Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562893 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #465 : 02.04.07 - klo:12:04 »
Sebastianin potion 9:ä tekis mieli kokeilla, L'Anzan hair repair leave-in kiinnostais myös...

Toi Sebastianin Potion 9 on kyllä aivan mahtavaa kamaa mun hiuksille :-* Sillä saa volyymia, kiharoita ja kiiltoa. Tulee ihan erilaiset hiukset, kun laittaa Potion 9:ä tai L'Anzan hair repair leave-in protectoria: Sebastianilla tulee kuohkeat ja jämäkät kiharat, L'Anzalla littanat ja pehmeät.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 02.04.07 - klo:14:29 »
Mä olen aivan rakastunut Lanzan hair repair leave in protectoriin. :-*
Sopii mun hiuksille täydellisesti, antaa kiiltoa,jämäkkyyttä, pehmeyttä, ihan kaikkea mitä hiukseni tarvitsevat.

Sama juttu.. En ole käyttänyt vasta kuin vähän aikaa tuota, mutta hyvältä tuntuu. Hiukset on kivemman tuntuiset kuin minkään aikaisemman jätettävän jälkeen ja aika montaa olen sentään kokeillut. Tuo tuntuu tosiaan tekevän hiuksille jotain! Kiillosta en tiedä, mutta jämäkkyyttä ainakin tulee ihanasti  :-*.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #467 : 02.04.07 - klo:16:15 »
^Millainen tuoksu tuossa on? En ole käyttänyt L'anzan tuotteita ennen, enkä tiedä yhtään että minkätuoksuisia ne ovat. Se tuoksu on kuitenkin tärkeä, ainakin mulle  :D

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 02.04.07 - klo:18:06 »
Nyt pistit kyllä pahan... Yritin kovasti tuoksutella tuota, mutta en keksi mitään, millä sitä voisi kuvailla. Tulee ehkä joku kosteusvoide mieleen, saattaa siinä hiukan kookostakin olla siinä tuoksussa. Minusta se tuoksu on melko mieto ja ainakin minun nenään miellyttävä. Ei mitään tigimäistä siis.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 02.04.07 - klo:20:09 »
Kiitti paljon Tarabel ja Ellen! L'Anza kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Tilaus pitää tehdä suht pikaisesti kun jätettäväpuoli on huonossa jamassa... Selailenpa nettiostamista tarkemmin :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #470 : 03.04.07 - klo:16:15 »
Millainen tuoksu tuossa on?

L'Anzan Hair Repair Leave-in Protector tuoksuu mun mielestä banaanille, hyvin vienosti banaanille. Se sampoohan tuoksuu kookokselle ja huuhdeltava hoitis banaanille, ainaki mun nenän mukaan :D

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 03.04.07 - klo:18:43 »
Nexxus Headressista on tullut mun uusi lempparijätettävä! Aivan ihanaa ainetta, tuntuu tällä hetkellä paljon toimivammalta kuin entinen lempparini Potion 9. Headress tekee hiuksista tuuheat ja ryhdikkäät eikä tarvitse pelätä lähmätukkaa, vaikka laittaisi reilumminkin. Harmi ettei sitä saa Lookfantasticista.
1bFii

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #472 : 03.04.07 - klo:19:04 »

L'Anzan Hair Repair Leave-in Protector tuoksuu mun mielestä banaanille, hyvin vienosti banaanille. Se sampoohan tuoksuu kookokselle ja huuhdeltava hoitis banaanille, ainaki mun nenän mukaan :D

Oho! Minun purkistani ei banaaninhajua saa edes hyvällä tahdolla. En tiedä onko syy nenässä vai purkin sisällössä.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 04.04.07 - klo:09:04 »
Tein viikonloppuna täältä saadun ohjeen mukaisesti Miracle Mist ja Altima sekoitusta suihkepulloon ja tuli todella hyvä jätettävä. On selvästi parempi kuin kumpikaan tuote yksinään. Harvoin olen saanut jätettävällä noin hyvää ja sileää tulosta.
2aMii

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #474 : 04.04.07 - klo:11:37 »
Tein jo toisen oman seoksen jätettävää.
Tälläkertaa pullona BC moisture kick, koska siinä on hyvä suihku.
Seos: Tigi O&H (isosta lekasta noin 5-6 pumppausta,
Pullon pohjalla sentti moisture kickiä,
vettä täyteen ja pienenpieni loraus öljyä.

O&H johdosta tuoksu on hyvä. Mä tykkään
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 11.04.07 - klo:16:48 »
Ostin tänään kampaamon poistokorista Four Reasons - vihreä omena merkkistä hoitosuihketta, kun hinta oli vaan 3€. Inciä en pahemmin kerennyt katsoa, mutta silareita ei näyttäisi olevan.

Osaako joku vielä paremmin kertoa, onko tämä tuotteen inci ihan ok?

aqua, cetrimonium chloride, hydrolyzedcollagen, cetyaryl alcohol, propyleneglycol, pyrus malus (apple) fruit extract, diazolinidyl urea, methylpraben, propylparaben, citric acid, sunflower seed oil (helianthusa annuus) phenoxyethanol, ethyl,- propyl-, butylparaben, hydrolyzed keratin, benzophenone 4, panthenol, CI 47005, CI 42090, sorbitol, parfum
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo:12:06 kirjoittanut Tukkis »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #476 : 12.04.07 - klo:13:11 »
Oho! Minun purkistani ei banaaninhajua saa edes hyvällä tahdolla. En tiedä onko syy nenässä vai purkin sisällössä.

Minkä tuoksun sie saat niistä tuoksutettua? Mitä sun nenä haistaa? Ihmisethän haistavat asioita eri tavalla, vrt. joku haistaa O&H:n suklaisena, joku taas kaurakeksimäisenä. Täähän on mielenkiintoinen aihe, onkohan tästä tehty tutkimuksia :D ?

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 12.04.07 - klo:18:58 »
Osaako joku vielä paremmin kertoa, onko tämä tuotteen inci ihan ok?

aqua, cetrimonium chloride, hydrolyzedcollagen, cetyaryl alcohol, propyleneglycol, pyrus malus (apple) fruit extract, diazolinidyl urea, methylpraben, propylparaben, citric acid, sunflower seed oil (helianthusa annuus) phenoxyethanol, ethyl,- propyl-, butylparaben, hydrolyzed keratin, benzophenone 4, panthenol, CI 47005, CI 42090, sorbitol, parfum

Varmaan ihan ok tuote, tuossa on vaikuttavana aineena kollageeni jonka siis pitäisi kosteuttaa. Tuosta omenauutteesta en osaa sanoa että tekeekö hiuksille mitään, tuskin, sillä ei ole kovinkaan paljon hiustuotteissa käytetty ainesosa. Olisiko tuomassa tuoksua tai jotain? Nuo keratiini ja panthenol ei kyllä paljon enää tuo tuotteeseen mitään kun ovat noin loppupäässä, aika huvittavaa että ovat vaivautuneet laittamaan niitä noin pienen määrän kaikkien säilöntäaineiden jälkeen.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 12.04.07 - klo:19:47 »
En tiedä kuuluuko tämä enempi tähän ketjuun vaiko latvasuoja-ketjuun mutta kokeilin tässä ekaa kertaa Redkenin Soft Endsiä ja voi että se teki pehmeät hiukset ilman mitään lähmää (vaikka laitoin melko paljon). Jostain syystä toi ei edes tunnu kovin silikoniselta hiuksissa vaikka olikin sellaista sormissa. Hiuksista ei tullut edes liian raskaat tai mitään. Melkein kun ei olisi mitään mutta latvat vain paremmassa kunnossa kuin normaalisti. Ainakin ekalla kerralla siis vaikuttaa loistotuotteelta. Toivottavasti myös tosiaan antaa jotain suojaa latvoille!

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #479 : 12.04.07 - klo:22:49 »

Minkä tuoksun sie saat niistä tuoksutettua? Mitä sun nenä haistaa? Ihmisethän haistavat asioita eri tavalla, vrt. joku haistaa O&H:n suklaisena, joku taas kaurakeksimäisenä. Täähän on mielenkiintoinen aihe, onkohan tästä tehty tutkimuksia :D ?

Olen varmaan jo johonkin vastaillutkin aiheesta, mutta minusta Leave-in tuoksuu aika lailla sanoin kuvailemattomalle.. Lievästi saippuaiselle, mutta kuitenkin jotenkin ehkä hedelmäiselle tai kookokselle  :-\.

Ja O&H:sta vielä, en saa siitä kyllä suklaata millään, kaurakeksit vielä jotankin ymmärrän, mutta ei sekään oikein kuvaa sitä tuoksua, mikä siinä on. O&H on mielstäni ainvan ihanan tuoksuista, vaikken edes osaa kuvailla tuoksua..  :D