Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 562875 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #510 : 02.05.07 - klo:11:28 »
Myös http://www.haarshop.nl myy Chi-tuotteita, ja Keratin mist löytyy myös tän nettikaupan valikoimista:

http://tinyurl.com/2tg2bg

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 02.05.07 - klo:17:29 »
^veit sanat suusta ... Ittekkin olen kokeillut ties mitä shampoita ja hoitoaineita, mutta jätettäviä en oo kokeillutkaan itseasiassa hirveesti, markettituotteiden lisäksi vaan redkeniltä soft endsiä ja tigiltä muutamia juttuja. Hinnat tietysti rajoittavat kokeiluja, jätettävät on aikasta tyyriitä monesti. 
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 02.05.07 - klo:17:42 »
Mulla vähän sama juttu jätettävien kanssa.

Tulee käytettyä hyväksi havaittua Lanzan leave in protectoria lähes joka kerta.
Vähän aikaa sitten tuli kyllä hankittua Soft ends, mutta en vielä ole sitä "ottanut omakseni" kun tuntuu että toi Lanza vaan on niin hyvää ja paremmin hoitavaa incinsäkin puolesta.
Täytyisi varmaan ottaa Soft ends tehokäyttöön, niin näkisi sen vaikutukset paremmin.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 02.05.07 - klo:18:06 »
Kokeilin eilen Altimaa jätettävänä lähinnä latvoihin, mut ei se oikein vakuuttanut. Tukka jäi jotenkin tahmaseks ja jopa kuivan oloiseksi, eli ei varmaan tuu toiste käytettyä. Tuota Lanzan voidemaista jätettävää olen ehtinyt kokeilemaan pari kertaa, ongelmana mulla kai on se, että sitä tulee annosteltua herkästi vähän liian paljon ja kuivuessaan se siitten saa tukan koppuraiseksi. Mutta jatkan harjoituksia, ehkä se oikea määrä vielä löytyy  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #514 : 02.05.07 - klo:19:42 »
Olen nyt käytellyt aika pitkään useampaa jätettävää kerralla ja tuntuu, että tällä tavalla saa aikaan paljon paremman tuloksen kuin ennen, kun käytin yleensä vain yhtä jätettävää. Hiukset ovat todella hyväntuntuiset kuivuttuaan, latvat tuntuvat selvästi kosteutetummilta ja vähemmän kuivilta kun niihin laittaa useampaa jätettävää jne. Esimerkiksi Redken All Soft Soft Ends ei yksin käytettynä ollut mitenkään erityisen hyvä, mutta nyt kun käytän sitä yhdessä Joicon K-pak Strenghtening Tonicin ja Tigin Ego Boostin kanssa, niin hiuksista tulee aivan mahtavat! Yksinään mikään noista aineista ei itseasiassa toimi näin hyvin, eli synergiaedut ovat selvät. Hiukset eivät tunnu onneksi myöskään yhtään nopeammin likaantuvilta tai mitenkään muutenkaan huonoilta vaikka laittaa useampaa jätettävää ja vielä muotoiluaineita. Tämän vinkin useamman jätettävän käytöstä sain tietysti Juurikasvusta, kun täällä useampikin tuota tekee, joten kiitos jälleen kerran juureksille hyvästä vinkistä! :)

