Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549473 kertaa)

Varis

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #375 : 27.01.07 - klo:11:03 »
Mulla voimakkaat hajusteet ja väriaineet aiheuttavat ihottumaa. Esimerkiksi hajustettu vartalovoide on paras pestä käsistä pois ennen nukkumaan menoa. Vartalon iho kestää kesällä hieman hajusteitakin, mutta talvisin käytän hajusteettomia. Käsien iho on herkin. Muille hiustuotteille en ole herkistynyt kuin noille Goldwellin tuhdisti hajustetuille.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 27.01.07 - klo:12:25 »
Pieni välihehkutus Crestol color gloss serum moisturiserille... lähes tuoksuton, silikoniton ja nopeasti levittyvä, inci löytyy jostain jätettävien listasta. Ostin juuri vanhana hamsterina kolmannen putelin jemmaan kun eka lähestyi uhkaavasti puoltaväliä  ;D kympin maksoi, joka sentin arvoista.
this too shall pass.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #377 : 27.01.07 - klo:18:13 »
goldwell kerasilk on ehdoton hitti ja edullinenkiin vielä. Ego boostia olen nyt alkanut käyttämään ja kivalta vaikuttaa- tulokset näkee sitten ajan kanssa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 30.01.07 - klo:09:35 »
Minä oon niin ihastunut yhdistelmään K-Pak vaahto ja Redkenin Soft-Ends.Tuntuu,että tuolla yhdistelmällä saa hiukka rakennettakin tukkaan ja se kiiltää jumalaisesti.Ihanaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 30.01.07 - klo:13:09 »
Mulla on ollut todellinen ongelma löytää hyvä jätettävä. Melkeinpä vaikein kaikista hiustuotteista.. Eli kokeiltu on silkfluid, Miracle Mist, Soft ends, VO5:n color defy (?). Nyt löysin hairstoren alesta pikkupullon Joicon ALtimaa.. Eli se nyt tukassa. Ensivaikutelmana vois sanoa että itse tykkään enemmän silikonisesta tunnusta  ::) Kun on tällänen takkuinen luonnonkihara, se vaatii silkkareita. Mutta enpä tuomitse tätä ennen kuin on tukka kuiva.

Himottais kokeilla tuota Tigin Ego Boostia..  :P Jotenkin vaan tuntuu että siinä maksaa pelkkä merkki.

Edit. Nyt on tukka kuivunut ja aika takkuisen tuntuinen. Ja jotenkin lähmäinen.. No, pitää vielä kokeilla eri hoitisten kanssa jos vaikka rupeis toimiin.. :)
« Viimeksi muokattu: 30.01.07 - klo:17:30 kirjoittanut Maya »
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 30.01.07 - klo:18:00 »
ALTimalla tulee lähmäinen tukka, jos sitä laittaa liikaa. Kannattaa kokeilla vielä uudelleen, laita siis vähemmän ensi kerralla.  :)
2c M i

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 30.01.07 - klo:18:22 »
ALTimalla tulee lähmäinen tukka, jos sitä laittaa liikaa. Kannattaa kokeilla vielä uudelleen, laita siis vähemmän ensi kerralla.  :)

Hei, kitti vinkistä! :) Nyt kun mietin niin mä kyllä lotrasin sitä aika lailla, mun tukka yleensä imee kaiken kun pesusieni ;D  Ehkä vois viel ihan latvoihin heittää vähän jotain silikonista latvasuojaakin..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 30.01.07 - klo:18:33 »
Mulla kävi Altiman kanssa just samallalailla. Ehdin jo ihmettelemään miksi sitä on niin moni hehkuttanut, kun mulla se teki tukan takkuiseksi ja muutenkin kummallisen tuntuiseksi, tahmeaksi tjsp.
 Viimeksi laitoin sitten paljon vähemmän ja tuntui jo paremmalta, ei mitenkään super-ihanalta kuitenkaan.
Oikeastaan tuntu siltä kuin Altima olisi vähän tuuheuttanut tukkaa..hiukset oli semmoset jämäkän ja vahvan tuntuiset.
Tosin asiaan on varmasti vaikuttanut kun käytin tehiksenä Lanzan Dry Hair Moisture Treatmentia.

