Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556794 kertaa)

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #300 : 12.12.06 - klo:15:58 »
^ Itselleni tuli mieleen Schwarzkopfin Osis+ Splash Curl Hydrating Spray  :) Jäi kaapin perälle permanentti-ajoilta ja inventaarion aikana sitten kaivettu esiin, vaikkei permistä olekaan niin käytän, koska on kostetuttava ja siinä lukee: "Tahmaamaton kevyt tuki, kosteuttaa ja silottaa, poistaa karheutta, sisältää kaktuksen kukkauutetta"  :)  ja on siis jätettävä suihke.

INCI: Aqua, Alcohol Denat, Glycerin, PVP, Panthenol, Dimethicone Copolyol, Propylene Glycol, Cereus Grandiflorus (cactus) flower extract, Parfum

Saan sillä aikaan "märkiä" latvoja, eikä tosiaan tahmaa  ;)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #301 : 12.12.06 - klo:21:55 »
Miracle Mist on oikeasti ihan sama asia kuin BC:n Moisture kick suihke. Rutosti halvempi vaan.

Hyvin vahva eriävä mielipide! Kovin moni täällä ei tykkää Moisture Kick -suihkeesta, mutta minäpä tykkään! Olkoonkin sitten silikonin ansiota, mutta se tekee hiuksilleni jotain toisin kuin VO5, joka ei tee muuta kuin haisee jollekin käyneelle hiivalle. :-X Bonacuresta mulla tulee pehmeät ja kiiltävät hiukset.

Taas nähdään miten mietymykset vaihtelee, testasin tänään Moisture Kickiä ja tukka on nyt melko oudon tuntuinen verrattuna mitä yleensä - karheahko (etenkin latvoista pörröttää) ja ihmeen lähmäisen oloinen kokonaisuutena, kädetkin jäi tahmaisiksi tuon jälkeen. Tosin cyclomethicone on aika tahmaavaa, ettei ihmekään... Miracle Mistillä taas tulee silkkinen ja sopivan liukas tukka (ja lattia!), eikä tahmaa käsiä. Summa Summarum - Amodimethicone peittoaa tässä tukassa Cyclomethiconen mennen tullen. ;D Tosin eipä ensikokeilun perusteella voi mitään lopullisesti tuomita, ja eihän sitä tiedä millainen tukka on huomenna.

Paljonko suihkitte tuota MK:a, runsaammin vai vaan muutaman suihkauksen?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #302 : 12.12.06 - klo:22:03 »
Paljonko suihkitte tuota MK:a, runsaammin vai vaan muutaman suihkauksen?

Mä suihkin ihan reilusti, varmaan joku 8-10 suihkausta yhteensä. Tosin MM:ä pitää suihkia vielä enemmän. :D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 13.12.06 - klo:07:26 »
Minäkin suihkuttelen Moisture Kickiä useamman painalluksen, ehkä noin kuusi. Miracle Mistiä menee saman verran, mutta se tuntuu usein rasvoittavan hiuksia enemmän kuin MK. Silti kokonaisuudessaan tykkään enemmän MM:stä, on edullisempaakin :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #304 : 13.12.06 - klo:07:28 »
bonacuren pulloissa on muuten oikein mukava suihku, laitoin oman mistini MK pulloon joskus :) tasainen, ohut ja pitkä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #305 : 13.12.06 - klo:09:10 »
Minäkin suihkuttelen Moisture Kickiä useamman painalluksen, ehkä noin kuusi. Miracle Mistiä menee saman verran, mutta se tuntuu usein rasvoittavan hiuksia enemmän kuin MK.

Mulla taas tämä Kick tuntui jotenkin rasvoittavan, vaikken hirveästi suihkinutkaan. MM taas ei rasvoita vaikka kuinka suihkisi. Se lätsäyttää kyllä liika-annostuksella, muttei rasvoita. Siltikin Kick tuntuu jotenkin "kevyemmältä" kuin Mist, eli tukka jäi lentäväksi ja pörröiseksi, aika hassua. Ehkä koostumus on vaan sen verran erilainen, tai sitten pitää testata tuplamäärä ensi kerralla.

