Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549877 kertaa)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #390 : 13.02.07 - klo:18:41 »

Nuagé Kids selvityssuihkeen olen ostanut Tarjoustalosta!

Mitä tykkäsit? INCI näytti ainakin hyvältä.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 13.02.07 - klo:18:44 »

Se on vielä korkkaamatta kun pitää käyttää edellisiä suihkeita  pooiis,mutta kirjoittelen  miltä tuntuu kun kokeilen ;)

Poissa helion

• Hiushörhö
« Vastaus #392 : 13.02.07 - klo:19:35 »
En ole kyllä Maria, mutta vastailenpa silti. Olen kyllä tykännyt tuosta, todellakin tuntuu selvittävän hiuksia. Suosittelin tuota myös kaverilleni, jolla on kuiva luonnonkihara tukka, ja hän totesi jo muutaman käyttökerran jälkeen, että hiukset tuntuvat paljon paremmilta, saivat siitä kosteutusta.
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #393 : 13.02.07 - klo:20:28 »
^Tuo Nuagehan kuulostaa ihan kivalta, voisi joskus kokeilla kunhan tulee tarvetta jätettäville. Tällä hetkellä suihkutettavina jätettävinä on käytössä XZ Vaniljasuklaa hoitosuihke ja Herbinan hoitosuihke, joista Herbina miellyttää enemmän tuoksunsa perusteella, mutta en osaa oikein sanoa noiden tehoista mitään erityistä. Yhdessä muiden jätettävien ja tehohoitisten jne kanssa käytettynä ne varmasti osaltaan kosteuttavat hiusta niin että lopputulos on hyvä. Odotan kuitenkin innolla että saan Nexxuksen Luxxtress -jätettävän käsiini, se on varmasti kosteuttavampi ja tehokkaampi suihke kuin nuo kaksi. Tykkään käyttää suihkeita, vaikka myös voidemaisia jätettäviä on käytössä, joten hyvän suihkeen löytäminen tällä hetkellä omistamieni hyvien voidemaisten rinnalle olisi hieno juttu.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 13.02.07 - klo:22:14 »
Laitatteko Tigin EgoBoostia koko hiusten pituuteen vai latvoihin? Olen luullut sen olevan latvahoitoaine, toimiiko se "tavallisena" jätettävänä hoitoaineena?
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 13.02.07 - klo:22:20 »
Minä olen laittanut Ego boostia vain latvoihin jostakin tuosta korvan kohdalta alaspäin ja niin laitan kyllä muitakin jätettäviä.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #396 : 13.02.07 - klo:22:36 »
^^Minä olen laittanut Ego Boostia samalla tavalla kuin muitakin jätettäviä eli kaikkialle pituuksiin, yleensä siis noin korvasta alaspäin suunnilleen. En ole huomannut mitään ongelmaa noin käytettynä eli toiminee myös "tavallisena" jätettävänä, ei ole ainakaan korputtanut hiuksia tai tuntunut muutenkaan oudolta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 13.02.07 - klo:23:09 »
Silloin harvoin kun käytän Ego boostia laitan nimenomaan vain latvoihin ja hyvin vähän. Tuntuu korputtavan jos vähänkään enempää laitan. Tämä on sellainen tuote jota en varmastikaan tule ostamaan enää uudestaan, se on lojunut kaapin perällä jo pari vuotta ja reilusti yli puolet jäljellä..

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #398 : 13.02.07 - klo:23:10 »
Minä ainakin laitan koko pituuksiin tuota Ego Boostia. Minusta se pehmentää koko tukkaa muutenkin ja saa sen tunmaan ilmavalta. Latvoihinhan se on tarkoitettu, mutta kun koko tukka on kuivuuteen ja hamppuisuuteen taipuvainen, laitan minä  sitä ihan suosiolla kaikkialle ja kunnolla laitankin :)

On yksi lemppreistani kyllä tämä ebo boosti. :) ei korputa yhtään.

OT: luulin aluksi, että siitä pullosta pitää suihkuttaa suoraan tukkaan :) Ihmettelin, miksi kaikki menee seinille ja valuu alas. Sitten tajusin alkaa pumppaamaan ja nyyt kaikki sujuu. ja kyllä, olen siis blondi. :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 13.02.07 - klo:23:54 »
Odotan kuitenkin innolla että saan Nexxuksen Luxxtress -jätettävän käsiini, se on varmasti kosteuttavampi ja tehokkaampi suihke kuin nuo kaksi.

Mistä tätä Luxxtressia saa? Mua kiinnostaisi myös :) Mistä tahansa en voi tilata kun ei ole luottokorttia... HQhairista pystyisin ainakin tilaamaan mutta tätä ei taida olla valikoimissa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #400 : 14.02.07 - klo:11:08 »
^Tilasin jenkeistä GoddessWithin.comista. Nexxus-ketjussa muistaakseni on ollut puhetta noista nettikaupoista mistä tuota saa, ainakin jostain belgialaisesta nettikaupasta voi ostaa Nexxusta, tosin siellä oli tosi korkeat postikulut joten kannattaa tehdä kimppatilaus. Tuosta GoddessWithinistä en muista mitä eri maksutapoja siellä oli, itse kun maksoin Visalla. HQHairista olisin itsekin muuten tilannut mutta kun siellä ei ollut. Tuolla GoddessWithinissä tuo Luxxtress on sitten hieman eri nimellä, olisikohan ollut Lustress tai jotain vastaavaa.

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #401 : 14.02.07 - klo:15:18 »
Nuagé Kids selvityssuihkeen olen ostanut Tarjoustalosta!

Minäkin ostin tuota tänään ja kokeilin äsken kuiviin hiuksiin. Ihana tuoksu! Pehmensi kivasti tukkaa ja pikku pörrö talttui tuolla ainakin hetkeksi. Eikä ole hinnalla pilattu tuote.  :)
1b M i

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #402 : 14.02.07 - klo:22:24 »
Pitänee hehkuttaa uusinta jätettävä-löytöäni  :-*

Tässä päässä toimii aivan tajuttoman hyvin YR:n Monoï öljy ja Tarjoustalosta hankittu Aloe Vera -geeli erikseen levitettynä. Enpä olisi ikinä uskonut sanovani, että pehmeyttä voi saada mun karvaiseen pehkooni ilman miljoonia maksavia silaripommeja. Välipituushiuksia tämä "hoito" ei kylläkään jaksa pitää alhaalla, mutta se on pieni haitta se. Muuten aivan täydellistä  :-*
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 14.02.07 - klo:22:29 »
Thanks, Hunajapupu :) Selailenkin sitten Nexxus-ketjua vähän tarkemmin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 15.02.07 - klo:10:24 »
Tarjoustalosta hankittu Aloe Vera -geeli

Mitämitä, mikä tuo on?