Nivean Diamond Glossista ja sitä on vielä yksi poistolaarista ostettu pullo jäljellä, mutta ei se oikein tunnu tekevän enää mitään.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #1249 : 05.01.14 - klo:16:46 »
Tilasin kokeeksi Philip B-merkkisen jätettävän, ja olen hieman pettynyt. Tuoksu on todella voimakas tuossa.  :-X Nyt lähti tilaukseen aiemmin käyttämäni Bumble&Bumblen jätettävä, täytyy koittaa jos noita vaikka sekottelis keskenään et saa käutettyy ton Philipin. Onko kellään muuten kokemuksia noista Philip B:n tuotteista?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1250 : 05.01.14 - klo:19:47 »
Mun Four Reasons Moisture Mist on alkanut haista entistä pahemmalle, vaikkei ole vanhaakaan. En ole löytänyt jätettävää suihketta, josta jäisi hiukset ilmaviksi ja puhtaiksi, jonka tuoksu ei häiritsisi, ja kuitenkin hoitaisi sähköistymisen. Olen vaan alkanut olla ilman ja yrittää käyttää edes silloin tällöin Lushin Shine So Bright -voidetta. Märkiin hiuksiin laitettaessa tuoksu häipyy. Olen vähän väsähtänyt. 
1cFii, oma väri.

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #1251 : 08.01.14 - klo:23:07 »
Minä ostin hiljattain Herbinan MarjaSpa-hoitosuihkeen, kun latvat tuntuvat tarvitsevan lisäkosteutta. Tuoksu on vähän turhan mansikkapirtelömäinen makuuni, mutta ei kuitenkaan jää löyhkäämään hiuksiin, eikä ota henkeen - ainoastaan hermoon ;) Tehoa tuotteessa ei taida kovin paljoa olla, mutta pärjäilen sen kanssa toistaiseksi. Seuraavaksi kuitenkin kokeilen jotain muuta suihketta.

Poissa Ester

• Haiven
  • *
« Vastaus #1252 : 07.02.14 - klo:11:35 »
Osaisiko joku suositella kiharille soveltuvaa hoitoainetta? Toiveena olisi silikoniton ja suht edullinen tuote. Herbina sekä XZ suihkeet kokeiltu eivätkä tuntuneet tarpeeksi kosteuttavilta. Kiitos kaunis! 
2cMii Tummanruskeat luonnon kiharaiset, olkapäiden tasolla olevat hiukset.<br /><br />Meikkivoide Grimasin 0G, luonnollisesti kalpea ja pyrkimys korostaa sitä entisestään ;)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #1253 : 07.02.14 - klo:17:34 »
Kampaaja suihki tukkaani tänään tätä: Schwarzkopf Blondme Shine Enhancing Spray Conditioner. Kultaista ainetta läpinäkyvässä pullossa. Kuva täällä:

http://www.schwarzkopf-professional.com/skp/com/en/home/products/care/blondme/care-products.html

Mistä tuota saa???

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 08.02.14 - klo:17:24 »
^ Sieltä samasta kampaamosta?  ;)

Aika pitkälti kampaajat käyttävät sellaisia tuotteita asiakkaiden hiuksiin, mitä on heillä myös myynnissä. Mä usein just kyselen varsinkin shampoista ja hoitoaineista, että mitäs nämä olikaan koska jos lopputulos tuntuu hyvältä niin voi ostaa itselle ne tuotteet.

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1255 : 08.02.14 - klo:18:22 »
Mun Four Reasons Moisture Mist on alkanut haista entistä pahemmalle, vaikkei ole vanhaakaan.

Sama homma täällä. Luulin ensin, että juuri hankkimani tuote oli pilaantunut, koska haju oli niin kamala, joten tein reklamaation maahantuojalle. Minulle lähetettiin uusi pullo, joka tuoksui raikkaalta ehkä kuukauden ajan. Hoitotehoista on vaikea sanoa mitään, koska ei juuri tee mieli suihkia tuotetta hiuksiin.

Mullakin on siis hakusessa uusi, mielellään suihkittava jätettävä. Onko juureksilla kokemusta Label.m Protein Spraysta? Googlella ainakin löytyi paljon kehuja. Olisiko vielä tietoa mistä tuota voisi hankkia..? Lookfantastic ei valitettavasti toimita sitä Suomeen, liekö sitten aerosoli tms.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1256 : 08.02.14 - klo:19:45 »
Mun Four Reasons Moisture Mist on alkanut haista entistä pahemmalle, vaikkei ole vanhaakaan.

