Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 563109 kertaa)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #420 : 21.02.07 - klo:01:56 »
Pullo oli niin mauton ja symppis että oli pakko ostaa! :D

Minkälainen :D? Google ei löydä kuvaa....

Vaikea kuvailla, voisin yrittää ottaa kuvaa jossain vaiheessa ;)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 21.02.07 - klo:11:00 »
Mäkin toivoisin suositusta oikein kosteuttavasta VOIDEMAISESTA jätettävästä tukalle, joka on vyötärölle asti pitkä, eli painoa saa tulla. :) Mulle parhaimmalta on tuntunut nyt L'anzan Leave-in Protector. Se ei jätä mulla tukkaa koskaan lähmäiseksi, mutta aattelin, että olisikohan sitä kosteuttavampiakin, kun tuo kuuluu kuitenkin rakennepaikkaavien sarjaan.  :-\

Vaikka tuo kuuluu rakennepaikkaavaan sarjaan, on mun mielestä tuossa tosi paljon myös kosteuttavia aineksia. Js se tuntuu hyvältä, niin ei ole mitään syytä olla käyttämättä sitä. Mikään muu voidemainen jota olen kokeillut ei ole ollut yhtä kosteuttavan oloinen (vaan silikonisen)...  Ootko harkinnut Nexxuksen Luxxtressia? Vaikka se on suihkutettava, on sen koostumus oikeasti tosi paksu (voidemainen) jos ainetta suihkii eka kädelle pienen "lätäkön" niins sen huomaa. Ja se on ainakin tosi kosteuttavaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 21.02.07 - klo:12:00 »
Jostain aivokuorelta muistelisin jonkun sanoneen, että Luxxtressin kanssa on pitkässä käytössä samaa ongelmaa. Siinä on paljon guinoaa tms. joka on paikkaava aine.

Omassa käytössäkään se tuntuu siloittavan ja kosteuttavan ominaisuuden lisäksi jämäköittävän tukkaa K-Pakien tavoin, mutta pitkiä pätkiä en ole käyttänyt, joten siitä en tiedä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #423 : 21.02.07 - klo:12:44 »
Mäkin toivoisin suositusta oikein kosteuttavasta VOIDEMAISESTA jätettävästä tukalle, joka on vyötärölle asti pitkä, eli painoa saa tulla. :) Mulle parhaimmalta on tuntunut nyt L'anzan Leave-in Protector. Se ei jätä mulla tukkaa koskaan lähmäiseksi, mutta aattelin, että olisikohan sitä kosteuttavampiakin, kun tuo kuuluu kuitenkin rakennepaikkaavien sarjaan.  :-\

Vaikka tuo kuuluu rakennepaikkaavaan sarjaan, on mun mielestä tuossa tosi paljon myös kosteuttavia aineksia. Js se tuntuu hyvältä, niin ei ole mitään syytä olla käyttämättä sitä. Mikään muu voidemainen jota olen kokeillut ei ole ollut yhtä kosteuttavan oloinen (vaan silikonisen)...  Ootko harkinnut Nexxuksen Luxxtressia? Vaikka se on suihkutettava, on sen koostumus oikeasti tosi paksu (voidemainen) jos ainetta suihkii eka kädelle pienen "lätäkön" niins sen huomaa. Ja se on ainakin tosi kosteuttavaa.

Mä tiedän tuon Luxxtressin voidemaisuuden vähän liiankin hyvin.. Mähän kun sain sen niin se pullo oli mennyt halki paksuimmasta kohdasta. Mulle jäi siitä jotain puolet eli 150ml.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 23.02.07 - klo:19:50 »
Olen kokeillut kaupan Miracle Mistiä, josta ei ollut mihinkään. Ja se haju on järkky  :o
Kerastasen Nutrive vaahto virkisti jopa näitä vanhoja permanentinjämiä, mutta ei silti ollut oikein hyvää. Kerasilk instant fluidia olisi huomenna tarkoitus kokella, jos se kävisi tähän tukkaan.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 26.02.07 - klo:08:56 »
Mulle paras jätettävä on tällä hetkellä AC:n suihkittava, johon oon sekoittanut AlTimaa. Aivan loistava yhdistelmä! Nyt vaan täytyy pihdata AlTiman käyttöö muuten, kun on viimeinen puteli menossa ja vielä pitäis saada tehtyä sekoituksia.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 26.02.07 - klo:10:53 »
^ Olen ollut myös oikein tyytyväinen AC:n suihkittavaan. Lisäksi käytän tosin myös Lanzan leave-in protectoria joka toimii tässä päässä todella hyvin. Tuo AC:n sekoittamista voisi tosiaan itsekin kokeilla, joten kertoisitko Wanda vähän vinkkiä miten paljon tuota Altimaa kannattaa laittaa sekaan että tulee hyvä seos. :)
2aMii

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #427 : 26.02.07 - klo:18:42 »
Mitä olet Triina tykännyt tuosta uudesta L'anzan Daily Elements jätettävästä? Joku muukin joka on kokeillut voi vastata. Kiinnostaisi tietää kun se sisälsi aika ylhäällä INCI:ssä Sodium Hyaluronatea ja Sodium PCA:ta.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #428 : 27.02.07 - klo:10:06 »
^ Minuakin kiinnostaisi millainen tuote on kyseessä. Eroaako paljon Leave-in protectorista?
2aMii

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 27.02.07 - klo:11:56 »
^ Olen ollut myös oikein tyytyväinen AC:n suihkittavaan. Lisäksi käytän tosin myös Lanzan leave-in protectoria joka toimii tässä päässä todella hyvin. Tuo AC:n sekoittamista voisi tosiaan itsekin kokeilla, joten kertoisitko Wanda vähän vinkkiä miten paljon tuota Altimaa kannattaa laittaa sekaan että tulee hyvä seos. :)

Mä taisin sekotella AlTimaa siinä vaiheessa, kun AC:tä oli jäljellä reilu puolet. Tursautin sitä sinne suuremmin määriä ajattelematta :D Näin suurpiirteisesti arvioiden ehkä jotain 1-2 ruokalusikallista taisin laittaa.

redswan

• Vieras
« Vastaus #430 : 01.03.07 - klo:14:47 »
Kuten jotkut muutkin täällä, sain LF:stä Lanzan Leave-in conditionerin("KB2") protectorin sijaan.
Enkä tosissaan ole vakuuttunut tuosta conditionerista; laitoin aivan pikkuriikkisen määrän kokeiluksi ja lopputulos oli kuitenkin hirmu rasvaisen oloinen. :(

Yritättekö jotenkin estää jätettävien kulkeutumisen hiustyveen  asti?Itselle on jäänyt sellainen vaikutelma, että jätettävän kulkeutuminen harjan mukana tyveen aiheuttaisi omalta osaltaan lähmäisen lopputuloksen. Joten yritän olla harjaamatta samalla kuin kuivaan  ;D
Plus, tuo Lanzan conditioneri tuntui tarttuvan tehokkaasti myös harjaan.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 01.03.07 - klo:15:17 »
Mä laitan jätettävän aina pää alaspäin ja käsillä haron aineet hiuksiin niin ettei sitä mene tyveen.
Sen jälkeen kampaan harvapiikkisellä kammalla hiukset kertaalleen läpi. Sen jälkeen mä en hiuksia kampaa, saatikka harjaa ennen kuin hiukset on kuivuneet ja yleensä se tapahtuu vasta aamulla koska pesen hiukseni aina illalla.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #432 : 01.03.07 - klo:15:24 »
^Minä teen juuri kuten Tarabel, eli jätettävät laitan suihkun jälkeen pää alaspäin jolloin aineita ei mene tyveen niin helposti. Kosteiden hiusten selvittely hellästi harvapiikkisellä kammalla, samalla aineet leviävät hiuksiin tasaisemmin. Hiusten annan kuivua itsestään tai sitten föönaan. Jos laittelen esimerkiksi suihkutettavaa jätettävää pesukertojen välissä niin laitan yleensä vain latvoihin, silloin kallistan päätä vähän tai pidän toisella kädellä latvoja sivussa ja suihkuttelen sitten niihin jätettävää, silloinkaan ei mene ainetta päänahkaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

redswan

• Vieras
« Vastaus #433 : 01.03.07 - klo:15:37 »
Mä laitan jätettävän aina pää alaspäin ja käsillä haron aineet hiuksiin niin ettei sitä mene tyveen.
Sen jälkeen kampaan harvapiikkisellä kammalla hiukset kertaalleen läpi. Sen jälkeen mä en hiuksia kampaa, saatikka harjaa ennen kuin hiukset on kuivuneet ja yleensä se tapahtuu vasta aamulla koska pesen hiukseni aina illalla.

Kiitos vinkistä. Kumman järkevältä tuo kuulostaa teidän sanomana, itse kun tuota mietin niin luulin olevani vain vainoharhainen :D Pitänee sitten tosiaan jättää harja pois kuivausvaiheesta.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #434 : 01.03.07 - klo:16:16 »
redswan, mikään ei ole vainoharhaista toimintaa kun kyse on hiusten hyvästä hoidosta. ;D
Täältä mä olen bongannut paljon hyviä vinkkejä ja niksejä joita ei ennen tullut edes ajatelleeksi.
Kampaajaltani saamani palautteen perusteella ne ovat toimineet erittäin hyvin. ;)