Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549879 kertaa)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #525 : 04.05.07 - klo:09:55 »
Empäs ole vuosiin käyttänyt jätettäviä..Ajattelin kokeilla tuota herbinan suihketta tai ac:ta.Saakohan tuota viimeistä vielä kaupoista? ::) kun nuo pullot uudistui niin ainakaan minimanissa ja anttilassa en ole nähnyt.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #526 : 04.05.07 - klo:11:30 »
Mulla on ollut jos jonkinlaista hiuksiin jätettävää hoitsikkaa, lähinnä markettimerkeiltä (Loreal, Dove...). Kerran sorruin kampaajareissulla ostamaan Tigin Ego Boostin, ja se on edelleen mun ehdoton lempparijätettävä! Hiukset tuntuvat sen laittamisen jälkeen ihanan sileiltä ja ilmavilta, sen jälkeen hiukset on myös helppo selvittää  :D. Tuo aine tuskin on kovin hoitavaa, mutta en sitä ominaisuutta välttämättä hiuksiin jätettävältä hoitsikalta kaipaakaan. Pitäisi varmaan tilata vaikka LookFantasticista uusi purkki - välillähän siellä on ollut paketti, jossa on Dumb Blonde -shampoo ja tuo Ego Boost.

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #527 : 04.05.07 - klo:21:39 »
Empäs ole vuosiin käyttänyt jätettäviä..Ajattelin kokeilla tuota herbinan suihketta tai ac:ta.Saakohan tuota viimeistä vielä kaupoista? ::) kun nuo pullot uudistui niin ainakaan minimanissa ja anttilassa en ole nähnyt.

Tuota AC:n suihketta ainakin täällä päin löytyy myös uusista versioista, pullossa on vähän enemmän tavaraa kuin vanhassa mallissa ja etiketti on sellainen kiiltävä. Hintaakin tietenkin enemmän.  ;) Mutta noita vanhoja voi bongailla varmasti tarjouksista nyt lähiaikoina.
1b M i

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #528 : 05.05.07 - klo:21:05 »
Mä oon tän foorumin (ja aiemmin storen) myötä totaalisesti "jäänyt koukkuun" jätettäviin hoitsikoihin. Ennen tuli käytettyä korkeintaan latvasuojaa ja maksimissaan jotain halpis hoitovaahtoa. Nyt kaapista löytyy pari vaahtoa, ainakin viisi suihketta, "geelimäistä" jätettävää sekä latvasuoja  ;) Aina pesun päälle täytyy laittaa suihkittavaa, vaahtoa ja latvasuoja, jos joku jostain syystä jää pois, niin alkaa suorastaan ahdistamaan...

Suosikeiksi ovat muotoutuneet K-pakin vaahto, PM:n The Conditioner ja Lanzan Magig Bullet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #529 : 08.05.07 - klo:13:14 »
Olen nyt testaillut Jenkkilästä ostamaani CHI'n Keratin Mistiä ja se on kyllä aivan ihanaa ainetta! Todella kevyttä ja jättää hiukset ah niin silkkisiksi!

Laitoin tänään ensimmäisen kerran kyseistä tuotetta hiuksiin ja täytyy sanoa, että tuntuu kyllä olevan oikein hyvää ainetta. Hiukset kiiltää mukavasti, ovat pehmeät, suihke korostaa kiharoita eikä lähmää ollenkaan. Ainoa pieni vika on tuoksussa: se on melkoisen miehekäs tuoksu ja ainakin nyt ensimmäisellä kerralla se oikein leijuu pään ympärillä. Tuoksuuko Supervixen sunkin suihke miehekkäältä?

Toivottavasti useamman päivän käytön jälkeen nenä tottuu tuoksuun, eikä enää haista sitä niin voimakkaasti kuin nyt.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 08.05.07 - klo:13:50 »
^ ellen, mun CHI tuoksuu hyvin miedosti ruusuvedeltä (incissä ekana). Mihinkään miehekkääseen en ole sitä yhdistänyt... hmmm.. joskushan samat tuotteet voi tuoksua erilaiselta? Toivottavasti sun Keratin Mist ei haise sentään ihan Osis-sarjalta, silloin otan osaa!

Tuo Mist on kyllä sellainen ettei sitä oikein voi yliannostella, mielettömän kevyttä ainetta ja spraynokka annostelee tuotetta enemmänkin sumuna kuin suihkeena. Keveydestään huolimatta jättää kuitenkin tuntuvan sileyden ja kiillon.  :-*

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #531 : 08.05.07 - klo:14:53 »
^ ellen, mun CHI tuoksuu hyvin miedosti ruusuvedeltä (incissä ekana). Mihinkään miehekkääseen en ole sitä yhdistänyt... hmmm.. joskushan samat tuotteet voi tuoksua erilaiselta? Toivottavasti sun Keratin Mist ei haise sentään ihan Osis-sarjalta, silloin otan osaa!

Mulla on kasvoveden tilalla ruusunkukkavettä, ja jos tuon CHIn pitäisi tuoksua vähän samalle, niin mie en ainakaan erota sellaista ruusunkukkaista tuoksua. Yritän nuuskututtaa tätä vielä miehellä, että minkä hajuista se hänen mielestään on. Saattaa kuitenkin olla turha homma, sillä ei se ukkeli-rakas osaa oikein tuoksutella asioita ;D En osaa sanoa tuoksuuko se mun mielestä Osis-sarjalta, koska en ole sitä koskaan käyttänyt, näköjään onneksi ;)

No juu, tuoksusta viis, kun se tekee kuitenkin tosi ihanat hiukset ja yliannostus on selkeästi mahdotonta :-* Äskenkin laitoin sitä vielä kuiviin hiuksiin ja kokeilin kiharan erottavuusominaisuutta: hyvin toimii kiharanvirkistäjänäkin. Että kiitos vain suosituksesta ;D

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 10.05.07 - klo:10:24 »
Ostin nyt vihdoinkin L'anzan Leave in protectorin ja ei sitä ole turhaan täällä hehkutettu, on muuten mainiota ainetta. Näin siloinen ja pehmyt tukka mulla ei ole ollut miesmuistiin. Tosin varsinaista hoitavaa voidemaista jätettävää mulla ei ole ollut koskaan, lähinnä silikonisia Redkenin Soft Ends, Goldwellin Instant Silk Fluid ja BC:n latvasuoja, jotka lähinnä koppuroittivat tukkaa. Kerkesin jo miettiä, miksei yksikään jätettävä mulla toimi, mutta onneksi L'anza pelasti.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #533 : 10.05.07 - klo:13:24 »
Noniin nyt löyty ac perfect endings minimanin alekorista..2 euroa maksoi :D

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #534 : 10.05.07 - klo:14:03 »
Onko kellään täällä kokemusta Graham Webbin Silk Repair jätettävästä? Ostin kyseistä mönjää eilen ja kiinnostaa ihan vaan kuulla kokemuksia. Täytyy kyllä myöntää, että olen nyt vasta pidennyksen myötä hankkinut jätettäviä, enkä jotenkaan osaa arvioida niitä..
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 10.05.07 - klo:14:26 »
^ Mulla on eka Silk Repair -jätettävä loppumaisillaan ja olen kyllä tykännyt. Kosteuttaa, mutta ei lätsäytä. Mutta jos tosikosteutusta tarvitsee niin tuo ei kyllä ole oikea valinta. Minulla on ohuet, suht hyväkuntoiset, luonnontaipuisat hiukset ja niille tuo on ihan passeli, kunhan ohessa käyttää silloin tällöin jotain kosteuttavampaakin. Ostan varmasti toistekin.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Cerise

• Vieras
« Vastaus #536 : 10.05.07 - klo:21:47 »
Mullakin on GW:n Silk Repair, hyvää ainetta. Tulee silkkisen tuntuiset ja kiiltävät
hiukset, tuoksukin on ihana  :-*

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #537 : 11.05.07 - klo:12:13 »
^ Kuulostaapas hyvältä. Paljonkos tuossa pullossa on ja minkää hintainen? *laiska kun ei jaksa netistä etsiä*
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 11.05.07 - klo:12:38 »
HS:ssa toi näyttää olevan 17.50€
Tuubissa on 250 ml.
Mäkin olen yhden tollasen käyttänyt, ja kyllä se ihan hyvää muistaakseni oli.
Pitäiskin taas ostaa ja kokeilla mitä se nykyään tekisi mun tukalle.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #539 : 17.05.07 - klo:21:16 »
Kokeilin eilen illalla NG:n pikahoitista jätettävänä. Tein seoksen, jossa oli puolet tuota pikahoitista ja puolet erilaisia marketin jätettäviä, joita multa löytyy (mm. Fade Defyä, Miracle Mistiä, NG:n jätettävää sekä Sunsilkkiä kuiville hiuksille). Laitoin seosta melko runsaasti, mutta tukka ei siitä mennyt yhtään likaisen näköiseksi.

Lopputuloksena oli tosi siloisen tuntoinen ja liukas tukka, jossa ei ole juurikaan pintapörröä. Mulla tämä seos tuntuu päihittävän jopa Kerasilkin ISF:n, joka kyllä teki hiuksista kivan kiiltävät ja liukkaat, mutta joka tuntui myös kovasti korostavan törröttäviä latvoja ja lyhyempiä hiuskarvoja. Tässä ei ole ollenkaan tämmöistä efektiä ja silti hiukset on melkein yhtä liukkaat. :-* Mun tukka on siis normaalisti tosi karhea, joten tätä liukkautta olen hakenutkin. :)

Olen kokeillut NG:n pikahoitista myös kuiviin hiuksiin, ja se kyllä silottaa ihan ok:sti. Toimii kuitenkin paremmin märkään tukkaan. Tavallisen hoitiksen tapaan en olekaan sitä vielä muistanut kokeilla. :D