Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 557191 kertaa)

Trouper

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #210 : 05.11.06 - klo:22:25 »
Nyt pitäis hankkia kunnon jätettävät hoitoaineet, ja olen jo päättänyt ostaa Redkenin All Soft Soft Endsin. Mutta haluaisin myös toisenkin purkin vaihtelun ja vertailun vuoksi, niin mitäs sanoisitte esim. K-pakin hoitovaahdosta tai Kerastasen vaahdoista?

Hiukset on siis puolipitkät, tummanruskeat mutta luonnostaan vaaleat. Värin alla on entiset vaalennetut raidat. Aivan latvat tuntuvat menevän herkästi karheiksi ja välillä jopa haaroittuvat. Muuten hiusten yleiskunto on mielestäni oikein hyvä ja käytän säännöllisesti tehiksiä ja latvasuojaa.
Kiitos vinkeistä jos jaksatte! :)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 05.11.06 - klo:22:39 »
Joku voi jatkaa, jos tulee jotain mieleen, mutta tuosta K-Pak -vaahdosta arvelisin, että toimii parhaiten kunnon kosteutuksen jälkeen, muuten tulee helposti korppu-efekti :P. Muuten se kyllä saattaisi tehdä sulle ihan hyvää, ainakin raidoituksen takia. Altimaa voisit ehkä kokeilla..?

Trouper

• Vieras
« Vastaus #212 : 05.11.06 - klo:22:45 »
Kiitos! :)
Täytyy huomenna katsoa mitä tarttuu mukaan, hoidan yleensä ton kosteutuksen huolellisesti niin ehkä uskallan K-pakin hankkia.
Tä hiushairahtaminen on vaikeaa välillä kun on niin paljon tuotteita jotka haluaisi ostaa! Yritän kovasti pysytellä siinä että kaksi kutakin lajia kerrallaan, mutta tunnun lipsuvan siitä yhä pahemmin  ::)

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 05.11.06 - klo:22:46 »
Mä olen nyt muutaman kerran laittanut Tigin O&H:ta ja K-Pak-vaahtoa jätettäväksi ja on tullut oikein mukava tulos. Pehmeä ja jämäkkä. Yksinään pörröttää vähän liikaa tuo vaahto mulla.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 06.11.06 - klo:14:44 »
Onko täällä sellaisia, jotka osaisivat verrata Redkenin Soft Endsiä ja Nexxun Luxxtressia? Soft Endsiä mulla oli joskus ja se oli ihan ok tuote, mutta uskaltaisinko nyt kokeilla tuota Luxxtressiä, vai onko teidän mielestänne huonampaa/parempaa tuohon Redkeniin verrattuna? Vaikeita päätöksiä...  ::)

Trouper

• Vieras
« Vastaus #215 : 06.11.06 - klo:17:40 »
Tänään kävin sitten kampaajallani kyselemässä ja hän suositteli just K-pakia tai sitten Altimaa, molemmissa on puolensa mun hiuksille kuulemma. Ikävä kyllä molemmat purkit oli häneltä loppu ja tilaus tehty niin täytyy käydä hakemassa sitten kun tuotteet hänelle on tulleet.
OT, mutta ihania ne Joicon uudet purkit! :)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 06.11.06 - klo:17:52 »
Tänään kävin sitten kampaajallani kyselemässä ja hän suositteli just K-pakia tai sitten Altimaa, molemmissa on puolensa mun hiuksille kuulemma. Ikävä kyllä molemmat purkit oli häneltä loppu ja tilaus tehty niin täytyy käydä hakemassa sitten kun tuotteet hänelle on tulleet.
Kummatkin? No mikäs sen parempi ;). Kerro sitten ihmeessä miltä tuntuu.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 06.11.06 - klo:20:19 »
Suositelkaa voidemaista kosteuttavaa jätettävää. Olisiko MOP leave in conditioner hyvä? Löytyykö Lanzalta/tigiltä joku hyvä jätettävä? Ja kertokaahan samalla mitä maksaa, jos tiedätte, jotta voin tehdä hintavertailua.  :D Etenkin Lanza kiinnostaisi.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 06.11.06 - klo:21:53 »
Mun mielestä Lanzan protein plus leave-in protector on aivan loistava voidemaiden jätettävä. Se kosteuttaa sekä rakennepaikkaa. Se on myös ainoa jätettävä joka sisältää hyaluronic acidia mikä sitoo jopa 500 kertaa painonsa verran kosteutta.Tai ainakaan en ole muissa törmännyt.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 06.11.06 - klo:22:04 »
Mun mielestä Lanzan protein plus leave-in protector on aivan loistava voidemaiden jätettävä. Se kosteuttaa sekä rakennepaikkaa. Se on myös ainoa jätettävä joka sisältää hyaluronic acidia mikä sitoo jopa 500 kertaa painonsa verran kosteutta.Tai ainakaan en ole muissa törmännyt.
(poistin sen LF:n linkin kun se meni mun kirjautumisella aina vaan vaikka tein mitä.. prkl)

Ei ole pahan hintainenkaan. Onko tuo sitten kuinka riittoisaa, miltä tuoksuu yms? Kiinnostuin!
« Viimeksi muokattu: 07.11.06 - klo:16:02 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 06.11.06 - klo:22:09 »
^ Oho onpas edullinen, minäkin kiinnostuin :). Tosin en tilaa LF:ta vasta kuin ensi vuonna, mutta wishlistille voisi lykätä. Tähän asti ajattelin All Soft Endsin tilata jätettäväksi, mutta jos tuo on parempi niin rahaakin säästää.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 06.11.06 - klo:23:01 »
Mäkin voin suositella tuota L'anzaa, toimivaa tavaraa.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 06.11.06 - klo:23:08 »
^^ Juuri tuo tuote on kyseessä, muistin nimen väärin...

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 06.11.06 - klo:23:12 »
RockQueen, tosta linkistä pääsee sun henkilötietoihin myös  :-\.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 07.11.06 - klo:10:07 »
^^ Juuri tuo tuote on kyseessä, muistin nimen väärin...

Eli onko kyseessä siis Lanza Repair -sarjan Repair Formula leave-in? En pääse tuosta linkistä suoraan tuotteeseen.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com