Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 554066 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #1350 : 03.04.19 - klo:20:46 »
Huomasin että Olaplexilta on tullut jätettävä hoitoaine. Onko kukaan ehtinyt kokeilla?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1351 : 03.04.19 - klo:21:15 »
^Tilasin tuon heti kun se tuli myyntiin ja olen nyt vasta kerran ehtinyt kokeilla. Ekan kerran fiilikset on tosin erittäin hyvät! Koostumus on paksu ja tätä tarvii ihan todella vähän, ihan herneen kokoinen määrä riitti mulle ja ensin luulin että laitoin liikaa. Normaalisti laitan märkään tukkaan alba botanican jätettävää ja vähän kuivempiin hiuksiin moroccanoilia mutta nyt päätin kokeilla pelkkää olaplexiä. Jäin tekemään jotakin ja hiukset ehtivät kuivua vähän liikaakin ja kun levitin olaplexiä niin ensin jäi sellainen ns lähmäinen/vahamainen tunne, juuri sellainen kun laitat liikaa jotakin, mutta kun haroi kunnolla hiukset läpi ja kuivasi loppuun hiustenkuivaajalla niin hiukset oli tosi sileät ja se lähmätunne katosi kokonaan. Latvat tuntui jämäköiltä myös, samalla tavalla kuin olaplexin shampoon ja hoitoaineen kanssa, niistä voisinkin kirjoitella olaplex-ketjuun!

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1352 : 04.04.19 - klo:12:58 »
Olaplex ketjuun kirjoittelin omat ensikokemukset jätettävästä, edelleen tykkään.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1353 : 04.04.19 - klo:19:51 »
Ooh, mä oon ihan missannut ton Olaplex-ketjun kun se onkin tuolla eri osiossa. Kiitos! :)
Mulla on se nro 3 ja olen tykännyt siitä, pitänee jossain välissä hankkia tämä kutonenkin. Shampoo ja hoitis on muuta, ettei tule päänahkaan hajusteita.

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
« Vastaus #1354 : tänään kello 09:05 »
Uuden jätettävän hoitoaineen etsinnässä törmäsin Cosmopolitanin testiin ja tähän tuotteeseen:

https://www.hiustuotteet24h.fi/fi/Hiukset/Hoitoaineet/Kuivat%2C+karheat+ja+vaurioituneet/646/Keune+Care+Vital+Nutrition+Protein+Spray+200ml/7017

Kyseessä on Keunen hiuksiin jätettävä sprayhoitoaine, jonka pitäisi suojata kemiallisilta käsittelyiltä sekä muutenkin hoitaa. Täysin uusi tuttavuus minulle. En löytänyt inciä mistään, edes ulkomaisilta sivuilta, mutta päädyin mainoksen uhrina tilaamaan kokeeksi. Kellään kokemuksia tästä? Oma paketti ei ole vielä saapunut.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:03 kirjoittanut vadelma »
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.