Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 575109 kertaa)

baroosi

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1305 : 10.07.15 - klo:13:36 »
Jouduin ostamaan itselleni uuden hiuksiin jätettävän hoitosuihken, ja päädyin kokeilemaan 4reasonsin Color Mistiä...mulla on vaalennetut hiukset ja pidennykset, ja käytän värjätyille ja käsitellyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita aina. Olen todennut näille pidennyksille parhaaksi Bonacuren Color Freezen, huipusti selvittää latvat. Mutta se on ollut loppu meidän Prismasta jo usean viikon ajan samoin kuin saman sarjan shampoo >:(.
Joten siis, päädyin tohon Four Seasonsin Color Mistiin ja olen pettynyt sen tehoon selvittää hiukset :(. Voi olla että kiiltoa ja värinpitävyyttä lisää, mutta kaipaisin ennenkaikkea latvojen selvittäjää..joten hukkaan meni mulla tuo.
Mitä muita tykkäätte käyttää te, kenen mielestä BC color freeze on hyvä? BC moisture kick ei riitä oikein tälle mun pidennystukalle, omalle hiukselle tykkäsin siitäkin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1306 : 14.07.15 - klo:15:46 »
Mikähän olisi hyvä (marketista saatava) ja edullinen jätettävä, joka toimisi enemmän latvasuojana? En siis halua ensisijaisesti suihkittavaa tai selvittävää ainetta. Tällä hetkellä käytössä on Lanzan hair repair -jätettävä, joka on kestänyt varmaan 2-3 vuotta mun käytössä. Se on ihan hyvää, mutta saisi olla vaikka vähän silikonisempikin tuntu ihan latvoille. Öljykin käy, tai sellainen öljy-silikoniseos. Hiukset ovat suorat, ohuet ja olkapäämittaiset.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1307 : 16.07.15 - klo:06:13 »
Mulle on kertynyt 3 suihkemuodossa olevaa jätettävää hoitoainetta. Näistä viimeisin, Balmain leave in conditioning spray, on ollut paras. (Muut ovat L'anza noni fruit leave-in conditioner ja Tigi S factor papaya moisture leave in spray.)

Balmainin tuoksu on ihan ok, muttta tosi voimas pullosta nuuhkaistuna. Silti en enää pian suihkimisen jälkeen sitä hiuksista huomaa yhtään. Se myös eniten selvittää ja silottaa hiuksia. Muut kaksi tekevät vähemmän hiuksille, L'anzan ollessa kuitenkin vähän Tigiä parempi. 

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1308 : 19.07.15 - klo:21:24 »
Tuleeko kellekään mieleen voidemasta silikonitonta jätettävää, joka ei olisi kovin öljyinen? Olen muuten tyytyväinen Alba Botanicaan, mutta hiukseni alkavat olla sen verran hyvässä kunnossa, etten voi enää mielin määrin käyttää öljyisiä tuotteita.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1309 : 22.07.15 - klo:10:43 »
Mie käytin aikoinaan Four Reasonsin Moisture Mistiä, joka oli hyvä miun hiuksille. Muistaakseni sen inciä muutettiin tai jotain? Ja en enää uskaltanu ostaa sitä ;D. Joku täällä vinkkasi sitten Life Hairin Oliivi hoitosuihkeesta ja täytyy sanoa, että kyllä korvaa moisture mistin täysin! :)
Voin suihkuttaa kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja vaikka reippaalla kädellä ja silottaa ja kosteuttaa kivasti :) Hintakin on tosi kohtuullinen.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1310 : 28.07.15 - klo:07:01 »
^^ Mua kiinnostaisi myös. Ei ole vielä tullut vastaan hajusteetonta voidemaista jätettävää, ilman että on paljon öljyjä. Ennen mulla noi öljypitoiset toimi hyvin, mutta kun on pelkkää hennattua hiusta eikä enää kemiallisen räjähdyksen jämiä latvoissa niin tuppaa menemään vähän turhan klimppiin vaikka levittää kosteisiin hiuksiin ja tosi vähän.
Olenkin käyttänyt jo pitkään KC No Nothingin moisture jätettävää hoitosuihketta. Tätä on aina Sokoksella hyllyssä 1-2 kappaletta kun muita on paljon, välillä hylly on tyhjä ja myyjä kaivaa mulle jostain jemmasta pullon. Eli ilmeisesti suosittua? Toimii myös kuiviin hiuksiin (suihkutan aamulla ennen kuin kampaan harvalla kammalla) ja tuntuu oikeasti kosteuttavan. :) Myös saman sarjan hoitoaine on parasta mitä olen kokeillut, tosin hajusteettomilla tuotteilla tuo valikoima on aika suppea.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1311 : 28.07.15 - klo:10:13 »
Elly, edullinen ja helposti saatavilla oleva vaihtoehto voisi olla XZ Energisoiva Hedelmä -hoitovoide. Se on sopinut ainakin oamlle lyhyelle ja hennolle hiukselle ilman lähmäämistä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1312 : 27.08.15 - klo:17:04 »
En tiennyt mihin ketjuun tän laittaisin, mutta kokeillaan nyt tätä. Mua kiinnostaisi label.m:n Brightening Blonde Balm, mutta en onnistu löytämään sen inciä mistään netistä. Sattuisko jollain olemaan tämä tuote?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 21.01.16 - klo:04:13 »
Haeskelin jokusen tovin hyvää suihkejätettävää, joka ei olisi silikoninen (=lähmäävä) ja joka olisi kuitenkin selvästi kosteuttava ja hoitava. Päädyin kahteen vaihtoehtoon Sokoksen alesta, toinen on Oliivi-hoitosuihke, vielä korkkaamatta ja toinen Klippoteket Argan Oil Spray Balsam

