Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549432 kertaa)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #345 : 18.01.07 - klo:21:25 »
Mikähän olisi näistä markettisuihkeista kaikkein kosteuttavin (päivittäiseen käyttöön)? Miracle Mist, se toinen VO5, suklaa&vanilja, muumi, jokin muu XZ, vai jokin ihan muu? Itselläni on tuo suklaa&vanilja, koska rakastan tuoksua, mutta tuntuu ettei se kosteuta tarpeeksi....
Joten jos joku INCI -asiantuntija tai kaikkea kokeillut voisi minua auttaa!  ;D

Mulla on käytössä AC:ta (Andrew Collinge), VO5 Miracle Mist, XZ suklaa&vanilja, Herbina. Kaikki noista ovat omiin tarkoituksiinsa sen verran hyviä ja edullisia, etten ole edes mitään hoitissuihkeita marketin ulkopuolelta vielä koskaan ostanutkaan (lukuunottamatta Fudgen suihketta jota kerran satuin edullisesti saamaan), olisihan niitä mukava kokeilla, mutta raha ei kaikkeen riitä, joten olen pysytellyt noissa markettisuihkeissa.
Mutta selkeesti paras mun tukalle, selvittävin, kosteuttavin ja pehmittävin on AC:n suihke! Sitä olen pidemmän aikaa jo käytellyt ja edelleen toimii hienosti. Olen ollut siihen oikein tyytyväinen!
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Keiju

• Vieras
« Vastaus #346 : 18.01.07 - klo:21:32 »
Mistä tuota Andrew Collinge-suihketta saisi? Olen hakenut Miracle Mistiä Anttilasta, Sokokselta ja Vapaa Valinnasta, mutta missään niistä ei ollut sitä. :-\ Mitä sille on tapahtunut?

Suklaa-vaniljasuihkeen ostin, mutta se ei tee tukalleni oikein mitään. Jää vain öljyiseksi kerrokseksi jakauksen kohdalle.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 18.01.07 - klo:21:37 »
^Miracle Mistiä ei täälläkään jostain kumman syystä ole kovin monessa paikassa ... Ostan sitä täällä semmosesta kuin Robinhood! Onks siellä mitään semmosta ns. halpiskauppaa ? Niissä on hyvinkin useesti semmosia tuotteita mitä muualla ei ole. Myös tuota AC:ta saattas löytyy semmosista, mutta AC:ta pitäs löytyä ainakin Sokoksilta ja Euromarketeista. Myös Prismoista ja Citymarketeista voi noita jompaakumpaa tai kumpaakin löytyä. Riippuu niin paikkakunnasta missä on ja missä ei  :-\ .
« Viimeksi muokattu: 18.01.07 - klo:21:40 kirjoittanut -kata- »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #348 : 18.01.07 - klo:23:35 »
Miracle Mist on tosiaan ihan jees, mutta lemppari tällä hetkellä Simin Cream Vanilla Keratin Liquid. Joo ja Sunsilkiä en tosiaankaan suosittele.. :)
1bMii

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 19.01.07 - klo:07:44 »
^Euromarketissa on usein noista kumpaakin, Ac:n suihketta ja Miracle MIstiä. On se kyllä hassua, että tuota Miracle Mistiä saa aina metsästää kissojen ja koirien kanssa, kun mistään ei tahdo sitä löytyä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #350 : 19.01.07 - klo:07:45 »
heydee, mille tuo simin vanilla nykyään tuoksuu ???
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #351 : 19.01.07 - klo:08:04 »
Mistä tuota Andrew Collinge-suihketta saisi? Olen hakenut Miracle Mistiä Anttilasta, Sokokselta ja Vapaa Valinnasta, mutta missään niistä ei ollut sitä. :-\ Mitä sille on tapahtunut?
Miracle Mistiä minäkään en ole nähnyt vielä missään, olen katsonut Tarjoustalosta, Stoccalta, Sokokselta, useammasta eri Anttilasta jne. Olisi tehnyt mieli kokeilla tuota Mistiä kun täällä on niin paljon ollut puhetta siitä. Ainakin Helsingissä tuota AC-suihketta on keskustan Sokoksella joten varmaan muillakin Sokoksilla ympäri Suomen voisi tuota olla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 19.01.07 - klo:09:55 »
Hunajapupu, käys kattoo Porthaniankadun Saiturinpörssi, sieltä olen aikoinaan omat mistini ostanut :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #353 : 19.01.07 - klo:10:01 »
^Kiitos Kuuku! En olekaan koskaan huomannut että tuolla on Saiturinpörssi kun ei hirveän usein tule käveltyä juuri tuolla kadulla. Pitääkin käydä tuolla katsomassa kun olen keskustassa. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 19.01.07 - klo:10:04 »
Porthaniankatu on Kalliossa, se katu joka lähtee sitä ympyrätalolta Kallion kirjastolle, hakiksen metroasemalta pääsee siihen hyvin, tai kolmosen ratikalla... Mäkin luulin joskus kun olin muuttanut että se on jossain yliopiston lähellä keskustassa, toi nimi hämää ::)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #355 : 19.01.07 - klo:10:07 »
^Tuli itsellekin hetkeksi oikosulku, tajusin vasta äsken.  ::) Hassua miten kadunnimet ei jää mieleen vaikka tietää kyllä paikat, kait sitä liikkuu niin rutiinilla että ei kiinnitä huomiota enää katujen nimiin sun muuta. No mutta, joka tapauksessa käyn tuolla vasta kun käyn keskustassakin ja sitten tulomatkalla jään Hakaniemessä metrosta ja käväisen tuolla ennen kuin jatkan kotimatkaa itään päin. :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #356 : 19.01.07 - klo:22:51 »
Kuuku, ehkä hämää vähemmän jos ajattelee sen kadun oikeaa nimeä Porthaninkatu.  ;) Samalta jampalta lienevät kyllä sekä katu että Portsu nimensä saaneet.

No juu, olen testaillut muutamaan otteeseen Joicon Integrityä pesun jälkeen selvittäjänä. En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Eikös Integrity ole sen verran alhainen pH:ltaan, että sen pitäisi sulkea hiuksen pintaa vielä hoitiksenkin jäljiltä? Nyt tuntuu, että mitään ihmeitä ei tapahdu, muttei suihkeesta ole haittaakaan. Eniten hyötyä siitä on ollut niinä aamuina, kun hiukset on ehtineet kuivua melkein kokonaan ennen muotoilua. Mieluummin mä hoitosuihkeella kostutan kuin vedellä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #357 : 20.01.07 - klo:11:36 »
Musta taas tuntuu että Miracle Mistia löytyy näiltä perukoilta joka hyllystä. Ja olen siihen taas tykästynyt, vaikkakin pidän käytössä taukoa, kun hankin tujumpaa kosteuttavaa. Tepsii.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #358 : 20.01.07 - klo:18:19 »
heydee, mille tuo simin vanilla nykyään tuoksuu ???

En oo tätä ennen käyttänyt joten en tiiä onko tuoksu muuttunut, mutta aika imelän vaniljainen on tuoksu..Tykkään kuitenkin ;D
1bMii

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 21.01.07 - klo:17:12 »
Mulla on joku Simin Shiny Blonde -hoitosuihke ja siitä oon kyllä tykänny. Silottaa hiukset hyvin, mutta ei ole liian hoitava. Ja lisänä tuossa on pieni muotoiluominaisuus, joten hiukset saa asettumaan hyvin, kun tuota suihkii. Tyoksu on kyllä aika karmea, koska tuossa ei ole käytetty mitään hajusteita tai väri- ja säilöntäaineita. Onneksi tuoksu kuitenkin haihtuu nopeasti, eikä jää hiuksiin.