Tuosta jätettävien vaihtelusta, mulla menee nyt aika lailla niin, että käytän tiettyjä jätettäviä koko ajan, ja sitten kun ne loppuvat niin vaihdan johonkin toiseen yhdistelmään. Tällaista tehokäyttöä kuten shampoiden ja hoitoaineidenkin kanssa, että keskityn käyttelemään aina yksiä tuotteita kunnes loppuvat sen sijaan että vaihtelisi joka pesun yhteydessä tuotteita, joita käytän.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #515 : 02.05.07 - klo:19:58 »
Otin käyttöön Sebastianin Potion 9-jätettävän ja se on kyllä hyvää. Laittelen sen päälle Soft Endsiä ja tulee ihana kiilto. Tuo Potion 9 on paljon parempaa kuin Phyto 9. Näiden lisäksi mulla on voidemasina Redkenin Spin Control ja Kerastasen Nutri-Sculpt ja suihkutettavina Lanzan Healing Color Care ja Redkenin Color Extend (tai tää toimii myös hoitoaineena, mutta on tullut käytettyä jätettävänä). Spin Control tuntui aluksi hyvältä, mutta nykyään yritän vaan kulutella pois, kun ei tee mun hiuksille ihmeempiä. Nutri-Sculptia tulee käytettyä kuiviin hiuksiin. Se lähmää kyllä helposti, mutta sillä saa kivasti kiiltoa. Lanzan suihke on hyvää etenkin Soft Endsin kanssa. Redkenin Color Extendistä ei ole paljoa hyötyä, jättää vähän karheaksi.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 02.05.07 - klo:21:08 »
^^Onko täällä useampikin käyttänyt Phyton ysiä ja Sebastianin Potion 9 rinnakkain? Mulla tuo Potion 9 on (Originals-sarjaa) ja tykkään kyllä, mutta himottaisi kokeilla Phytoakin. Potion 9 on suht edullista, mutta onko Phyto 9 suolaisen hintansa väärti verrattuna edelliseen?
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 03.05.07 - klo:12:02 »
Siteeraan tässä itseäni vajaan vuoden takaa:

Mulla on aina ollut jostain syystä joku lievä vastenmielisyys jätettäviä hoitoaineita kohtaan, jotenkin tuntuu että ne vaan lähmää ja latistaa mun tukkaa ja saa sen jotenkin "klimppiseksi". (...) Tähän mennessä ainoot jätettävät mitä oon käyttänyt on Doven Moisture Shield Spray Balsam ja Muumisuihketta lähinnä selvittelyyn. ALTimaa kokeilin kerran jätettävänä ja se oli ihan ookoo, muttei jättänyt mitään sellaista tunnetta että tekisi mieli aina alkaa jätettäviä käyttämään.

Ja mitä tämä foorumi on mulle tehnytkään?  ;D Nyt mulla on 11 jätettävää hoitista! Olen löytänyt omille hiuksilleni ne oikeat leave-in -tuotteet ja lähmäisyys ja klimppisyys on muisto vaan.

Mun lempparijätettävät on K-Pakin vaahto, Sebastianin Potion 9 ja tuo aiemmin hehkuttamani uusi löyty CHI Keratin Mist. Aivan mahtavia tuotteita. Mulla on myös Nexxuksen Luxxtress ja Headress odottamassa joita olen kumpaakin testannut kerran ja sen perusteella Luxx tuntui paremmalta.

Onko täällä useampikin käyttänyt Phyton ysiä ja Sebastianin Potion 9 rinnakkain? Mulla tuo Potion 9 on (Originals-sarjaa) ja tykkään kyllä, mutta himottaisi kokeilla Phytoakin. Potion 9 on suht edullista, mutta onko Phyto 9 suolaisen hintansa väärti verrattuna edelliseen?

Mulla on kumpaakin ja Phyto ysiä en oo tähänkään päivään mennessä saanut toimimaan tukassani. Ehkä suurimpia laatutuotepettymyksiäni. Mutta incihän siinä on loistava ja uskon että monen muun tukassa se on aivan unelma. Se tuntuu käteen kaurapuuron tuoksuiselta voiteelta ja kun sen levittää hiuksiin, se imaistuu hetkessä eikä jätä hiukseen minkäänlaista tunnetta, ei liukkautta, ei pehmeyttä tahi taipuisuutta. Latvat tuntuvat yhtä kuivilta kuin "nature"-tilassa.

Potion 9 on aivan erilaista. Se on oranssia, ehkä vähän sitrukselta tuoksuvaa geelivoidetta joka tuntuu heti käsissä mielettömän liukkaalta ja jättää hiuksiinkin liukkaan, sileän tunnun. Muotoiluominaisuutensa ansiosta hiukset kuivuvat "muotoon", eli esim. kiharat tulevat paremmin esille. Harjatessa kuivan tukan hiusten lievä jäykkyys katoaa ja jäljelle jää pehmeä, aaltoileva pinta! Me likes.  :-*

(Okei, huomasin just että sullahan on jo itsellä tuota Potionia joten tiedät tietysti millaista se on käytössä, mutta tulipahan tietoa muille joilla sitä ei ole.)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #518 : 03.05.07 - klo:12:24 »
Mun lempparijätettävät on K-Pakin vaahto, Sebastianin Potion 9 ja tuo aiemmin hehkuttamani uusi löyty CHI Keratin Mist. Aivan mahtavia tuotteita.

