Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 575311 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #360 : 22.01.07 - klo:16:14 »
HS:llä on mokattu. Eli kaikille hiuksille tarkoitettu, itse kuitenkin miellän sen hyväksi kuiville/vaurioituneille.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 22.01.07 - klo:18:25 »
Ton Cream Vanillan inci oli tosi lupaava, alkupäässä oli quaternium-joku ja keratiinia ja jotain kolmatta hiusherkkua. Olin jo ostamassa sen kun myyjä "huijasi" mut ostamaan System4 uuden suihkutettavan, hiuksia jälleenrakentavan hoidon. Sanoi että se on vielä parempaa, mutta jälkeenpäin tutkittuna ton CVn inci vaikutti kivemmalta. Taidan hakea huomenna Cream Vanillankin että pääsen kokeilemaan :)
Hang out the chick habit

Linnea

• Vieras
« Vastaus #362 : 22.01.07 - klo:18:39 »
Tuo Cream Vanilla kannattaa ostaa jo pelkän tuoksun takia! Aivan ihanan tuoksunen  :-*
Hinta-laatusuhteeltaan hyvä, hoitava  tuote;  INCI tosiaan sisältää pelkkiä hiusherkkuja. Plussaa myös alhasesta pH:sta.
Kaipaamaa kiiltoa tolla  tuotteella en kuitenkaan saa, johtuu varmaasti osittain silikonien puutteesta.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 22.01.07 - klo:22:11 »
Muistankohan mä ihan väärin, kun mun mielestä siinä oli kyllä jotain silikonia incin alkupäässä...? Ihan on sellainen kutina. Voi olla että muistan omiani. Mä tarvitsen vaan epätoivoisesti kosteutta ja rakennepaikkausta tähän katastrofipehkoon, nyt on sallittua ostaa miljoona erilaista jätettävää jo olemassa olevien tukkapurkkien lisäksi :D
Hang out the chick habit

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #364 : 22.01.07 - klo:22:32 »
Muistankohan mä ihan väärin, kun mun mielestä siinä oli kyllä jotain silikonia incin alkupäässä...? Ihan on sellainen kutina. Voi olla että muistan omiani. Mä tarvitsen vaan epätoivoisesti kosteutta ja rakennepaikkausta tähän katastrofipehkoon, nyt on sallittua ostaa miljoona erilaista jätettävää jo olemassa olevien tukkapurkkien lisäksi :D

Kaivoin incin tuolta jätettävien inci- listasta. Ainakaan ihan listan alkupäässä tuo dimethicone copolyol ei ole.

Aqua, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Polyquartenium-28, Tetrasosium Etidronate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Dimethicone Copolyol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-4 Castor Oil, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methyl-, Propyl- & Butylparaben, Perfume, C.I. 13015

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 22.01.07 - klo:22:39 »
NekoNeko joko oot testannu sitä Simin uutta? Oon pari kertaa meinannu hankkia mutta toistaseks vielä jääny kauppaan, jos vaikka jollain olis kokemuksia ensin kertoa :D

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 22.01.07 - klo:23:03 »
Niin siis sitä System4 hoitosuihketta? Kyllä mä sitä kuiviin hiuksiin suihkuttelin, mutta en saanut oikein minkäänlaista kuvaa. Tuntui ihan mukavalta, ehkä vähän pehmensi hiuksia ja antoi kiiltoa. Raportoin sitten kunhan pesen hiukset ja suihkuttelen kosteisiin hiuksiin, silloin varmaan saa enemmän fiilistä. Vaikka on tuoksuton, niin mun mielestä tuoksuu hieman makealle. Ainut miinus tällä hetkellä tulee pullosta, voi luoja se on ruma! Karmeata läpinäkyvää ruskeaa muovia.

Kiitos Kikka, eihän tuossa näytä silikonia olevan just yhtään. Täytyypi käydä hakemassa toikin :)

Edit. näpyttelin ton System4 incin jätettävät hoitoaineet -ketjuun. Kun noita vertaa, niin mua himottaa enemmän Cream vanilla kuin system4.

« Viimeksi muokattu: 22.01.07 - klo:23:15 kirjoittanut NekoNeko »
Hang out the chick habit

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 25.01.07 - klo:21:12 »
Olen tässä parina päivänä käyttänyt kaapin perukoilta Goldwellin Moisture light jätettävää ja on ollut ihan yllättävän hyvää! Kivan pehmeäksi tulee tukka ja sähköisyyskin on pysynyt hyvin kurissa.

