Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 578171 kertaa)

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #195 : 10.08.06 - klo:23:19 »
Onko kellään vielä uudistuneen L'anzan värihiusten sarjan vaahtoa, millaista on?

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 18.08.06 - klo:16:05 »
Onkos kukaan kokeillut Bumble & Bumblen jätettävää hoitoainetta? Ai että tekisi mieli tilata se. :P

Muokkausta: No niin, pitihän se tilata kun enää en voinut vastustaa houkutusta. Kerronpa sitten kokemuksiani siitä.
« Viimeksi muokattu: 22.08.06 - klo:16:12 kirjoittanut Liisi »
2c M i

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #197 : 05.09.06 - klo:21:51 »
Kertokaapas joku Marketin jätettävä hoitoaine mikä kannattaisi ostaa.  :)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 05.09.06 - klo:22:25 »

Minäkin tykkään Andrew Collingen jätettävästä suihkeesta,V05 fade deftyä on myös täällä kehuttu,on punaisessa tuubissa.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 06.09.06 - klo:14:45 »
Mä olen nyt pari kertaa laittanut Moisture Maniacia pisimpiin latvoihin jätettäväksi.
Täytyy kyllä sanoa, että pelitti tähän tukkaan vallan mainiosti. :)
Pehmitti ja selvitti oikein hyvin, vaikka tosi vähän laitoinkin.

Tässä oppii näköjään kunnon juuresten tavoille eli käyttämään luovasti erilaisia tukkamömmöjä. ;D
Ihan niinkuin Ishamael aikaisemmin sanoikin,pääasia että tukka tykkää..

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 06.09.06 - klo:18:54 »
Yritin silmäillä koko ketjun läpi, mutten huomannut kirjoituksia MOP:in Leave in -hoitoaineesta, joka on ilmeisesti voidemainen, koska on tuubissa. Onko kukaan kokeillut? On ehkä liian tömäkkää ohuille ja lasimaisille hiuksille - lienee parempi pörröiselle paksulle tukalle, vai kuinka on?

On tästä puhuttu täällä, oiskohan Mop- ketjussa... Haulla löysin siitä ketjusta yhden maininnan kylläkin vaan, en muuta. Mutta on siitä enemmänkin mielestäni ollut juttua. Itseänikin kiehtoisi tuo hoitis. Uskoisin, että se on toimivampi paksummassa ja pörröisessä tukassa kuin ohuessa.

Edit. Mä tilasin ko. hoitoaineen äsken, laitan sit kokemuksia, kun saan sen.
Joko olet testannut?  :) Tosin luulen, että pysyn suosiolla suihkutettavien parissa näiden ohuiden hapsujeni kanssa. Ihanasti tullut kiilto takaisin hiuksiin aurinkokesän jälkeen, kun kävin kampaajalla värjäyksessä ja olen uutterasti käyttänyt hoitoaineita. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

doomsower

• Vieras
« Vastaus #201 : 07.09.06 - klo:23:35 »
Hiukan OT, mutta oletteko kokeillut ihan näitä poissapestäviksi tarkoitettuja pikahoitoaineita hiuksiin jätettävinä??

Mun on turha yrittää pyyhekuivaan tukkaan laittaa mitään muuta kuin kevyttä suihkittavaa jätettävää (AC:n jätettävä tai Mist), muuten on tuloksena kamala takkupesäke. Märkään tukkaan voin laittaa pikahoitiksen ja huuhtaista siitä vain enimmät pois, kuivuttuaan tukka tuntuu mukavan liukkaalle, paksulle ja raskaalle. Eikä juuri takkuunnu. Mikähän tuossakin on taika..

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #202 : 09.09.06 - klo:00:41 »
Lemppareita jätettävistä on mm. seuraavat tuotteet; Redken All soft Soft ends, Redken Extreme Anti snap, Redken Color extend Total recharger, Kerastase Chroma reflect voide, Lorkun Absolut repair (Intense repair on kanssa ihan jees, mutta tuota tuskin enää myydään), Tigin Fashionista Smooth&shine ja Spritz&shine, Schwarzkopf Seah suihkeet (nämä ovat ihan yllättäneet hyvyydellään, etenkin se rasittuneen tukan suihke on mitä mainioin), Joicon CE ja K-pak vaahdot, Kerastasen Serum nutri sculpt ja Nutritivesarjan Oleo relax on ihan huippukamaa! Tigin Ego boostista tykkäilen myös, samoin esim. PM:n Color protect värisuojasuihkeesta ja Lanzan Healing colorcaren vastaavasta suihkeesta.

