Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 557199 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #45 : 09.02.06 - klo:19:22 »
Kyllä mäkin käyttäisin CE-vaahtoa vaikka hiukset ei olisikaan värjätty. En itse asiassa edes ajattele tuota niinkään värjättyjen hiusten tuotteena, vaan tavallisena korjaavana kosteuttajana.

Omia suosikkeja jätettävistä on:
Nexxus, Luxxtress: jättää hiukset aivan uskomattoman terveen tuntuisiksi. Pehmeät, kiiltävät ja siloiset. En kovin helpolla luovu. :)
Paul Mitchell, the Conditioner: Kosteisiin hiuksiin laitettuna ei tee ihmeellistä vaikutusta, mutta kuiviin hiuksiin laitettuna tulee tosi pehmeä tunne. Tykkään paljon, vaikka nykyään en kovin usein ole laittanut.
Joico, Color Endurace vaahto: Korputtaa hiukset jos laittaa liian märkiin tai kuiviin hiuksiin. Myös liian usein käytettynä saa hiukseni näyttämään elottomilta, mutta silloin tällöin käytettynä tai viikon parin kuurina toimii tosi hyvin. Plussaa hyvästä tuoksusta ja kivasta koostumuksesta sekä siitä että tekee hiuksesta kiharemman kuin muilla tuotteilla.
Vo5, Miracle Mist: Kosteuttaa ihan mukavasti, suutin on vähän huono. Käytän tätä lähinnä jos hiusta pitää kostuttaa pesujen välillä tai jos muuten tuntuu olevan jo tarpeeksi hoidettu tukka. Hintansa arvoinen.
Joico, Integrity: Kosteuttaa ja selvittää hyvin. Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa, mutta en silti tiedä ostanko uudelleen. Pullo on kestänyt jo 2 vuotta käytössä eikä loppua näy joten oikein varteenotettava suihke.
Sebastian, Potion9: Ehkäisee kaksihaaraisia tosi hyvin. Tuntuu myös hoitavan hiuksia tarpeeksi, mutta silti kevyesti - kunhan muistaa laittaa vain pienenpienen tipan. Luulen että tuo tuubi ei lopu multa ikinä.
L'anza, Magic Bullet Hoitaa hyvin ja myös selvittää. Tuoksu ei ole maailman paras, mutta ei se häiritsekään. En käytä aina, vaan tehokuureina suolaisen hinnan takia (ostin tämän vieläpä Suomen hinnoilla :-X) ja hoitaa hommansa kyllä hyvin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 09.02.06 - klo:22:28 »
Mietin tossa just et mitä jätettävää ostaisin seuraavaksi (noh toi BC:n suihke on viel korkkaamatta mut pitää olla ajoissa suunnittelemassa ;D) niin eka mietin et josko jonkun Joicon vaahdon hommais, mutta nyt päätin että ostan ton Redkenin Soft Endsin :) Niin paljon ootte kehuneet ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #47 : 10.02.06 - klo:13:16 »
Mietin tossa just et mitä jätettävää ostaisin seuraavaksi (noh toi BC:n suihke on viel korkkaamatta mut pitää olla ajoissa suunnittelemassa ;D) niin eka mietin et josko jonkun Joicon vaahdon hommais, mutta nyt päätin että ostan ton Redkenin Soft Endsin :) Niin paljon ootte kehuneet ;)

Kyllä mä tuota Soft Endsiä suosittelen. Sen jälkeen, kun aloin itse käyttää sitä, niin päätin samantien, että sitä pitää olla kaapissa aina :-* Vaikka eka epäilyttikin hinnansa vuoksi, kun ajattelin, että jos rahat meneekin hukkaan. Niin eipä kyllä ole mennyt todellakaan. Paras jätettävä mulla ollut tähän mennessä.

Muuten kertokaas Soft Endsin käyttäjät, paljonko laitatte sitä hiuksiin? Mulla on nyt olkapäille (vähän yli) hiukset ja haluisin löytää sopivan annostuksen siitä. (Hah, ihan kun puhuis jostakin lääkkeestä ;D) Laitan sitä nyt sellaisen kolikon verran. Onkohan liikaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #48 : 10.02.06 - klo:13:19 »
minä en ikinä saanut laitettua soft endsiä tarpeeksi vähän. Aina jätti lähmäiseksi :-X eihän sen määrän muutoin ole väliä,  kunhan hiukset tuntuvat hyviltä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #49 : 10.02.06 - klo:13:50 »
Onko kokemuksia tästä PPS:n jätettävästä hoidosta: Silk Hair Hydrant Moisturiser PPS.

Tekstin mukaan: Silkkiä sisältävä Silk Hair Hydrant Moisturiser, hiuksiin jätettävä tehokosteuttaja sopii kaikille hiustyypeille. Se ehkäisee auringon haittavaikutuksia sekä lisää hiusten kiiltoa.

Eli siis pitäisi kosteuttaa, mutta tekeekö sen?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #50 : 10.02.06 - klo:15:17 »
on kokemusta PPSästä :( ikävä kyllä.

Ei kosteuta, toisena incissa cyclopentasiloxane, tuo purkki on haamuillut hyllyssäni neljä vuotta. Kamalaa tahnaa, haju outo ja lähmää tukan :-X ei toimi edes latvasuojana :P
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 10.02.06 - klo:16:07 »
Muuten kertokaas Soft Endsin käyttäjät, paljonko laitatte sitä hiuksiin? Mulla on nyt olkapäille (vähän yli) hiukset ja haluisin löytää sopivan annostuksen siitä. (Hah, ihan kun puhuis jostakin lääkkeestä ;D) Laitan sitä nyt sellaisen kolikon verran. Onkohan liikaa?

