Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 563099 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #540 : 23.07.07 - klo:12:47 »
Lanzasta pitäville voin lämpöisesti suositella Nexxun Headressia, iso pullo, silottaa tehokkaammin ja kosteuttaa hienosti. Eri asia jos tykkää silikoneista jätettävänä, itse lykkään ne latvasuojana.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 30.07.07 - klo:10:59 »
tein taas itse jätettävän, tällä kertaa O&H hoitoaine + vesiseokseen öljyksi laitoinkin kaupan cocos-rasvaa. (huoneenlämmössä siis nestemäistä). Täytyy kehua tuota suihkepulloa, käytän vanhaa 4R vihreä omena-suihkeputelia, josta tulee todella hienoa suihketta. Eli tuon kanssa uskaltaa noita öljyjäkin laittaa; tarpeeksi vettä joukkoon niin saa levittymään tasaisesti ja kevyelti tukkaan.
1b F ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 31.07.07 - klo:12:04 »
Täytyy kehua tuota suihkepulloa, käytän vanhaa 4R vihreä omena-suihkeputelia, josta tulee todella hienoa suihketta. Eli tuon kanssa uskaltaa noita öljyjäkin laittaa; tarpeeksi vettä joukkoon niin saa levittymään tasaisesti ja kevyelti tukkaan.

Minä ostin keväällä 4R jätettävää omenahoitoainetta ja täytyy kyllä kehua tuota suihketta! Itse tuote ei ole häävi, mutta ei se paljoakaan maksanut. 3€. Sainpahan hyvän suihkepullon.  ;D

Kenelläkään kokemusta Mopin hoitoaineista jätettävinä? C-hydrating?
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo:12:09 kirjoittanut Tukkis »

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #543 : 31.07.07 - klo:13:02 »
Onko täällä useampikin käyttänyt Phyton ysiä ja Sebastianin Potion 9 rinnakkain?
Mulla on kumpaakin ja Phyto ysiä en oo tähänkään päivään mennessä saanut toimimaan tukassani. Potion 9 on aivan erilaista. Se on oranssia, ehkä vähän sitrukselta tuoksuvaa geelivoidetta joka tuntuu heti käsissä mielettömän liukkaalta ja jättää hiuksiinkin liukkaan, sileän tunnun.

Hauska taas miten kokemukset vaihtelee, mulla tuo Potion lähmäsi tukan (tai sitten kampaaja ei osannut annostella sitä oikeaa määrää), tukasta tuli tosi rasvainen ja veltto, sileä kylläkin. Sensijaan Phyto taas tekee mulla juuri tuollaisen sileän ja liukkaan, pehmeän tuloksen, ei latista ja imeytyy hiuksiin/käsiin hyvin. Toisaalta meillähän on erilaiset tukat muutenkin, ja aineiden koostumuksetkin on tosiaan erilaisia. :)

Mun on pitänyti etsiä uusia jätettävä-tuttavuuksia kun AC-suihke meni muuttumaan silikonisemmaksi eikä tulos ole enää ollut hyvä. Ostin viimeinkin Vo5 Fade Defyä ja on osoittautunut hyväksi tasoittajaksi ja painavuudentuojaksi hoitavampien tuotteiden (esim. Lanzan suihkeiden) kanssa käytettynä. Mutta, vaikka kuinka vähän laittaisi niin tukassa tuntuu erikoinen kalvo ja hienoinen inha rasvaisuus, joka jää käsiinkin. Mutta tasoittaa kyllä ihan kivasti, eikä haise juuri miltään, varmastikin tulee käytettyä.

Tuli ostettua samalla myös Elvitalin värjättyjen hiuksille tarkoitettua "syvähoitoa", jonka muistin aiemmilta vuosilta olleen ihan ok tuote jätettävänä. Saas nähdä miltä se tuntuu.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 31.07.07 - klo:18:04 »
Penny: Eikö V05 Miracle Mist suihke vastaa aika hyvin vanhaa AC suihketta? Oletko sitä kokeillut?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #545 : 31.07.07 - klo:21:50 »
^ On mulla sitäkin ollut, vanha versio Mististä oli suosikkina pitkän aikaa - oli tälle päälle paljon parempaa kuin uudistunut jota nykyisin myynnissä. Mutta sitten vanha AC alkoikin yhtäkkiä toimia loistavasti, ja Miracle jäi melkein kokonaan pois kuviosta. Pitäis varmaan vaihteeksi ostaa sitäkin, josko toimisi nyt paremmin. Kiitti siis muistutuksesta Emi-lyn. :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 11.08.07 - klo:18:12 »
Avon ei ole ihastuttanut tukkatuotteillaan, mutta  Keep Clear-päänahan "hoitovoide" vaikuttaa ihan hyvältä. Sisältää lähinnä alcohol denat. ia, parfuumia ja säilöntäaineita, eli kuivattavaa. Aine on kevyttä vaahtoa, ja laitoin sitä aika monta melkein-kourallista ainoastaan päänahkaan. Ehkä hitusen liian paljon, yhdestä kohdasta lähmääntyi aavistuksen, mutta muuten tukka on mukavan ilmava ja puhdas, kuten odottaa saattaa. Katselen huomenna, onko tukka yhtä likainen kuin yleensä. Seuraavalla kerralla voisin koettaa hieman pienempää määrää.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #547 : 12.08.07 - klo:15:51 »
Oon nyt lukenut ylistyksiä sekä Nexxuksen Luxxtress-jätettävästä että Phyto 9 -jätettävästä. Etsinnässä siis olisi todella kosteuttava jätettävä, sillä jätettävän hoitoaineen HG on vielä löytämättä. Sebastian Potion 9, L'anzan Hair Repair Leave-In Protector ja CHI Keratin Mist löytyy jo kotoa, mikään ei ole vielä juuri Se juttu. Mikähän noista kahdesta em. tai joistakin muista jätettävistä olisi kokeilemisen arvoista?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 12.08.07 - klo:16:04 »
Avon ei ole ihastuttanut tukkatuotteillaan, mutta  Keep Clear-päänahan "hoitovoide" vaikuttaa ihan hyvältä. Sisältää lähinnä alcohol denat. ia, parfuumia ja säilöntäaineita, eli kuivattavaa. Aine on kevyttä vaahtoa, ja laitoin sitä aika monta melkein-kourallista ainoastaan päänahkaan. Ehkä hitusen liian paljon, yhdestä kohdasta lähmääntyi aavistuksen, mutta muuten tukka on mukavan ilmava ja puhdas, kuten odottaa saattaa. Katselen huomenna, onko tukka yhtä likainen kuin yleensä. Seuraavalla kerralla voisin koettaa hieman pienempää määrää.