Soft ends on tähän tukkaan ihan helmituote, ja vaikka tuo Oleo relax onkin suunnattu ihan erilaiselle hiukselle kuin omani, toimii se mulla mainiosti jättäen todellista käsinkosketeltavaa pehmeyttä, silkkisyyttä, tasaisuutta. Tosi hyvin hoitaa. Total recharger on paras kokeilemani värisuojasuihke. En oo edes viitsinyt kokeilla miten se toimisi huuhdeltavana. Redkenin All soft Addicitve hair transformer toimii jätettävänä aivan upeasti! Tuntui kertakaikkisen turhalta tuotteelta huuhdeltavana, mutta kun sitä suht. kevyesti suihkii jättäen sen tukkaan, niin tulos on ihan paras. Koko Kerastasen värisarja on ihan loistava, ja sen jätettävä on tosi herkkutuote. Kerastasen Nutritive sarjan vaahto ja voiteet on todella toimivia, näitäkin ostan aina uudelleen ja uudelleen. Anti snapista en luovu koskaan.

Lanzan Healing colorcaressa ois pari aika houkuttelevalta vaikuttavaa jätettävää cremea.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 22.09.06 - klo:14:03 »
Hakusessa marketin voidemainen jätettävä kun noista suihkeista ei ole mihinkään. Neuvoja siis kaipaan kun en viitsi ostaa mitä sattuu. Valikoima tosin ei järin suuri ole, tulee vain sun silk mieleen.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 22.09.06 - klo:16:01 »

^VO5 fade deftyä on kehuttu jätettäväksi!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #205 : 22.09.06 - klo:16:03 »

^VO5 fade deftyä on kehuttu jätettäväksi!

Tästä pidän itsekin! Juuri tänään laitoin tätä hiuksiin pesun jälkeen ja on kyllä vallan toimiva tuote, jos ei silikoneja kaihda ;)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 22.09.06 - klo:19:29 »
Ei näkynyt täällä vo5 sarjasta jätettävää joten mukaan tuli se sun silkin tuuheuttava kun oli vaan pari euroa. Kaikkea pitää kokeilla ja muut olikin sitten 5-6 euroa tuolla kaupassa.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #207 : 22.09.06 - klo:19:52 »
Mun pitäisi oikeasti päättää minkä jätettävän ostan seuraavaksi mutta en vaan tiedä enkä jaksa miettiä. Voihan nenä. Kaikkea muuta tukkapurkkia siunaantuu, mutta jätettävän hoitsikan kanssa olen ihan luvattoman tarkka. Vois jossain vaiheessa selailla tätä ketjua läpi uudelleen ja bongata jonkun superkosteuttavan kaverin.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #208 : 23.09.06 - klo:02:43 »
Mun pitäisi oikeasti päättää minkä jätettävän ostan seuraavaksi mutta en vaan tiedä enkä jaksa miettiä. Voihan nenä. Kaikkea muuta tukkapurkkia siunaantuu, mutta jätettävän hoitsikan kanssa olen ihan luvattoman tarkka. Vois jossain vaiheessa selailla tätä ketjua läpi uudelleen ja bongata jonkun superkosteuttavan kaverin.

Mä käytän nykyään Tigin O&H:ta jätettävänä kun en raaski käyttää sitä isompia määriä sen hinnan takia. Se jättää tukan tosi ihanan tuntuiseksi ja ilman silikoneja.  :-*

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #209 : 23.09.06 - klo:10:22 »
^Tota pitäisikin varmaan kokeilla. Pelkään vaan jostain kumman syystä että se lätsäyttää koko tukan, kun on ohuehkot hiukset. Mutta kokeillaan, O&H:ta onkin sopivasti avaamaton pullo kaapissa.