Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562895 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #450 : 23.03.07 - klo:15:53 »
Laitatteko ihan tavallista hanavettä vai tislattua vettä, kun teette itse suihkeita pikahoitoaineista? Onko joku kokeillut kummallakin? Onko tuntunut eroa?
Ajattelin, että tislattu vesi olisi parempaa, koska hoitoaineissa on alunperinkin sitä :-\.

Minä olen kokeillut vain tavallista hanavettä, mutta eiköhän tislattu vesi ole tottakai parempaa ja puhtaampaa. En sitten tiedä onko noissa hiuksille niin merkittävä ero että viitsin kokeilla, mutta jos jostain syystä akkuvettä tms tulee hankittua niin kokeilen ja informoin  :D

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #451 : 24.03.07 - klo:09:25 »
Kokeilin tehdä suihketta hanavedestä ja Urtekramin hoitoaineesta. Hoitoaine on aika vetistä jo valmiiksi. Ovelana muka yritin tehdä pientä kokeiluannosta, mutta eihän se onnistunut :D. Suihkepullo vaan sylki ainetta, vaikka kuinka lisäsin vettä. Nyt pitäisi kuluttaa puoli pulloa sylkevää suihketta.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 24.03.07 - klo:10:53 »
Mitä mieltä olette Lanzan Moisture Healing suihkeesta? Kiinnostuin kun huomasin että siinä pitäisi olla kevyt koostumus?

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #453 : 29.03.07 - klo:13:24 »
Oon sekoittanut www sarjan proteiinisuihkeeseen tigin O&H ja oon tykänny. Nyt toi seos on ihan lopuillaan enkä oikein tiedä mitä ostaisin seuraavaks. En sitä vo5 mistiä oo mistään vielä löytänyt. Ajattelin et voisin tehdä oman seoksen johon laittaisin taas o&h mut mitä muuta? Tuleeko liiankin mieto jos laitan pelkästään vettä? nutrigloss ei varmaan toimis tollasessa?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 29.03.07 - klo:13:26 »
^Ei siitä tuu liian mieto pelkällä vedelläkään, jos laitat enemmän sitten sitä O&H:ta. Mutta jos haluut johonkin jätettävään sekoitella, niin Ac:n perfect endings, Herbinan suihkeet, Miracle Mist... Kyllähän noita marketissä suihkittavia hoitoaineita riittää  :)

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 29.03.07 - klo:15:53 »
Lc2:sen jätettäviä suihkeita oli paljonkin alennuksessa storella,mutta onko mikään niistä käyttämisen arvoista?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 29.03.07 - klo:17:16 »
^ Ainakin kosteuttava LC2 sisältää alkoholia.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 29.03.07 - klo:18:15 »
Samoin kiharille hiuksille tarkoitettu suihke sisältää alkomahoolia, en kyllä suosittele.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 29.03.07 - klo:19:26 »
Oon törmänny useisiin jätettäviin joissa on alkoholia. Onko jokin erityinen syy, miksi sitä alkoholia pitää niissä olla? Onko siitä jotain etua??? Meinaan siis kun alkoholi on listassa jo ekan 3 ainesosan kohdalla.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 30.03.07 - klo:10:36 »
Yhden kampaajan selitys tähän oli että näin aine kuivuu hiuksista nopeammin eikä hiukset jää lähmäisiksi. Sama kuulemma joidenkin muotoilutuotteiden kohdalla. Mene ja tiedä, ihan kohtuullisen järkeenkäypää.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 30.03.07 - klo:10:40 »
^Voihan se olla noin, että aine kuivuu nopeammin alkoholin ansiosta. Mutta kyllähän se alkoholi hiuksiakin kuivattaa.. Vai onko joku saanut vastakkaisen kommentin denaturoidusta alkoholista?

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 30.03.07 - klo:13:00 »
Alkoholi voi toimia myös muiden aineiden liuottimena.
Itse en käyttäisi aineita, joissa on paljon kuivattavaa alkoholia, INCIlistan loppupäässä se tuskin haittaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

petomaani

• Vieras
« Vastaus #462 : 01.04.07 - klo:13:21 »
Kosteuttaa ja antaa kiiltoa; Herbinan hiuksiin jätettävä suihke. On ainakin minulla toiminut.  :-*

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 01.04.07 - klo:16:56 »
Tarvisin uutta suihkutettavaa ja voidemaista jätettävää, vaihtoehtoja on niin paljon ettei tässä oikein osaa päättää. Sebastianin potion 9:ä tekis mieli kokeilla, L'Anzan hair repair leave-in kiinnostais myös... Mutta viimeksi mainittua en saa hankittua mistään nettiputiikista kun ei ole luottokorttia. Varmaan siis päädyn potion 9:ään (hinta on kyllä huikea hqhairissakin). Suihkittavista saatan hommata Redkenin AS Addictive hair transformerin. Nexxun Luxxtressia saattaisin hankkia jos vain saisin jostain helposti.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 02.04.07 - klo:11:17 »
Sheppa, jos sulla on Electron, niin Lanzaa voit tilata esim ukhairdressers.comista.
Siellä käy Visa Electron ja Lanzat on aika edullisia. Katsopa tuolta nettiiostaminen-osiosta, siellä on kokemuksia ko. putiikista.

Mä olen aivan rakastunut Lanzan hair repair leave in protectoriin. :-*
Sopii mun hiuksille täydellisesti, antaa kiiltoa,jämäkkyyttä, pehmeyttä, ihan kaikkea mitä hiukseni tarvitsevat.