Mä laitan yleensä semmosen euron kokoisen möykyn, mutta usein enemmänkin. Koskaan ei oo vielä tullut liikaa, vaan musta tuntuu ennemminkin että tuota vois löträtä vaikka kuinka paljon. Joten riippuu varmaan miten imurihiukset on, että mikä määrä on sopiva.  :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 10.02.06 - klo:16:43 »
Nyt on luxxtress testattu, ja pidän tuotteesta tosi paljon. Näyttää tuovan hyvin kiiltoa tukkaan, ja tuntu on aika samanlainen kuin Joicon colorendurancen jälkeen.  Ihmettelen vaan että miten ihmeessä saatte sillä lähmäiset hiukset, tai yleensäkin, kuinka monta suihkausta tuotetta laitatte? Mä laitoin ehkä 6 suihkausta, ja tuntuu että olisin voinut laittaa enemmänkin ilman lähmäisyyttä.
  Musta muutenkin tuntuu että mulle sopii todella hyvin rankasti hoitavat/rakennepaikkaavat jätettävät, olen meinaa käyttänyt Joicon vaahtoja joka pesun jälkeen viimeiset kaksi vuotta, ilman mitään korppu ym. efektejä. Myöskään Lanzan  Leave in-protector ei lähmää/ylihoida minulla vaikka onkin ilmeisesti todella hoitava jätettävä. Sitten taas joku kovin Miracle Mist ei tee tälle päälle yhtään mitään.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #53 : 10.02.06 - klo:17:27 »
Mulla on hiukset puoleen selkään ja laitan Soft Endsiä koko pituuksiin, yhteensä kolmen rusinan verran. Jaan hiukset yleensä kolmeen osaan ja hieron sitte yhden rusinan kokoisen nokareen aina yhteen osaan kerrallaan :)

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #54 : 10.02.06 - klo:18:00 »
Thänks Ice, jätän tilaamatta...

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #55 : 10.02.06 - klo:18:12 »
Muuten kertokaas Soft Endsin käyttäjät, paljonko laitatte sitä hiuksiin? Mulla on nyt olkapäille (vähän yli) hiukset ja haluisin löytää sopivan annostuksen siitä. (Hah, ihan kun puhuis jostakin lääkkeestä ;D)

Itse laitan parin rusinallisen verran ja hieron sitä  koko pituuksiin niskasta alaspäin. On tosi riittoisaa ainetta kyllä, että tuo määrä riittää pitkiin hiuksiin mainiosti. Kädet on pestävä laiton jälkeen kiireesti, jostain syystä aine haisee sormissa ihan pa***lle. Onneksi ei sentään hiuksissa  ;D.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 11.02.06 - klo:10:08 »
Jos nyt rusinoilla lasketaan niin mä laitan Soft Endsiä n. 1-2 rusinallista ja mulla on just olkapäille ylettyvä tukka. Eli tosi riittoisaahan tuo on, mä en ole vielä kertaakaan onnistunut laittamaan liikaa.

Luxxtressistä, mä laitan sitä 5-6 suihkausta, eikä sekään ole tehnyt lähmäiseksi.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #57 : 11.02.06 - klo:10:19 »
Mulla menee soft endsiä sellainen euron kolikon kokoinen läntti ja luxxtressia n. 10 suihkausta.

Mutta mulla on kyllä aika paksu tukka...
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Nove

• Vieras
« Vastaus #58 : 11.02.06 - klo:10:52 »
Onko kokemuksia tästä PPS:n jätettävästä hoidosta: Silk Hair Hydrant Moisturiser PPS.

Tekstin mukaan: Silkkiä sisältävä Silk Hair Hydrant Moisturiser, hiuksiin jätettävä tehokosteuttaja sopii kaikille hiustyypeille. Se ehkäisee auringon haittavaikutuksia sekä lisää hiusten kiiltoa.

Eli siis pitäisi kosteuttaa, mutta tekeekö sen?

Komppaan Icea. Limatukan tuolla saa kyllä aikaan, mutta siihen se sitten jääkin. Kolmatta vuotta kaapissa, enkä edes puoliks oo saanut käytettyä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #59 : 11.02.06 - klo:14:53 »
Muuten kertokaas Soft Endsin käyttäjät, paljonko laitatte sitä hiuksiin? Mulla on nyt olkapäille (vähän yli) hiukset ja haluisin löytää sopivan annostuksen siitä. (Hah, ihan kun puhuis jostakin lääkkeestä ;D)

Itse laitan parin rusinallisen verran ja hieron sitä  koko pituuksiin niskasta alaspäin. On tosi riittoisaa ainetta kyllä, että tuo määrä riittää pitkiin hiuksiin mainiosti. Kädet on pestävä laiton jälkeen kiireesti, jostain syystä aine haisee sormissa ihan pa***lle. Onneksi ei sentään hiuksissa  ;D.

Jooh no mä ajattelin seuraavaksi kokeilla pienemmällä määrällä :) Kun kuitenkin on hyväkuntoinen vielä, tosin silti musta tuntuu, että mun hiukset on ihan imuri :D Musta se kolikon kokonen määrä katoaa johonkin, mutta täytyypä testailla vaan.

Kiitokset vastauksista :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos