Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556760 kertaa)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #240 : 20.11.06 - klo:22:33 »
^ Mulla on se ja nyt sitten varmaan riippuu ihan tukasta jne. mutta mun tukkaa se ei ainakaan oikein kosteuta. On siinä hyviäkin ainesosia, mutta silikonia on niin paljon, että mun mielestä se tuntuu ainakin lähinnä sellaiselta viimeistelytuotteelta, eikä miltään hoitotuotteelta... Itte käytän sitä joskus tasottamaan jotain pörröjä kuivassa tukassa, saatan joskus sipasta sitä pyyhekuivaankin tukkaan. Ei se tuote mulla tee mitään kummosia kosteutuksessa eikä kiharankorostajana tai yhtään minään oikeestaan. Mulla on sellanen näyte puteli ja kun se loppuu niin en osta toiste. Muutenkaan koko curls rock sarja ei vakuuta mua.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 21.11.06 - klo:00:49 »
Oon nyt noin kuukauden käyttänyt säännöllisesti joka pesun jälkeen tota Redkenin Total Recharge-suihketta ja täytyy sanoa että tykkään ihan tosi paljon! Purkki ei nyt ole kauneimmasta päästä, mutta toimii tukassa älyhyvin. Tuoksukin sellanen suht neutraali ja haihtuu nopeasti. En kyllä välttis tota ihan normihintaa maksais (edes LF:stä), mutta mä oonki pihi :P
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 22.11.06 - klo:13:19 »
Olen käyttänyt Schwarzkopfin Moisture Kick -suihketta ja ihan kelpo tuotehan se on. Tuoksusta en vaan niin hirveästi pidä, mutta ei todellakaan ole karmeimmasta päästä. Nyt vaan tekisi välillä mileli kokeilla jotain muuta, en vaan tiedä mitä. Suht pitkä tukka mulla on ja ihan hyväkuntoinenkin, paksu hius. Alkoholia ei saa sisältää. Mun tukka lätsähtää helposti, jos sille antaa liian hoitavaa jätettävää. En oikeen tiedä mitä tukkani kaipaa. Täytyykin ensi kerralla kysyä kampaajalta millanen tää mun hius oikeen on ja mitä se tarvitsee, itse kun en oikeen osaa sanoa.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 22.11.06 - klo:13:26 »
^Noista jätettävistä löytyy täältä paljon suosituksia. Alkoholittomiakin on paljon. Marketista esim Vo5 Miracle Mist on täällä paljon kehuja saanut alkoholiton hoitosuihke..

Tarkoitatko tuolla Schwarzkopfin suihkeella Bonacuren Moisture Kick -suihketta?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #244 : 22.11.06 - klo:13:28 »
Miracle Mist on oikeasti ihan sama asia kuin BC:n Moisture kick suihke. Rutosti halvempi vaan. Suosittelen. Ei häviä isoja rahoja, jos ei tykkääkään, koska puteli maksa ~3.50.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 22.11.06 - klo:16:23 »
Miracle Mist on oikeasti ihan sama asia kuin BC:n Moisture kick suihke. Rutosti halvempi vaan. Suosittelen. Ei häviä isoja rahoja, jos ei tykkääkään, koska puteli maksa ~3.50.

Onko noissa sitten melkein samanlainen inci? Itse en ole noita koskaan vertaillut, mutta voipi hyvin olla että ovat lähellä toisiaan. Itsekään en tykkää tuon Moisture Kickin hajusta, joten sitä en osta. Ja Miracle Mist toimii mulla hyvin ja on ihanan halpaakin :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #246 : 22.11.06 - klo:18:39 »
Eihän noissa ihan samanlaiset INCIt ole, mutta mun mielestä noi tuntuu ihan samalle. Itseasiassa toi Miracle Mist on ehkä parempi, kun näemmä Moisture Kick on aika silikonista. Mulla on semmonen hunchi, että Miracle Mistissä olisi jopa enemmän oikeasti hoitavia aineksia, koska toi panthenol on noin korkealla incissä. Moisture Kickissä heti silikonia veden perään. Miracle Mistissä on kyllä paskempi pullo  ;D Tolla kukkasumutepullon tyylisellä suihkii minne sattuu. Tässä incit:

VO5 Miracle Mist:

aqua, glycerin, hydrolyzed silk, tocopheryl acetate, panthenol, ascorbic acid, niacinamide, biotin, amodimethicone, peg-12 dimecthicone, propylene glycol, pvp, polysorbate 20, cetylpyridium chloride, benzophenone-4, trideceth-12, cetrimonium chloride, lactic acid, triethanolamine, disodium edta, dmdm hydantoin, aplha isomethyl ionone, benzyl salicylate, citronnellol, graniol, hexyl cinnamal, limolene, linalool, parfym

