Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562889 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #270 : 29.11.06 - klo:23:35 »
Nyt kun oon käytellyt Tigin Ego Boostia niin olenpa huomannut, että se koppuroituu hiuksiin kuivuessaan. Mä vaan sormin haron jätettävät tukkaan, joten päälihiuksista huomaa, että ovat koppuraiset. Eli jonkinlainen tuki siinä on.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 30.11.06 - klo:19:51 »
Tosiaan Lanzan leave in protector:ssa on silikonia, mutta vasta aivan loppupäässä.  :) Hyvää ainetta täytyy sanoa! Lähtee latvapörröt pois  :-*

Miten on mahdollista, että mulla tuo koppuroittaa hiuksia ihan vietävästi ??? Kaikki tuntuvat tuota kehuvan, mutta mie en vaan saa sitä toimimaan. Jos laitan sitä pyyhekuiviin hiuksiin ja annan hiusten sen jälkeen kuivua vapaasti, on hiukset ihan sellasissa kovissa koppuraklimpeissä :-\

Mä ainakin hieron sen pyyhekuiviin hiuksiin, eikä koskaan oo korputtanu. Hieron tosi varovaisesti ja levitän se huolellisesti. Voiskohan johtua siitä että et levitä sitä tarpeeksi huolellisesti tai laitat liikaa?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 30.11.06 - klo:20:04 »
^ Hmmh... paljonkohan olisi sitten sellanen oikea määrä? Itselläni on n. olkapäille ulottuvat hiukset. Pitääkin sitten ensi kerralla yrittää levittää oikein extra-varovaisesti :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #273 : 30.11.06 - klo:20:27 »
Mullakin korputtaa Ego boost, mutta en huomaa siinä mitään tukea. En oikeastaan kauheasti tykkää tuosta EBsta, pelkkää silikonia ja silti huono. Esim. vanha kunnon pahanhajuinen BC latvasuoja on samaa silikonia, mutta jättää hiukset ihan pehmeiksi ja liukkaiksi.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 30.11.06 - klo:20:54 »
^ Hmmh... paljonkohan olisi sitten sellanen oikea määrä? Itselläni on n. olkapäille ulottuvat hiukset. Pitääkin sitten ensi kerralla yrittää levittää oikein extra-varovaisesti :)

Mulla on siis melko saman pituiset hiukset. Laitan sitä ensimmäisenä aina ihan latvoihin ja loput hieron muualle hiuksiin ja muihin kerroksiin (Lyhyitäkin hiuksia mukana, eli tosi voimakkaasti kerrostettu). Laitan sitä ehkä noin 4-5 herneen kokoisen annoksen kerrallaan, voi kuulostaa paljolta näinkin lyhyisiin hiuksiin, mutta mun hiukset imee sen heti.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 01.12.06 - klo:12:20 »
Mulla riittää tuota Lanzan voidetta sellaiset kaksi herneellistä, sen jälkeen tuntuu tukka lätsähtävän. Mulla on aika paksu tukka tuohon rintsikkapituuteen.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #276 : 01.12.06 - klo:15:13 »
Minunkin on pakko tilata tuota L'Anzan jätettävää, kun sunnuntaina pistän tilauksen menemään. Niin täydelliseltä kuulostaa, toivottavasti myös toimii yhtä loistavasti.
ÄÄÄH, mäkin haluun tuota!! MIstä tilailette? Saako jostain electronilla?

Nettiostaminen-osiossa on paljon tietoa näistä jutuista. Itse tilaan Lookfantastic.netistä veljen luottokortilla. Sammon Electron toimii joissakin nettikaupoissa "luottokorttina".

Mutta asiaan. Korkkasin tänään sen L'Anzan jätettävän, kun tuli postissa. Laitoin sitä kyllä tosi paljon ilmeisesti, nimittäin ainakin kuusi herneellistä sitä meni. Teki kyllä hiuksista ihanan pehmeät ja sileät. Tosin tuossa vasemmalla sivupäällihiuksissa on pientä klimppiä, eli ilmeisesti en levittänyt sitä tarpeeksi huolellisesti. No, ensi kerralla sitten. ;) Tykkään voiteen koostumuksesta, muistuttaa aika paljon Redkenin Soft Ends -latvasuojaa. Käytin nytkin vielä tuota Redkeniä ihan latvoille, ja tämä L'Anza meni sitten muualle hiuksiin.