Mulla on myös tätä.Käytän sitä silloin päänahkaan,kun se oikein kutisee ja tuntuu hilseisen rasvaiselta.Tuo oikeasti auttaa ainakin mulla,koska muutaman käytön jälkeen päänahka on taas ihan puhtoinen.Täytyy tosin varoa,ettei mene hirveästi muualle,kuin päänahkaan,koska tuo koppuroittaa hiusta pahasti.Koska tätä ei joudu kovin usein käyttämään,niin on tosi riittoisaa.Tykkään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 12.08.07 - klo:22:06 »
 ^ Joo, hyvältä tuntui vielä tänään, ilmavalta ja puhtaalta. Voisin ottaa vaikka viikottaiseen vakkarikäyttöön.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 13.08.07 - klo:10:58 »
Ellen, mä en ole Phyton ysiä kokeillut, mutta Luxxtressista voisin todeta, että jos sen valmistus joskus lopetetaan (eikä uutta vastaavaa tule heti tilalle), niin mä vedän saman tien tukan siiliksi.  ;D  Laittelen useimmiten muitakin jätettäviä, varsinkin latvasuojaa, mutta Luxxtressia suihkin aina ensimmäiseksi joka pesun jälkeen, enkä kertakaikkiaan vois olla ilman. Ihanan maitomaista, oikeasti kosteuttavaa ja hoitavaa tavaraa, joka ei kuitenkaan latista. Sisältää melko vähän silkkaria, eli tehoa ei välttämättä ihan ekalla käyttökerralla huomaa, mutta pidemmällä käytöllä kyllä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #551 : 15.08.07 - klo:17:23 »
Täytyypä tulla kehaisemaan Sebastianin Potion 9 -jätettävää. Koostumus on vähän geelimäistä, joten on helppo levittää eikä lähmää hiuksia. Jättää latvat pehmoisiksi ja sileiksi. Tuoksu on miellyttävän mieto ja aine tuntuu tosi riittoisalta. Ainoa miinus tulee putkilosta, se on tuollainen "metallinen" ja luulen, että esim. Bepanthen-putkilon tapaan tohon tulee helposti reikiä käytössä. Tässä vaiheessa ei voi vielä sanoa, miten hyvin pitää latvat kunnossa, mutta raportoin siitä sitten myöhemmin. Odotukset on ainakin korkealla. :)
2c F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #552 : 15.08.07 - klo:17:38 »
^ Tuubille tosiaan käy helposti bepanthenit, kannattaa varoa taittelemasta erikoisemmin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #553 : 15.08.07 - klo:17:41 »
^^Sain valmiiksi rikkonaisen LF:stä, suojustin ilmastointiteipillä, todella nätti on nyt  ;)
Mutta koostumuksesta tykkäsin ja hiukset imaisivat sen samantien, edes Ego Boost ei imeydy noin hyvin ja se tuntuu tavattoman vetiselle aineelle.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #554 : 20.08.07 - klo:12:48 »
Tykkään suihkutettavista hoitiksista erityisesti. En käytä juuri lainkaan mitään poishuuhdottavia, ne tekevät hentoisen tukkani niin raskaan oloiseksi.. Kokeilin juuri Sebastianin Potion9 ja tuntui toimivan.. Hiukan pitoa ja kuitenkin tehohoitava. Tykkäsin. Vaikka sinänsä aika raskas, mutta epäsäännölliset kiharani suoristuvat juuri sopivasti :) ..Ei niin hoitava että seuraavana päivänä heti pestävä, niinkuin poishuuhdottavat tekevät minulle sen.
Bonacuren kosteuttava pikahoito on ollut sika hyvä! ..mutta luulen silti että taidan kokeilla seuraavaksi kun se loppuu, niin K-Pakin jätettävää.