Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 575114 kertaa)

bbee

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #225 : 07.11.06 - klo:10:11 »
Juurikin se sama tuote  ;) Mulla on menossa sitä jo kolmas tuubi, en vaihtaisi pois....
Niin ja ei tuo tuote tuoksu oikein miltään. Ei ainakaan voimakkaasti. Yksi tuubi kestää päivittäisessä käytössä n. 4-5kk meikäläisellä. On se sinänsä ihan riittoisaa... voisin kyllä ostaa isommankin purkin.
« Viimeksi muokattu: 07.11.06 - klo:10:15 kirjoittanut mooniga »

Justiina

• Vieras
« Vastaus #226 : 07.11.06 - klo:11:24 »
Bonacuren Moisture Kick, kosteuttava hoitosuihke.
Erittäin hyvä mielestäni näin talvella kosteuttamaan hiuksia, ja selvittää hyvin pesun jälkeen hiukset, ja siinä on myös aivan ihana tuoksu. Eikä siis ole kalliskaan..

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 07.11.06 - klo:15:51 »
Mun mielestä Lanzan protein plus leave-in protector on aivan loistava voidemaiden jätettävä. Se kosteuttaa sekä rakennepaikkaa. Se on myös ainoa jätettävä joka sisältää hyaluronic acidia mikä sitoo jopa 500 kertaa painonsa verran kosteutta.Tai ainakaan en ole muissa törmännyt.

Mitähän tuo mahtaa maksaa Suomessa?  :) Tietääkö kukaan.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #228 : 07.11.06 - klo:16:05 »
Onko mitään todella hyvää marketti jätettävää?  :)

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 07.11.06 - klo:18:18 »
Mun mielestä Lanzan protein plus leave-in protector on aivan loistava voidemaiden jätettävä. Se kosteuttaa sekä rakennepaikkaa. Se on myös ainoa jätettävä joka sisältää hyaluronic acidia mikä sitoo jopa 500 kertaa painonsa verran kosteutta.Tai ainakaan en ole muissa törmännyt.

Useimmissa paikoissa 18 euroa.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 07.11.06 - klo:18:24 »

Todella hyvästä en nyt tiedä, mutta ainakin Andrew Collinge Perfect Endings-suihke on kokeilemisen arvoinen. Sitten myös kookosöljyä kannattaa kokeilla  ;) Ihan pieni määrä riittää.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 07.11.06 - klo:19:17 »

Jos puhutaan jätettävistä yleensäkin (eikä pelkästään voidemaisista), niin tuota hyaluronaattihappoa löytyy myös esimerkiksi Joicon K-Pak-vaahdosta, uudistuneista Joicoista K-Pak Liquid Reconstructor -suihkeesta, sekä Lanzan Magic Bulletista.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 08.11.06 - klo:21:41 »
Mulla on käytössä Sebastianin Potion 9. Sopii mun tukalle ja tykkään tosi paljon, mutta olis kiva löytää vaihtelun vuoksi joku toinenkin jätettävä. Mielellään voidemainen ja mahdollisimman vähän silikonia sisältävä..

Kesällä ostin Joicon Altimaa äidille ja piti tietty itsekin kokeilla sitä. Se tuntui ihan hyvältä myös jätettävänä. Ei ainakaan lähmännyt hiuksia. Tänään kokeilin Tigin Moisture Maniacia ja ihan hyvältä vaikutti sekin. Sitä vaan tarvitsee laittaa niin pienenpieni määrä, että sellaista määrä on vaikea saada pullosta ulos.
1bFii

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 08.11.06 - klo:22:16 »
Myös Over the Topin Whipped Creme toimii jätettävänä, ainakin mulla  ;) Sitä voi laittaa vähän reilumminkin kuin ihan tipan.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #234 : 09.11.06 - klo:13:44 »

Todella hyvästä en nyt tiedä, mutta ainakin Andrew Collinge Perfect Endings-suihke on kokeilemisen arvoinen. Sitten myös kookosöljyä kannattaa kokeilla  ;) Ihan pieni määrä riittää.

Myös Herbinan hoitosuihke on hyväksi todettu.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

bbee

• Vieras
« Vastaus #235 : 09.11.06 - klo:15:02 »
Tuo Herbina on kyllä ihan jees. Joskus salilla sitä suihkuttelen  ;D Tuoksuukin kivalle. Paljon parempi kun esim XZ vaniljasukla joka takuttaa hiukseni täysin!!

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 09.11.06 - klo:16:21 »
Mulla on käytössä Sebastianin Potion 9. Sopii mun tukalle ja tykkään tosi paljon, mutta olis kiva löytää vaihtelun vuoksi joku toinenkin jätettävä. Mielellään voidemainen ja mahdollisimman vähän silikonia sisältävä..

Bumble&Bumblen jätettävä hoitoaine on voidemainen ja silikoniton.
2c M i

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #237 : 09.11.06 - klo:17:02 »

Useimmissa paikoissa 18 euroa.
Ihan hintavertailun vuoksi pitää mainita että mä tilasin hiljattain Perfumebaysta litran pullon tuota ja hinnaksi tuli postikuluineen n. 31 euroa :) Luulisi riittävän joksikin aikaa. Eikös tuo Suomessa myytävä tuubi ole 125 ml..

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #238 : 09.11.06 - klo:21:51 »
Olen lätkinyt lähes kaikkea päähäni jätettävänä; kosteusvoiteita, öljyjä jne. Nyt tärppäsi! Natusan lightoil spray (kevyt aloe vera öljysuihke) Ei ole yhtä tymäkkää kuin ruokaöljy tai tavallinen baby oil, mutta tällä saa ihanan pehmeyden ja kiillon. En ihan päänahkaan asti laita, mutta korvasta alaspäin. Suihkin ensin käsiini ja sitten levittelen tukkaan.

Tässä inciä jos jotakuta kiinnostaa:
Aqua, glycerin, polysorbate 20, peg-12 dimethicone, sodium lactate, aloe barbadensis, citric acid, lactic acid, propylene glycol, sodium benzoate, parfum
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 20.11.06 - klo:20:40 »
Etsiskelin haulla mutta en löytänyt, eli onko kellään kokemuksia jaettavana Tigin curls rock leave in moisturizersta? onko kosteuttava niinkuin lupailee?