Tässä putelissa INCIssä on ainoastaan yksi silikoni, Dimethicone Copolymer, ja sekin INCIssä 12. aineosana. Ei tuntunut yhtään silikoniselta käsissä.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #277 : 01.12.06 - klo:15:25 »
Ostaisinko herbinan vai vo5 (MM) hiuskiin jätettävän suihkeen? Osaako kukaan kertoa kokemuksia kumpi olis parempi? miracle mistiä ainakin on hehkutettu.. mut herbinassa oli ihan hyvä INCI kun sitä lukaisin eilen kaupassa.. ja halpakin on, alle 4e.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 01.12.06 - klo:16:04 »
Mullakin korputtaa Ego boost, mutta en huomaa siinä mitään tukea. En oikeastaan kauheasti tykkää tuosta EBsta, pelkkää silikonia ja silti huono. Esim. vanha kunnon pahanhajuinen BC latvasuoja on samaa silikonia, mutta jättää hiukset ihan pehmeiksi ja liukkaiksi.

Mulla taas just tuo Ego boost jättää latvat sileiksi ja liukkaiksi, BC taas tahmaa. Mutta tosiaan laitan tuota Ego Boostia vaan ihan latvoihin suojaamaan ja hoitavampaa jätettävää muualle tukkaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 01.12.06 - klo:16:12 »
Mistä Turun tai Hämeenlinnan keskustasta saa Lanzaa?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #280 : 01.12.06 - klo:16:22 »
^Kannattaa kysyä tuolta ostopaikkatiedusteluja-ketjusta.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 01.12.06 - klo:16:42 »
^Kannattaa kysyä tuolta ostopaikkatiedusteluja-ketjusta.  :)

Aa täällä on sellainenkin. Kiitos linkistä!

Ella

• Vieras
« Vastaus #282 : 02.12.06 - klo:00:10 »

Mulla taas just tuo Ego boost jättää latvat sileiksi ja liukkaiksi, BC taas tahmaa. Mutta tosiaan laitan tuota Ego Boostia vaan ihan latvoihin suojaamaan ja hoitavampaa jätettävää muualle tukkaan.

Tässäkin päässä EgoBoost on toiminut hyvin, alle tosin laitan jätettäväksi jotain hoitavampaa, vaikka sitten OH-hoitoainetta, sillä EB todellakin on aika silikonilitku. Joka tapauksessa tekee hiukset ihanan kiiltäviksi, pehmeiksi ja sileiksi. En tiedä vielä, miten vaikuttaa sitten pidemmällä aikavälillä, jo ottaessani käyttöön sen hiukset kaipasivat tasoitusta ja haarahiusten klipsimistä. Täytyy pian leikata ja käyttää purtilo loppuun. Mutta luulisi tuon silikonimäärän auttavan suojaavasti...

Seuraavaksi tosin koetan hankkia jotain hoitavampaa, vaikkapa soft endsiä ja vihdoin testata tuon hehkutetuimman? aineen.

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 02.12.06 - klo:13:23 »
Mullakin tuo BC latvasuoja tahmaa aika ikävästi, jos sen vain käsin levittää latvoihin. Olen huomannut että hiuksista (ainakin mulla) tulee supersileät jos kampaa tiheällä kammalla vielä läpi, levittyy varmaan tasaisemmin. Tosin mun on pakko tehdä se märkiin hiuksiin, kun on permanentatut, muuten tuloksena olisi ihastuttava pörrökasa. :-X
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 03.12.06 - klo:15:07 »
Tuolla ketjun keskivaiheilla oli vähän juttua, mutta aattelin nyt vielä kysyä, et tietääkö kukaan lisää jätettäviä, joissa olisi sekä UV- että lämpösuoja? Tuolla aikaisemmin siis mainittiin siis ainakin seuraavat: Joicon K-pak hoitovaahto, Andrew Collingen Perfect Endings, L'Anzan Healing Color Care ja Tigin Fashionista Smooth and Shine.