Mie tilasin tuon sun hehkuttaman CHI Keratin Mist -suihkeen eilen. Näköjään ihan viisasti tehty, jos sunkin mielestä Potion 9 on upea tuote.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 04.05.07 - klo:09:37 »
Kiitoksia, Vixen!  :)   Voi olla, että hommaan tuon Phytonkin joskus, mutta en nyt, enkä tuolla hinnalla. Yli 20€ niin pienestä purnukasta on mun mielestä ihan kohtuutonta.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 04.05.07 - klo:09:55 »
Empäs ole vuosiin käyttänyt jätettäviä..Ajattelin kokeilla tuota herbinan suihketta tai ac:ta.Saakohan tuota viimeistä vielä kaupoista? ::) kun nuo pullot uudistui niin ainakaan minimanissa ja anttilassa en ole nähnyt.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #521 : 04.05.07 - klo:11:30 »
Mulla on ollut jos jonkinlaista hiuksiin jätettävää hoitsikkaa, lähinnä markettimerkeiltä (Loreal, Dove...). Kerran sorruin kampaajareissulla ostamaan Tigin Ego Boostin, ja se on edelleen mun ehdoton lempparijätettävä! Hiukset tuntuvat sen laittamisen jälkeen ihanan sileiltä ja ilmavilta, sen jälkeen hiukset on myös helppo selvittää  :D. Tuo aine tuskin on kovin hoitavaa, mutta en sitä ominaisuutta välttämättä hiuksiin jätettävältä hoitsikalta kaipaakaan. Pitäisi varmaan tilata vaikka LookFantasticista uusi purkki - välillähän siellä on ollut paketti, jossa on Dumb Blonde -shampoo ja tuo Ego Boost.

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #522 : 04.05.07 - klo:21:39 »
Empäs ole vuosiin käyttänyt jätettäviä..Ajattelin kokeilla tuota herbinan suihketta tai ac:ta.Saakohan tuota viimeistä vielä kaupoista? ::) kun nuo pullot uudistui niin ainakaan minimanissa ja anttilassa en ole nähnyt.

Tuota AC:n suihketta ainakin täällä päin löytyy myös uusista versioista, pullossa on vähän enemmän tavaraa kuin vanhassa mallissa ja etiketti on sellainen kiiltävä. Hintaakin tietenkin enemmän.  ;) Mutta noita vanhoja voi bongailla varmasti tarjouksista nyt lähiaikoina.
1b M i

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #523 : 05.05.07 - klo:21:05 »
Mä oon tän foorumin (ja aiemmin storen) myötä totaalisesti "jäänyt koukkuun" jätettäviin hoitsikoihin. Ennen tuli käytettyä korkeintaan latvasuojaa ja maksimissaan jotain halpis hoitovaahtoa. Nyt kaapista löytyy pari vaahtoa, ainakin viisi suihketta, "geelimäistä" jätettävää sekä latvasuoja  ;) Aina pesun päälle täytyy laittaa suihkittavaa, vaahtoa ja latvasuoja, jos joku jostain syystä jää pois, niin alkaa suorastaan ahdistamaan...

Suosikeiksi ovat muotoutuneet K-pakin vaahto, PM:n The Conditioner ja Lanzan Magig Bullet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #524 : 08.05.07 - klo:13:14 »
Olen nyt testaillut Jenkkilästä ostamaani CHI'n Keratin Mistiä ja se on kyllä aivan ihanaa ainetta! Todella kevyttä ja jättää hiukset ah niin silkkisiksi!

Laitoin tänään ensimmäisen kerran kyseistä tuotetta hiuksiin ja täytyy sanoa, että tuntuu kyllä olevan oikein hyvää ainetta. Hiukset kiiltää mukavasti, ovat pehmeät, suihke korostaa kiharoita eikä lähmää ollenkaan. Ainoa pieni vika on tuoksussa: se on melkoisen miehekäs tuoksu ja ainakin nyt ensimmäisellä kerralla se oikein leijuu pään ympärillä. Tuoksuuko Supervixen sunkin suihke miehekkäältä?

Toivottavasti useamman päivän käytön jälkeen nenä tottuu tuoksuun, eikä enää haista sitä niin voimakkaasti kuin nyt.