Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 582240 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #285 : 03.12.06 - klo:15:13 »
Tästä on muistaakseni ollut mainintaa jossakin eli missä jätettävissä hoitoaineissa on mukana muotoilevaa ominaisuutta? <- onpas hassusti muotoiltu kysymys, mutta menköön tämän kerran  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 05.12.06 - klo:17:21 »
Hei mites, kun jossain ketjussa oli juttua, että jos käyttää liian usein keratiinia sisältäviä tuotteita, niin hiukset saattaa alkaa tuntua karheilta tms, koska saavat liikaa tuota ainetta. Olin ajatellut ostavani Lanzan Urban Elements Leave-in Conditionerin (sisältää mun käsittääkseni keratiinia), mutta en nyt sitten tiedäkään onko mun mitään järkeä ostaa tuota, kun mun hiukset on suht hyvässä kunnossa (vaikka pituutta onkin jonkun verran). Eli olisiko tuo vaan pahasta hiuksilleni? Hiukset ei siis ole mitenkään erityisen kuivat tai kärsineet, suht normaalit kunnoltaan, mun mielestä.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 05.12.06 - klo:20:53 »
Tästä on muistaakseni ollut mainintaa jossakin eli missä jätettävissä hoitoaineissa on mukana muotoilevaa ominaisuutta? <- onpas hassusti muotoiltu kysymys, mutta menköön tämän kerran  ;D
Mulle ei tule muita mieleen kuin Sebastianin Potion 9. Siinä pitäisi olla kevyt tuki. Itse käytän aina muotoilutuotteita, joten en tuota muotoilevaa ominaisuutta oikein huomaa. Jämäköittää kyllä jollain tavalla latvoja.
1bFii

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 05.12.06 - klo:20:55 »
Mulle ei tule muita mieleen kuin Sebastianin Potion 9. Siinä pitäisi olla kevyt tuki.
Ja jos jostain vielä löytyy Joicon CE-vaahtoa, niin siinä on kanssa purkin mukaan jonkunlainen tuollainen ominaisuus.
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:22:07 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #289 : 05.12.06 - klo:21:05 »
Ostin HS halpis jätettävän www infinite proteiinisuihkeen 1.95e.
Ei ollut juuri odotuksia tuotteesta, mutta pakko oli ottaa "ku halvalla sai"  ;D
Yllätyin positiivisesti. Mun karheaa tukkaani pehmensi salamana! hintansa väärti siis ainakin mun tukalle.
Miinusta tuote saa silti suihkuosastaan.. suihkii liian isolle alueelle.. ja mihin sattuu. Taidan vaihtaa litkun toiseen sumutepulloon.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 05.12.06 - klo:21:55 »
Mulle ei tule muita mieleen kuin Sebastianin Potion 9. Siinä pitäisi olla kevyt tuki.
Ja jos jostain vielä löytyy Joicon CE-vaahtoa, niin siinä on kanssa purkin mukaan jonkunlainen tuollainen ominaisuus.

Täytyypä tutkailla molempia tuotteita  :) Ostin ensi hätiin Andrew Collingen perfect endingsin kun luulin, että siinä olisi muotoiluainetta mukana, mutta eipä siinä ollutkaan.
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:22:07 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #291 : 06.12.06 - klo:00:38 »
Eikö tuon Andrew Collingen perfect endings INCI:ssä ole PVP? Tietääkseni PVP antaa kevyttä tukea. Sitä löytyy myös joistakin Joicon tuotteista, VO5 Miracle Mististä ja Paul Mitchell The Creamistä.
Mop C-System Conditioning Mistissä myös kevyesti muotoileva ja hoitava ominaisuus samassa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 06.12.06 - klo:13:04 »
Eikö tuon Andrew Collingen perfect endings INCI:ssä ole PVP? Tietääkseni PVP antaa kevyttä tukea. Sitä löytyy myös joistakin Joicon tuotteista, VO5 Miracle Mististä ja Paul Mitchell The Creamistä.
Mop C-System Conditioning Mistissä myös kevyesti muotoileva ja hoitava ominaisuus samassa.

En kyllä löydä incistä tuota PVP:tä  :-\

Joka tapauksessa jätettävänä toimii erinomaisesti, varsinkin pidennykset tuntuu tykkäävän  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #293 : 12.12.06 - klo:12:39 »

Täytyypä tutkailla molempia tuotteita  :) Ostin ensi hätiin Andrew Collingen perfect endingsin kun luulin, että siinä olisi muotoiluainetta mukana, mutta eipä siinä ollutkaan.
Vinkkinä tähän, että jos kaipailee tuota Joicon CE-vaahtoa, niin ainakin HQHairin Outlet-osastolla sitä on ollut vielä lähipäivinä saatavana.  :)  Itsekin pistin tilauksen vetämään ja odottelen nyt että pääsisin testailemaan tuota, aikaisempaa kokemusta tuotteesta kun ei ole.
Tuo Sebastianin potion 9 on kyllä hyvän tuntuista ainetta, tuesta en osaa sanoa kun en koskaan käytä sitä yksinään vaan laitan myös muotoilutuotetta hiuksiin. Siloittaa, pehmentää, selventää takkuja ja tuntuu kaikinpuolin toimivalta tuotteelta.