Ja tuohon Icen mainitsemaan suihkuun, musta taas Mistin suihku on ollut aina hyvä (vaikka moni sitä on moittinutkin), tässä Kickissä oli jotenkin omaan makuun liian "leveä" suihku, sitä ainetta oli joka paikassa. Tai ehkä on vaan jotain antipatioita Bonacurea kohtaan... ;D
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #306 : 13.12.06 - klo:18:00 »
En tiedä, olenko jo vannoutuneena BC-fanina kommentoinut, mutta mie ruukaan hamstrata tuota Moisture Kickia vähintään kahdella putelilla kun käyn ostoksilla :) Tulikin mieleeni, että taas taitaa olla shoppailun aika.. Kick on myös mun tukalleni kevyempi ja paljon vähemmän rasvoittava kuin tuo Miracle Mist. (Mistiäkin kaapista löytyy, se on sitten pahan päivän varalle, kun rahat loppuu BC:ihin :D )

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 14.12.06 - klo:09:12 »
Olisiko teillä antaa suosituksia hyvistä vaahtomaisista jäettävistä?Nyt mulla on käytössä Joicon K-Pak ja CE-vaahdot ja Wellan SP volume mousse,mutta tukka alkaa tottua niihin liikaa.Jotenkin olen enemmän ihastunut noihin vaahtomaisiin,kuin suihkittaviin,mutta aika harvalla sarjalla enää vaahtoja on.Laitan aina vaahtoa ensin ja siihen päälle sellaista neste/emulsiomaista jätettävää.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 23.12.06 - klo:22:03 »
Kellään kokemusta sellaisen sarjan jätettävästä hoitosuihkeesta kuin 4R (4 reasons)? On Kermacosin valmistama ja siis suomalainen. Takateksti sanoo ettei sisällä väriaineita eikä ole eläimin  testattu. Törmäsin tuohon  pulloon kotikotona, kun äiti hankkinut putelin kampaamosta. Inci:

Aqua, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Cetearyl Alcohol, Propyleneglycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Sunflower Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Benzophenone 4, Panthenol, Parfum.

Inci ei ainakaan omaan silmääni näytä kauhean pahalta, ei sisällä silikoniakaan, vai? (olen vielä suhteellisen urpo INCIen kanssa ;D)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 23.12.06 - klo:22:15 »
^ Mulla oli sarjan omppusuihketta joskus vuosi sitten, eikä tuntunut tekevän yhtään mitään. Mutta eikös niitä ole montaa sorttia, tuo omena oli normaaleille hiuksille, mutta ostin sen sillä se oli ainut jossa oli uv-suoja.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 23.12.06 - klo:22:42 »
Nexxus Humectress hoitoaine on nykyään lempparijätettäväni. Kosteuttaa ihanasti hiuksia eikä lähmää/tee klimppisiksi/rasvaisiksi kuten mulla Altiman kanssa käy. En olisi hoksannut kokeilla Humectressia ellei pullon kyljessä olisi lukenut että voi käyttää myös jätettävänä.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 23.12.06 - klo:23:37 »
Olisiko teillä antaa suosituksia hyvistä vaahtomaisista jäettävistä?Nyt mulla on käytössä Joicon K-Pak ja CE-vaahdot ja Wellan SP volume mousse,mutta tukka alkaa tottua niihin liikaa.Jotenkin olen enemmän ihastunut noihin vaahtomaisiin,kuin suihkittaviin,mutta aika harvalla sarjalla enää vaahtoja on.Laitan aina vaahtoa ensin ja siihen päälle sellaista neste/emulsiomaista jätettävää.
Tykkäsin LC2:n vaahtojätettävästä. Tää sarjahan loppuu nyt, eli näitä saa halvalla. Esim. Lahden Sitruunassa näitä oli alle kuudella aurolla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Cerise

• Vieras
« Vastaus #312 : 24.12.06 - klo:00:14 »
Mun isosisko on kehunut Doven Silk & Straight-jätettävää hyväksi. Pitäisköhän kokeilla.. ;D

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 24.12.06 - klo:08:01 »
Altima tekee munkin hiukset klimppisiksi/lähmäisiksi :-\ Samoin VO5 Fade Defy nykyään, aluksi se toimi kuin unelma...
Ryhdynpäs kahlaamaan tätä keskustelua läpi, uusi jätettävä hakusessa ;)
1b M ii

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #314 : 24.12.06 - klo:11:00 »
Kellään kokemusta sellaisen sarjan jätettävästä hoitosuihkeesta kuin 4R (4 reasons)?
Mulla on sarjan omppu tuoksuinen jätettävä. Ei tee juurikaan mitään, ehkä lähmää kun laittaa liikaa. Ollut jo pari vuotta hyllyllä, ehkä se joskus loppuu ::)