Varis

• Vieras
« Vastaus #368 : 25.01.07 - klo:21:35 »
Mulla tuli joku ihme juttu, herkistyminen varmaan, Goldwellin Instant silk fluidille. Tuotteen tuoksu alkoi tuntua aika karmealta ja aine ärsytti käsien ihoa ja käsiä alkoi kutittamaan. Mulla on herkkä iho, joka reagoi helposti voimakkaisiin aineisiin. Sama ilmiö kävi Goldwellin Kerasilk tehohoidon kanssa (erittäin kuiville hiuksille). Nyttemmin olen luopunut noiden käytästä.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 26.01.07 - klo:20:35 »
Mulla tuli joku ihme juttu, herkistyminen varmaan, Goldwellin Instant silk fluidille. Tuotteen tuoksu alkoi tuntua aika karmealta ja aine ärsytti käsien ihoa ja käsiä alkoi kutittamaan. Mulla on herkkä iho, joka reagoi helposti voimakkaisiin aineisiin. Sama ilmiö kävi Goldwellin Kerasilk tehohoidon kanssa (erittäin kuiville hiuksille). Nyttemmin olen luopunut noiden käytästä.
Ikävä juttu. varmaan olet tosiaan allerginen jollekin ainesosalle. Oletko missään muissa tuotteissa huomannut vastaavaa? Olisi mielenkiintoista tietää mitä noissa on herkistävää, koska käytän itsekin Kerasilkia.

Varis

• Vieras
« Vastaus #370 : 27.01.07 - klo:11:03 »
Mulla voimakkaat hajusteet ja väriaineet aiheuttavat ihottumaa. Esimerkiksi hajustettu vartalovoide on paras pestä käsistä pois ennen nukkumaan menoa. Vartalon iho kestää kesällä hieman hajusteitakin, mutta talvisin käytän hajusteettomia. Käsien iho on herkin. Muille hiustuotteille en ole herkistynyt kuin noille Goldwellin tuhdisti hajustetuille.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 27.01.07 - klo:12:25 »
Pieni välihehkutus Crestol color gloss serum moisturiserille... lähes tuoksuton, silikoniton ja nopeasti levittyvä, inci löytyy jostain jätettävien listasta. Ostin juuri vanhana hamsterina kolmannen putelin jemmaan kun eka lähestyi uhkaavasti puoltaväliä  ;D kympin maksoi, joka sentin arvoista.
this too shall pass.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #372 : 27.01.07 - klo:18:13 »
goldwell kerasilk on ehdoton hitti ja edullinenkiin vielä. Ego boostia olen nyt alkanut käyttämään ja kivalta vaikuttaa- tulokset näkee sitten ajan kanssa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 30.01.07 - klo:09:35 »
Minä oon niin ihastunut yhdistelmään K-Pak vaahto ja Redkenin Soft-Ends.Tuntuu,että tuolla yhdistelmällä saa hiukka rakennettakin tukkaan ja se kiiltää jumalaisesti.Ihanaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 30.01.07 - klo:13:09 »
Mulla on ollut todellinen ongelma löytää hyvä jätettävä. Melkeinpä vaikein kaikista hiustuotteista.. Eli kokeiltu on silkfluid, Miracle Mist, Soft ends, VO5:n color defy (?). Nyt löysin hairstoren alesta pikkupullon Joicon ALtimaa.. Eli se nyt tukassa. Ensivaikutelmana vois sanoa että itse tykkään enemmän silikonisesta tunnusta  ::) Kun on tällänen takkuinen luonnonkihara, se vaatii silkkareita. Mutta enpä tuomitse tätä ennen kuin on tukka kuiva.

Himottais kokeilla tuota Tigin Ego Boostia..  :P Jotenkin vaan tuntuu että siinä maksaa pelkkä merkki.

Edit. Nyt on tukka kuivunut ja aika takkuisen tuntuinen. Ja jotenkin lähmäinen.. No, pitää vielä kokeilla eri hoitisten kanssa jos vaikka rupeis toimiin.. :)
« Viimeksi muokattu: 30.01.07 - klo:17:30 kirjoittanut Maya »
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie