Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549464 kertaa)

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #180 : 28.07.06 - klo:18:32 »
Aika pitkällehän niissä on samanlaiset koostumukset,vesi ja muissa liuotinpitoisuuksissa on suurimmat erot. 
Jätettävät ovat vain usein kevyempiä eivätkä sisällä niin paljon rasvoja, öljyjä ja muita raskaaksi tekeviä aineita. (Mikä sanamuoto  ;D varokaa tytöt, poishuuhdeltavasta saattaa pamahtaa raskaaksi, siinä onkin selittämistä!)
Jotkut huuhdeltavat sopivat tosiaan hyvin myös jätettäviksi ja jotkut jätettävät myös huuhdeltaviksi.
Itse olen käyttänyt Mtahew Jamesin rejuvenator jätettävää huuhdeltavana kun lähmää liikaa ja on liian raskas jätettävänä.

Parhaitenhan se huomaa kokeilemalla mikä käy, ja jos jokin huuhdeltava käy myös jätettäväksi niin mikäs siinä, pääasia että hiukset tykkää  :)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #181 : 28.07.06 - klo:20:29 »
Minulla olisi hakusessa joku kosteuttava jätettävä. Sen pitäisi olla vaahtoa tai voidetta. Tämä siitä syystä, että minulla on jo kaksi suihkemaista jätettävää, mutta haluaisin kokeilla myös tuollaista kiinteämpää koostumusta. Mieluiten ei-rakennepaikkaavaa, vaan juuri todella kosteuttavaa. Sitä pitäisi myös saada Lookfantastic.netistä. Mahdoton yhtälö?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 28.07.06 - klo:21:15 »
Mariatar: PM The Conditioner ainakin täyttää ehtosi.
Oma väri takaisin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 31.07.06 - klo:19:37 »
Yritin silmäillä koko ketjun läpi, mutten huomannut kirjoituksia MOP:in Leave in -hoitoaineesta, joka on ilmeisesti voidemainen, koska on tuubissa. Onko kukaan kokeillut? On ehkä liian tömäkkää ohuille ja lasimaisille hiuksille - lienee parempi pörröiselle paksulle tukalle, vai kuinka on?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #184 : 31.07.06 - klo:19:43 »
Oon tykänny Schwarzkopfin Bonacure kosteuttavasta pikahoidosta, joka on suihkeena. Ei kyllä jätä mitään tahnaa ja hiukset saa selviimään heti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 31.07.06 - klo:20:00 »
Yritin silmäillä koko ketjun läpi, mutten huomannut kirjoituksia MOP:in Leave in -hoitoaineesta, joka on ilmeisesti voidemainen, koska on tuubissa. Onko kukaan kokeillut? On ehkä liian tömäkkää ohuille ja lasimaisille hiuksille - lienee parempi pörröiselle paksulle tukalle, vai kuinka on?

On tästä puhuttu täällä, oiskohan Mop- ketjussa... Haulla löysin siitä ketjusta yhden maininnan kylläkin vaan, en muuta. Mutta on siitä enemmänkin mielestäni ollut juttua. Itseänikin kiehtoisi tuo hoitis. Uskoisin, että se on toimivampi paksummassa ja pörröisessä tukassa kuin ohuessa.

Edit. Mä tilasin ko. hoitoaineen äsken, laitan sit kokemuksia, kun saan sen.
« Viimeksi muokattu: 31.07.06 - klo:21:53 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #186 : 31.07.06 - klo:20:43 »
Mariatar: PM The Conditioner ainakin täyttää ehtosi.

Kiitos, pitää tuota ilmeisesti sitten kokeilla. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #187 : 01.08.06 - klo:22:01 »
Hiukan OT, mutta oletteko kokeillut ihan näitä poissapestäviksi tarkoitettuja pikahoitoaineita hiuksiin jätettävinä?? Jostain olen lukenut, että jotkut hoitikset sopisivat mitä mainioimmin myöskin tähän tarkoitukseen!

Olen itse laittanut OH:ta jätettävänä, ja toimii kun tauti! Sitä täytyy muistaa laittaa ihan pikkiriikkinen nokare (muuten lottaan aineiden kanssa reilusti) tai muuten tulee hieman outo tukka.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #188 : 02.08.06 - klo:13:09 »
Mun suorikki on ehdottomasti Lorealin Hydra repair suihke.

sandy

• Vieras
« Vastaus #189 : 02.08.06 - klo:16:59 »
Ensimmäinen jätettävä hoitoaine,vuosia sitten, mulla oli se Bonacuren latvasuoja, mut se oli just vain suoja.. tuntu ettei se oikein hoida tarpeeksi. Sit taisin ostaa sitä bonacuren moisture-suihkittavaa, mut se oli liian kevyttä, sekään ei hoitanu tarpeeksi. Mitähän mulla sitten... no jossain vaiheessa mulla oli käytössä Elvitalin nutri-gloss kiiltohoito, se teki hiukset liian raskaiksi ja jotenkin likaisiksi. Ehkä laitoin sitä liikaa, mut saman vaikutelman teki sunsilkin jätettävät voiteet.. Ei hyvä.

Kunnes sitten lueskelin ihmisten kokemuksia HairStoren sivustoilta ja sijoitin Redkenin Soft Endsin jätettävään ja se on ollu aivan ihana. Kallis mutta riittoisa.. no se on nyt loppu se puteli ja pitäis tilata uusi. No sitä odotellessa, oon ollu tyytyväinen AC:n perfect endingsiin.

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 09.08.06 - klo:13:47 »

Olen käyttänyt muutaman kerran ja on ihan ok kamaa mun taipuisille ja auringon kuivattamille hiuksille. On kyllä tosiaan aika tömäkkää, että ei kyllä tarvitse kovin paljoa laittaa.
1c M ii

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 09.08.06 - klo:13:58 »
Käytättekö Soft endsin omistajat jätettävää koko hiuksiin vai pelkästään latvoihin?
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #192 : 09.08.06 - klo:14:04 »
Natalija, mä käytän latvoihin ja siitä ihan vähän ylöspäin. Kuitenkin alle korvien laitan sitä. Oli vähän huonosti selitetty, pahoittelen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 09.08.06 - klo:14:11 »
^ Aaargh, no ehkä jos oikein pinnistän, niin sitten ymmärrän ;D

Kiitos siis!
« Viimeksi muokattu: 09.08.06 - klo:14:39 kirjoittanut Natalija »
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 09.08.06 - klo:14:31 »

Mulla on sitä. Kamlaa ainetta. Kuivattaa ja tekee tameiks, vaikka vaan vähä käyttää. Ei sopinut mun luonnonkiharoille ollenkaan.