Bonacure Moisture Kick: Aqua, cyclomethicone, phenyl trimethicone, dimethiconol, lactic acid, polyquaternum-16, panthenol, peg/ppg-18 dimethicone, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, parfum, glycine, cetrimonium  chloride, sodium benzoate, limolene, hydroxypropyltrimonium hydrollyzed casein

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #247 : 22.11.06 - klo:18:46 »
^Onpa Moisture Kick silikonista! Onneksi en ole sortuntu koskaan ostamaan sitä. Tuo Miracle Mist on taas suosikkituotteeni. Käyttelen sitä vuorotellen Joicon Integrityn kanssa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 22.11.06 - klo:18:57 »
Miracle Mist on oikeasti ihan sama asia kuin BC:n Moisture kick suihke. Rutosti halvempi vaan.

Hyvin vahva eriävä mielipide! Kovin moni täällä ei tykkää Moisture Kick -suihkeesta, mutta minäpä tykkään! Olkoonkin sitten silikonin ansiota, mutta se tekee hiuksilleni jotain toisin kuin VO5, joka ei tee muuta kuin haisee jollekin käyneelle hiivalle. :-X Bonacuresta mulla tulee pehmeät ja kiiltävät hiukset.

Tosin ykkösjätettäväni on silti Paul Mitchellin Color Protect -suihke, jos joku ei vielä sitä tiedä!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 22.11.06 - klo:23:18 »
Täältä myös ääni Moisture Kickille! Oli silikonia vaikka miten paljon, niin hiukset tykkää kovasti, itse asiassa paras suihke mitä oon käyttänyt. Taakse jää Joicon Integrity, Tigin Fast Fixx ja varsinkin Miracle Mist. Mutta mikä sopii kellekin  :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #250 : 23.11.06 - klo:08:30 »
Täältä myös ääni Moisture Kickille! Oli silikonia vaikka miten paljon, niin hiukset tykkää kovasti, itse asiassa paras suihke mitä oon käyttänyt. Taakse jää Joicon Integrity, Tigin Fast Fixx ja varsinkin Miracle Mist. Mutta mikä sopii kellekin  :)

Samat sanat! Ihan alltime fave mun kuontalolleni ja semmonen tuote, josta en luovu. Mutta eihän kaikki kaikilla toimikaan ja mun tekis mieli nyt kokeilla tota Miracle Mistia..  :)

bbee

• Vieras
« Vastaus #251 : 23.11.06 - klo:08:31 »
Suositelkaas jotain kampaamosuihkittavaa jätettävää blondatulle, kuivalle pitkälle pehkolle? Nyt käytössä on AC Perfect Ends mutta ei taida tehot riittää....

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 23.11.06 - klo:16:58 »
Te jotka tykkäätte Moisture Kick suihkeesta, niin ootteko kokeilleet Fudgen hoitosuihketta ? Aattelin kun sekin on aika silikonista ... Käytin itte sitä joskus ja se tuntu ens alkuun ihan sopivalta mulle ja tuli hamstrattua sitä jemmaan, mutta ei enää nykyään mulle sovi, ei tee hyvää lopputulosta. Niinpä ne onkin myynnissä tuolla myydään itselle sopimattomat tuotteet -palstalla  ;) !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 23.11.06 - klo:18:08 »
Kata: En oo Fudgen suihketta kokeillut mutta noin yleensä ottaen kyseisen sarjan tuotteet ei oo vakuuttanut (paitsi scyscraper lakka on aivan loistavaa). Kauanko käyttelit sitä ennenkuin lopputulos huononi?

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 23.11.06 - klo:18:17 »
Tilasin tämän ketjun innoittamana L'Anzan Leave-in protector -jätettävän, voidemaisen hoitoaineen. Olen ehtinyt kokeilla sitä nyt muutaman kerran ja se on aivan uskomattoman hyvä tuote!  :-* :-* Se kosteuttaa pitkiä, latvoista kuivia hiuksiani ja tekee niistä sileät ja silkkisen pehmeät ja ennenkaikkea hillitsee sähköisyyttä. Plussaa myös ihanasta, pehmeän voidemaisesta, silikonittomasta koostumuksesta ja todella miedosta ja miellyttävästä tuoksusta, unohtamatta myöskään varsin edullista hintaa. Tätä lisää!
1bMii