Sama homma täällä. Luulin ensin, että juuri hankkimani tuote oli pilaantunut, koska haju oli niin kamala, joten tein reklamaation maahantuojalle. Minulle lähetettiin uusi pullo, joka tuoksui raikkaalta ehkä kuukauden ajan. Hoitotehoista on vaikea sanoa mitään, koska ei juuri tee mieli suihkia tuotetta hiuksiin.

Mullakin on siis hakusessa uusi, mielellään suihkittava jätettävä. Onko juureksilla kokemusta Label.m Protein Spraysta? Googlella ainakin löytyi paljon kehuja. Olisiko vielä tietoa mistä tuota voisi hankkia..? Lookfantastic ei valitettavasti toimita sitä Suomeen, liekö sitten aerosoli tms.

Mulla on tuo Protein Spray. Omalle tukalle ei sovi, vaikka kuinka vähä laittais niin tulee korppuiset hiukset. Mutta omat hiukset kaipaakin kosteutta eikä proteiineja (omat hiukset siis 2c/M-laatua). Tässä siis rakennepaikkaavat aineet korkealla incissä. Eli jos on käsitellyt hiukset niin on varmaan loistava, jos tarvitsee kosteuttavaa jätettävää kannattaa katsoa jotain muuta.

Missäspäin asut? Tiedän että täällä Tampereellapäin on aina sillon tällön niillä kampaamoilla jotka myy label.m:ää ollut myytävänä pienempiä pulloja tota protein Spraytä (ja muitakin tuotteita) jos haluaa ostaa kokeiluun.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #1257 : 08.02.14 - klo:22:47 »
^ Sieltä samasta kampaamosta?  ;)

Aika pitkälti kampaajat käyttävät sellaisia tuotteita asiakkaiden hiuksiin, mitä on heillä myös myynnissä. Mä usein just kyselen varsinkin shampoista ja hoitoaineista, että mitäs nämä olikaan koska jos lopputulos tuntuu hyvältä niin voi ostaa itselle ne tuotteet.

Ei niillä näyttänyt olevan hyllyssä enkä tullut kysyneeksi. Kävin katsomassa Stockmannilta ja kahdesta kampaamo kaupasta eikä ollut niissäkään. No ajattelin että netistä varmaan jostain löytyy mutta ei.

Jos joku näkee tuota myynnissä niin olisin kiinnostunut tietämään mistä löytyy  :)

Poissa karenne

• Haiven
  • *
« Vastaus #1258 : 09.02.14 - klo:10:27 »
^ Mahtaisiko olla tämä? Luulisin että pullo vaan vaihtunut jossain kohtaa. Näyttäisi löytyvän 2 jätettävä ja tämä on lämpimän sävyisille, toinen ilmeisesti "hopeasuihke" http://nettioutlet.fi/index.php?route=product/product&manufacturer_id=18&product_id=90645&limit=100

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1259 : 09.02.14 - klo:10:49 »
Mulla on tuo Protein Spray. Omalle tukalle ei sovi, vaikka kuinka vähä laittais niin tulee korppuiset hiukset. Mutta omat hiukset kaipaakin kosteutta eikä proteiineja (omat hiukset siis 2c/M-laatua). Tässä siis rakennepaikkaavat aineet korkealla incissä. Eli jos on käsitellyt hiukset niin on varmaan loistava, jos tarvitsee kosteuttavaa jätettävää kannattaa katsoa jotain muuta.

Missäspäin asut? Tiedän että täällä Tampereellapäin on aina sillon tällön niillä kampaamoilla jotka myy label.m:ää ollut myytävänä pienempiä pulloja tota protein Spraytä (ja muitakin tuotteita) jos haluaa ostaa kokeiluun.

Uskon, että tuo Protein Spray voisi toimia ainakin kuureina itselläni, hiuksenit kaipaavat kosteutusta mutta myös tehokasta rakennepaikkausta vaaleiden raitojen takia. Asun Helsingissä, joten luulisi sitä täältäkin ainakin jostain löytyvän :)
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.