Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562715 kertaa)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1260 : 14.02.14 - klo:10:44 »
^ Ah joo! Mulla on mennyt tämä uutuus (? kai) ihan ohi. Mikäs sen öljyn nimi sitten oli? Heitin just sen tyhjän purkin pois ja tämmöinen nimi vaan muistui mieleen.

Tämä Glissin suihke saattaa olla täsmälleen samaa ainetta kuin etsimäsi Blondme-suihke. Schwartzkopfilla erityisesti on ollut tapana pakata samoja aineita erinäköisiin pakkauksiin ja myydä eri hinnoilla (esim. tarkoittamani Glissin öljy on ihan samaa tavaraa kuin hinnakkaampi Bonacure Miracle Oil). Melkein kannattaa ostaa testiin, jos alkuperäistä ei löydy mistään!

Se on vissiin pelkkä oil elixir  ;D vähän vois laittaa erilaisia nimiä tuotteille..

Hyvä tietää. Kunhan löydän jostain sitä etsimääni niin vertaan sisällyksiä toisiinsa. Ostin tuon luultavasti halvemman version =)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1261 : 22.02.14 - klo:08:57 »
Mä olen niin käärmeissäni, että pakko heti avautua tänne.

Four Reasons -tuotteiden koostumukset uudistetaan (osa on jo hyllyissä) ja valitettavasti ainakin Moisture Mist meni pieleen. Uusia tuotteita mainostetaan entistä hoitavampina, mutta MM:n kohdalla se ainakin tarkoittaa silikoneja :( Sarja on tarjouksessa Sokoksella ja nappasin eilen hinnan perusteella hyllystä kaksi pulloa varastoon. Aamulla huomasin tarran kyljessä: New improved formula. Epäilykset heräsi välittömästi ja valitettavasti pelot kävivät toteen. Nyt on sitten kaksi pulloa MM:a ja yksi No Nothing MM kaapissa vailla käyttöä. Uuden jätettävän metsästys alkakoon!

Kaiken kukkuraksi sanoin kaupassa kaverille, joka ihmetteli mun hamstrausta, että en voi käyttää muuta suihketta kuin tätä. Enkä tiedä, mitä teen, jos tämä lopetetaan. Sehän kävikin nopeasti ja 17 euroa köyhempänä!

Edit: Lisäsin incin oikeaan ketjuun. Hatuttaa niin, ettei henki kulje ;D
« Viimeksi muokattu: 22.02.14 - klo:09:42 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1262 : 22.02.14 - klo:09:47 »
Voi pahus!

Onneksi sisko bongasi just Oliivi-sarjan suihkeen. Tosi hyvä ja silikoniton! Saa ainakin Sokoksista. Tuo on Lifehairin tuote.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #1263 : 22.02.14 - klo:10:00 »
^ Täytyypä itsekin testata tuota! Jos vaikka korvaava tuote löytyisi :)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1264 : 22.02.14 - klo:12:16 »
Menivätpä sitten senkin pilaamaan, ylläri :D Mulla on sitä vanhaa vielä vähän jäljellä mutta mulla meni yhtäkkiä siitä se suihkepumppu rikki ja nyt kun suihkutan sitä, sieltä korkista valuu sitä ainetta joka puolelle. Lisäksi senkin suihkeen tuoksu on muuttunut tunkkaiseksi niin ei huvita enää hirveästi käyttää. Mulla muuttui myös Color Mistin ja Repair Mistin tuoksu ja se Repair Mist tuoksui jo niin pahalle, että laitoin viestiä valmistajalle, jotka käskivät laittaa sen eränumeron joka oli kyllä osittain kulunut pois ja lähettivät sitten uuden tilalle ja lisäksi vielä minikoot Shaperista ja hiuspuuterista. Kaverit on sanoneet myös muiden niiden suihkeiden tuoksujen muuttuneen melko lyhyessäkin ajassa.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1265 : 22.02.14 - klo:12:38 »
Onneksi sisko bongasi just Oliivi-sarjan suihkeen. Tosi hyvä ja silikoniton! Saa ainakin Sokoksista. Tuo on Lifehairin tuote.
Mulla tuo lähmäsi ehkä himpun verran, mikä on tosi hämmentävä ominaisuus suihkemaisessa jätettävässä. :D Suihkepullo tuntuu tuossa olevan vähän "tehottomampi" jotenkin, mikä johtaa siihen, ettei suihku tule niin tasaisesti ulos. Muuten se oli oikein hyvää, hintakin on kohdallaan. Tuoksusta en juuri pidä, se tuntuu jäävän vähän hiuksiinkin, mutta ei niin että häiritsisi.

Mä sitä vanhaa Moisture Mistiä ostin joskus kesällä varastoon ja oon nyt päässyt käyttämään. Ihan ok, toivon etten tykästy enemmänkin jos inci kerran huonommaksi muuttui.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1266 : 22.02.14 - klo:20:34 »
Oli se uudistunut Four Reasonsin Moisture Mist sitten hyvä tai huono, niin en vaan ymmärrä, miten hiustuotteissa muutetaan useinkin koostumuksia ihan täysin ilman että pakkausta uudistetaan lainkaan. Jossain on korkeintaan juuri se pieni teksti "new improved formula", usein ei sitäkään. Tuonkaan uudessa sisällössä ei ole mitään yhteistä aiemman kanssa! Ihan älytöntä. Muuttaisivat sitten ulkoasunkin kokonaan, että asiakas edes kunnolla ymmärtäisi ostavansa jotain ihan muuta.
1cFii, oma väri.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #1267 : 22.02.14 - klo:20:57 »
^ Jos matka Sokokselle ei olis niin pitkä, niin menisin varmaan tarjoamaan pulloja takaisin. Sen verran hatutti kotona vasta huomata se tarra (joka on vielä ihan samaa sinistä kuin pullon ulkoasu muutenkin). Tuote on kuitenkin aivan eri kuin aikaisempi, joten hieman suurempaa huutoa olisi voinut pitää sisällön vaihtumisesta.

Pitää laittaa palautetta firmalle...

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #1268 : 21.03.14 - klo:11:33 »
^ Ah joo! Mulla on mennyt tämä uutuus (? kai) ihan ohi. Mikäs sen öljyn nimi sitten oli? Heitin just sen tyhjän purkin pois ja tämmöinen nimi vaan muistui mieleen.

Tämä Glissin suihke saattaa olla täsmälleen samaa ainetta kuin etsimäsi Blondme-suihke. Schwartzkopfilla erityisesti on ollut tapana pakata samoja aineita erinäköisiin pakkauksiin ja myydä eri hinnoilla (esim. tarkoittamani Glissin öljy on ihan samaa tavaraa kuin hinnakkaampi Bonacure Miracle Oil). Melkein kannattaa ostaa testiin, jos alkuperäistä ei löydy mistään!

Se on vissiin pelkkä oil elixir  ;D vähän vois laittaa erilaisia nimiä tuotteille..

Hyvä tietää. Kunhan löydän jostain sitä etsimääni niin vertaan sisällyksiä toisiinsa. Ostin tuon luultavasti halvemman version =)

Mää löysin sitä! Feeluniquesta tilasin.

Ensinnäkin nämä on ihan eri väriset: tää kalliimpi Blondme on paljon vaaleampi ja minusta siinä on enemmän niitä kultahippusia. Sitten se myös tuoksuu paremmalle.

Sisällysluetteloa katsoessa selviää että 4 ensimmäistä ainesosaa on samat mutta sitten tulee vähän muutosta. Glississä on enemmän kai eri öljyjä ja tuossa toisessa on yksi öljy.

Oon kyllä käytellyt tuota Glissiä tähän saakka ihan tyytyväisenä, tosin sen tuoksu on aika paha. Nyt siirryn testaileen tuota toista =)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1269 : 25.03.14 - klo:11:47 »
Oijoi. Onnistuin löytämään jostain jämäoutletista yhden pullon vanhaa suosikkiani, Tigin Let it Be-jätettävää. Kuvittelin, että jonkin aikaa näkynyt hiusten aiempaa nopeampi "puikkoutuminen" johtuisi lämpösuojan vaihdosta (tästä on tosin jo aikaa), mutta ilmeisesti tuo iHerbin Beauty Without Cruelty-jätettävä on ainakin osaksi lähmähtämisen takana, koska hiukset ovat paljon erotellumman ja hyvällä tavalla kevyemmän oloiset nyt, kun palasin tähän parin vuoden takaiseen jätettävään.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1270 : 25.03.14 - klo:16:44 »
^Mulla ainakin lähmäsi tuo BWC:n jätettävä vaikka kuin varovasti yritin annostella. Mulla on tosi ohkoinen, lievästi luonnonkihara hius enkä toistaiseksi ole löytänyt mitään sopivaa jätettävää.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1271 : 26.03.14 - klo:08:40 »
^ Oletko kokeillut tätä? Ei lähmää mulla läheskään niin helposti kuin esim. Alba Botanica, ja jättää sileämmäksi latvat. Laitan pyyhekuiviin hiuksiin. Pullo on iso, kestää varmaan sata vuotta ennen kuin saan tuon kulutettua kun käytän reilun herneen verran vaan kerrallaan.

Olen käytellyt KC:n No Nothing Moisture jätettävää suihketta nyt jonkun aikaa ja olen tykännyt. Tuoksu on mukava, mun nokkaan vähän hedelmäinen (?) vaikka onkin hajustamaton tuote kyseessä. Selvittää hyvin, ei lähmää edes kuivissa hiuksissa eikä suorista liikaa mun luonnonkiharaa/laineikasta latvaa. Tykkään. <3

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1272 : 27.03.14 - klo:00:33 »
^hei kiitti vinkistä, tarviikin testata nuo! :) moisture mististä olin jo ehtinyt lukea kehuja kunnes menivät vissiin muuttamaan sisältöä. 
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #1273 : 27.03.14 - klo:09:36 »
Tuo No nothing Very sensitive moisture mist on aivan loistavaa tavaraa. Lisäksi siinä on lämpösuoja mikä on mieletön plussa: suihkun jälkeen tätä hiukseen ja aamulla voi suoristella otsiksen rauhassa. Mä olen käyttänyt jo purnukallisen ja paljon parempaa tavaraa kun Four reasonsin versio.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1274 : 29.03.14 - klo:09:31 »
Pyörähdin eilen pikaisesti Sokkarilla etsimässä sopuhintaan jotain suihkutettavaa selvittävää hoitoainetta. Päädyin sitten kokeilemaan tommosta Lifehair:in valmistamaa Oliivi hoitosuihketta.. Vielä en oo kokeillut, mutta onko muilla käytössä tätä 'halppiskamaa'? Pullon sisältämä neitsyt oliiviöljy, oli varmaan se joka laittoi tämän ostamaan. + toki myös tuosta maininnasta, että 'Ei eläinkokeita'.

Edit: Hiuksista tuli sileät ja pehmoset, mutta selvittävyydestä en vielä ainakaan hehkuttele.
« Viimeksi muokattu: 30.03.14 - klo:22:09 kirjoittanut MNi »