Muista käytössä olevista jätettävistä Redkenin All Soft Soft Ends on myös pätevän tuntuinen, jättää hiukset pehmoisiksi ja hyvän tuntuisiksi. Tigin Ego Boost on myös käytössä ja siitäkin olen tykännyt, ei mitään pahaa sanottavaa. Uusin jätettävä hoitoaineeni on Redkenin Anti Snap, sitä en ole vielä ehtinyt edes testailla, toivottavasti toimii yhtä hyvin kuin Soft Ends.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 12.12.06 - klo:15:17 »
Mulla on tuota Joicon CE-vaahtoa,eikä siinä mun mielestä ole mitään muotoilevaa ominaisuutta.Tai sitten mä en vaan huomaa sitä. ::)

Pesen aina illalla hiukset ja oon laittanut sitä pesun jälkeen ja antanut kuivua vapaasti,mutta ehkä siinä on sitten jotain muotoilevaa ominaisuutta jos föönin kanssa laittaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 12.12.06 - klo:15:58 »
^ Itselleni tuli mieleen Schwarzkopfin Osis+ Splash Curl Hydrating Spray  :) Jäi kaapin perälle permanentti-ajoilta ja inventaarion aikana sitten kaivettu esiin, vaikkei permistä olekaan niin käytän, koska on kostetuttava ja siinä lukee: "Tahmaamaton kevyt tuki, kosteuttaa ja silottaa, poistaa karheutta, sisältää kaktuksen kukkauutetta"  :)  ja on siis jätettävä suihke.

INCI: Aqua, Alcohol Denat, Glycerin, PVP, Panthenol, Dimethicone Copolyol, Propylene Glycol, Cereus Grandiflorus (cactus) flower extract, Parfum

Saan sillä aikaan "märkiä" latvoja, eikä tosiaan tahmaa  ;)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #296 : 12.12.06 - klo:21:55 »
Miracle Mist on oikeasti ihan sama asia kuin BC:n Moisture kick suihke. Rutosti halvempi vaan.

Hyvin vahva eriävä mielipide! Kovin moni täällä ei tykkää Moisture Kick -suihkeesta, mutta minäpä tykkään! Olkoonkin sitten silikonin ansiota, mutta se tekee hiuksilleni jotain toisin kuin VO5, joka ei tee muuta kuin haisee jollekin käyneelle hiivalle. :-X Bonacuresta mulla tulee pehmeät ja kiiltävät hiukset.

Taas nähdään miten mietymykset vaihtelee, testasin tänään Moisture Kickiä ja tukka on nyt melko oudon tuntuinen verrattuna mitä yleensä - karheahko (etenkin latvoista pörröttää) ja ihmeen lähmäisen oloinen kokonaisuutena, kädetkin jäi tahmaisiksi tuon jälkeen. Tosin cyclomethicone on aika tahmaavaa, ettei ihmekään... Miracle Mistillä taas tulee silkkinen ja sopivan liukas tukka (ja lattia!), eikä tahmaa käsiä. Summa Summarum - Amodimethicone peittoaa tässä tukassa Cyclomethiconen mennen tullen. ;D Tosin eipä ensikokeilun perusteella voi mitään lopullisesti tuomita, ja eihän sitä tiedä millainen tukka on huomenna.

Paljonko suihkitte tuota MK:a, runsaammin vai vaan muutaman suihkauksen?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #297 : 12.12.06 - klo:22:03 »
Paljonko suihkitte tuota MK:a, runsaammin vai vaan muutaman suihkauksen?

Mä suihkin ihan reilusti, varmaan joku 8-10 suihkausta yhteensä. Tosin MM:ä pitää suihkia vielä enemmän. :D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 13.12.06 - klo:07:26 »
Minäkin suihkuttelen Moisture Kickiä useamman painalluksen, ehkä noin kuusi. Miracle Mistiä menee saman verran, mutta se tuntuu usein rasvoittavan hiuksia enemmän kuin MK. Silti kokonaisuudessaan tykkään enemmän MM:stä, on edullisempaakin :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #299 : 13.12.06 - klo:07:28 »
bonacuren pulloissa on muuten oikein mukava suihku, laitoin oman mistini MK pulloon joskus :) tasainen, ohut ja pitkä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.