Kivan raikas tuoksi Altimassa kyllä on, mulle tulee mieleen semmonen vetinen appelsiini. ;)

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 30.01.07 - klo:23:09 »
Mulla kävi Altiman kanssa just samallalailla. Ehdin jo ihmettelemään miksi sitä on niin moni hehkuttanut, kun mulla se teki tukan takkuiseksi ja muutenkin kummallisen tuntuiseksi, tahmeaksi tjsp.
 Viimeksi laitoin sitten paljon vähemmän ja tuntui jo paremmalta, ei mitenkään super-ihanalta kuitenkaan.
Oikeastaan tuntu siltä kuin Altima olisi vähän tuuheuttanut tukkaa..hiukset oli semmoset jämäkän ja vahvan tuntuiset.
Tosin asiaan on varmasti vaikuttanut kun käytin tehiksenä Lanzan Dry Hair Moisture Treatmentia.

Kivan raikas tuoksi Altimassa kyllä on, mulle tulee mieleen semmonen vetinen appelsiini. ;)

Mäkin sanoisin että olis jotenkin tuuheuttanut kanssa! Tuo haju on mulla kyllä sellainen pina colada- tyyppinen, ei lähelläkään mitään sitrushedelmää  ;D Mutta nää tuoksut kai vaihtelee ihan mikä tuotantoerä sattuu käsiin..

Varis

• Vieras
« Vastaus #384 : 31.01.07 - klo:00:06 »
Mulla tuo ALTima toimii lähinnä pehmentäen hiusta, en ole havainnut erityista kiiltoa. Monen käyttämä setti onALTima ja BC latvasuoja, johan pelittää. Ja kuten on jauhamalla jauhettu, ALTimaa laitetaan varsin niukasti, puolikas teelusikallinenkin voi olla reilu määrä ohuille hiuksille, herne on käypä mitta. BC:n latvasuojan kanssa ei ole niin tarkkaa.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #385 : 31.01.07 - klo:00:18 »
maya: mulla on tigin ego boost toiminu hyvin, hiuslaatu on kuiva, hiukka kiharainen ja vaalennettukin on .) eli osta ihmeessä. kyllähän se merkki maksaa, mutta on se myös hemmetin hyvää kamaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #386 : 31.01.07 - klo:07:28 »
Ja kuten on jauhamalla jauhettu, ALTimaa laitetaan varsin niukasti, puolikas teelusikallinenkin voi olla reilu määrä ohuille hiuksille, herne on käypä mitta.

Huh, mun mittalusikkana tässä toimii lähinnä ruokalusikallinen. Mutta tuntuu, että hiukset imee sitä, eikä herneenkokoisesta nokareesta olisi tähän päähän varmaan mitään hyötyä.  :-[

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #387 : 31.01.07 - klo:08:10 »
Ja kuten on jauhamalla jauhettu, ALTimaa laitetaan varsin niukasti, puolikas teelusikallinenkin voi olla reilu määrä ohuille hiuksille, herne on käypä mitta.

Huh, mun mittalusikkana tässä toimii lähinnä ruokalusikallinen. Mutta tuntuu, että hiukset imee sitä, eikä herneenkokoisesta nokareesta olisi tähän päähän varmaan mitään hyötyä.  :-[

Sama juttu  :D Herneen kokoinen nokare riittäisi varmaan etutukkaan ja sivuhaiveniin  ::)
Yleensä laitan vajaan ruokalusikallisen, mutta joskus vähemmän jos käytän useita muita jätettäviä samalla kertaa.Esim vaikka Joicon CE-vaahtoa ennen Altimaa, koska tuo CE-vaahto jo siloittaa tukkaa niin ettei se imuroi niin mahdottomasti aineita  :)
Tällöin Bonacuren latvasuojaakin menee vähemmän..

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #388 : 13.02.07 - klo:18:32 »
Mistä tätä Shea Moisture Leave-in jätettävää saa? Huomasin sellaisen tuolla jätettävien INCI-ketjussa, ja vaikuttaa aika hyvältä. Entä missä kaupoissa tuota Nuagé Kids selvityssuihketta on?

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 13.02.07 - klo:18:39 »

Nuagé Kids selvityssuihkeen olen ostanut Tarjoustalosta!