Klippon tuote on ihan älyttömän hyvä! Se on hieman voidemainen, vähän Biosilkin jätettävän tapaan, mutta voi silti ruiskia huoletta suoraan hiuksiin ja kosteutetun tunteen huomaa välittömästi. Mulla on sivu-ja päälihiuksissa aika höttöistä ja helposti pörröiseltä näyttävää hiusta päällimmäinen kerros, tällä saa niitä aisoihin. Ei ole hentoja ja helposti latistuvia hiuksiani lähmännyt, kunhan ei suoraan tyveen suihki. Hintaa tällä oli alessa 5,90, normaalihinta on pari euroa kalliimpi eli hinta-laatusuhde aivan mainio.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1314 : 25.02.16 - klo:17:57 »
It’s a 10 miracle leave-in productia on paljon hypetetty esim. Youtubessa, mutta pitkään en ollut kiinnostunut koko tuotteesta, koska ainakaan inciltään ei ole mitenkään poikkeuksellinen. Lite on kevyempi versio tuosta alkuperäisestä jätettävästä hoitoaineesta, joka myös lupaa 10 hyötyä mm. värin suojaamisesta kiiltoon ja lämpösuojaan. Jo ihan ensimmäisellä kerralla huomasin, että tämä on jo ainakin paljon liukkaampaa kuin mikään muu minulla oleva suihkutettava jätettävä: siinä missä jos esim. L’anzan noni fruit -suihketta osuu käteen, niin siitä jää pelkkä vesimäinen tunne, mutta It’s a 10 on jo koostumukseltaan paksumpaa ja iholle jää hyvin huomattava, liukas kalvo. Minuahan tuo ei haittaa ollenkaan: en siis todellakaan edes odottanut tältä mitään oikeaa hoitavuutta, vaan ihan pelkkää silottavuutta ja apua hiusten selvittämiseen. Ja sitä olen saanutkin. Pulloni ostin Strawberrynetistä, mutta siellä ei enää tuotetta näy. Mun pullosta on vielä melkein puolet onneksi jäljellä, mutta vähän jo mietin aionko tätä metsästää jostain lisää kun pullo on tyhjä...
« Viimeksi muokattu: 26.02.16 - klo:07:41 kirjoittanut Hilippa »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1315 : 17.04.16 - klo:19:49 »
Balmainin hoitosuihke kokeiltu.

Aika kiva pullo, mieto mutta viehättävä tuoksu ja hyvän näköinen tuoteseloste -sisältää mm. silkkiproteiinia, ja silarit on vasta ihan loppupäässä.

Tähän hyvät puolet loppuvatkin. Aika mitäänsanomaton tuote minusta, melkein tuntuu kuin suihkuttelisi pelkkää vettä hiuksiin. Ei tee oikein mitään. Ei siloita, ei selvitä, ei anna kiiltoa. Ehkä ihan aavistuksen antaa jämäkkyyttä, mutta tuntuu että on ihan sama, laittaako tätä vai ei.

Ei jatkoon.

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #1316 : 10.05.16 - klo:13:01 »
LV:n hoitosuihke ilmeisesti lopetettu, kun ei löydy mistään?
Cutrin Sensitivenkin suihke loistanut poissaolollaan ainakin Sokoksen verkkokaupassa syksystä lähtien. Omistuista, mistähän sitä lähtisi hakemaan kun loppui sekin.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1317 : 10.05.16 - klo:13:12 »
^ Cutrinin hoitosuihketta näkyy kyllä olevan Sokoksen verkkokaupassa, niillä vain on melko paska järjestys siellä ja pitää valita Cutrinin kaikki tuotteet katseltaviksi, jotta sen löytää: https://www.sokos.fi/fi/sokos/cutrin-sensitive-care-spray-hoitosuihke-200-ml-00020979696

LV:n hoitosuihke on ainakin merkin omilla verkkosivuilla yhä.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1318 : 18.05.16 - klo:17:47 »
Työkaverin kehotuksesta tilasin Oriflamilta jätettävän hoitiksen ja tykkään ihan helkkaristi! Silottaa, jättää hiukset pehmeiksi ja ilmaviksi, ei lässäytä. Ehkä yksi parhaimpia jätettäviä mitä olen koskaan kokeillut. Jää tuoksumaan jonkin verran hiuksiin. Ei paha tuoksu, mutta tuoksuherkkä ei ehkä tykkää.
http://fi.oriflame.com/products/product?code=32142
Tykkään tästä senkin takia, että vaikka silottaa, niin se ei kuitenkaan suorista kokonaan mun luonnonkiharaa, vaan sitten kun hiukset kuivuu, niin hiukset "nousee" takaisin kiharalle.
Työkaveri myös sanoi että siinä olisi lämpösuoja, mutta pullossa tai verkkokaupassa ei siitä ole mitään mainintaa. En siis tätä pysty vahvistamaan.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #1319 : 31.05.16 - klo:09:48 »
Mäkään en löytänyt viimeksi LV:n hoitosuihketta, piti ostaa XZ:taa. Toivottavasti tulee lisää. :/
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t