Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 556801 kertaa)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #555 : 13.08.07 - klo:10:58 »
Ellen, mä en ole Phyton ysiä kokeillut, mutta Luxxtressista voisin todeta, että jos sen valmistus joskus lopetetaan (eikä uutta vastaavaa tule heti tilalle), niin mä vedän saman tien tukan siiliksi.  ;D  Laittelen useimmiten muitakin jätettäviä, varsinkin latvasuojaa, mutta Luxxtressia suihkin aina ensimmäiseksi joka pesun jälkeen, enkä kertakaikkiaan vois olla ilman. Ihanan maitomaista, oikeasti kosteuttavaa ja hoitavaa tavaraa, joka ei kuitenkaan latista. Sisältää melko vähän silkkaria, eli tehoa ei välttämättä ihan ekalla käyttökerralla huomaa, mutta pidemmällä käytöllä kyllä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #556 : 15.08.07 - klo:17:23 »
Täytyypä tulla kehaisemaan Sebastianin Potion 9 -jätettävää. Koostumus on vähän geelimäistä, joten on helppo levittää eikä lähmää hiuksia. Jättää latvat pehmoisiksi ja sileiksi. Tuoksu on miellyttävän mieto ja aine tuntuu tosi riittoisalta. Ainoa miinus tulee putkilosta, se on tuollainen "metallinen" ja luulen, että esim. Bepanthen-putkilon tapaan tohon tulee helposti reikiä käytössä. Tässä vaiheessa ei voi vielä sanoa, miten hyvin pitää latvat kunnossa, mutta raportoin siitä sitten myöhemmin. Odotukset on ainakin korkealla. :)
2c F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #557 : 15.08.07 - klo:17:38 »
^ Tuubille tosiaan käy helposti bepanthenit, kannattaa varoa taittelemasta erikoisemmin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #558 : 15.08.07 - klo:17:41 »
^^Sain valmiiksi rikkonaisen LF:stä, suojustin ilmastointiteipillä, todella nätti on nyt  ;)
Mutta koostumuksesta tykkäsin ja hiukset imaisivat sen samantien, edes Ego Boost ei imeydy noin hyvin ja se tuntuu tavattoman vetiselle aineelle.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #559 : 20.08.07 - klo:12:48 »
Tykkään suihkutettavista hoitiksista erityisesti. En käytä juuri lainkaan mitään poishuuhdottavia, ne tekevät hentoisen tukkani niin raskaan oloiseksi.. Kokeilin juuri Sebastianin Potion9 ja tuntui toimivan.. Hiukan pitoa ja kuitenkin tehohoitava. Tykkäsin. Vaikka sinänsä aika raskas, mutta epäsäännölliset kiharani suoristuvat juuri sopivasti :) ..Ei niin hoitava että seuraavana päivänä heti pestävä, niinkuin poishuuhdottavat tekevät minulle sen.
Bonacuren kosteuttava pikahoito on ollut sika hyvä! ..mutta luulen silti että taidan kokeilla seuraavaksi kun se loppuu, niin K-Pakin jätettävää.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 20.08.07 - klo:20:01 »
Oon nyt lukenut ylistyksiä sekä Nexxuksen Luxxtress-jätettävästä että Phyto 9 -jätettävästä. Etsinnässä siis olisi todella kosteuttava jätettävä, sillä jätettävän hoitoaineen HG on vielä löytämättä. Sebastian Potion 9, L'anzan Hair Repair Leave-In Protector ja CHI Keratin Mist löytyy jo kotoa, mikään ei ole vielä juuri Se juttu. Mikähän noista kahdesta em. tai joistakin muista jätettävistä olisi kokeilemisen arvoista?

Mulla on Phyto 9 nyt kokeilussa ja toistaiseksi antaisin ääneni sille. Pörröisyyteen taipuvainen tukkani tykkää kovin ja minä myös, ihanan sileät ja kiiltävät hiukset tulee eikä lähmäiset. Budjettini sen sijaan ei tykkää: hintavaa ja saan tuota menemään tukkaan kuitenkin ihan suht reilusti aina kerralla.

Luxxtresskin on mulla kyllä kaapissa odottamassa vuoroaan; ajattelin ensin käyttää vaan tämän Phyton loppuun ja sitten vaihtaa Luxxtressiin, jotta helpommin huomaisi kumpi on parempi pidemmällä käytöllä. Täysin pätevä mun ääneni ei siis (vielä) ole ;)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #561 : 27.08.07 - klo:22:40 »
Oon nyt lukenut ylistyksiä sekä Nexxuksen Luxxtress-jätettävästä että Phyto 9 -jätettävästä. Etsinnässä siis olisi todella kosteuttava jätettävä, sillä jätettävän hoitoaineen HG on vielä löytämättä. Sebastian Potion 9, L'anzan Hair Repair Leave-In Protector ja CHI Keratin Mist löytyy jo kotoa, mikään ei ole vielä juuri Se juttu. Mikähän noista kahdesta em. tai joistakin muista jätettävistä olisi kokeilemisen arvoista?

Ootko kokeillut L'anzan Trauma Treatmentiä? Mä oon käyttänyt sitä pari viikkoa mun kuiviin, luonnonkiharoihin hiuksiin, ja se on tuntunut tosi hyvältä. Kosteuttaa, hoitaa ja tuoksuukin vielä todella hyvälle.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 28.08.07 - klo:08:06 »
^
Onko tossa Lanzassa silikonia? Paljonkin?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #563 : 28.08.07 - klo:13:04 »
^ No onhan siinä, melko paljonkin, mutta myös paljon hyvää. Kävin lisäämässä Trauma Treatmentin jätettävien hoitoaineiden Inci-ketjuun. http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=799.15
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #564 : 28.08.07 - klo:20:41 »
Ootko kokeillut L'anzan Trauma Treatmentiä? Mä oon käyttänyt sitä pari viikkoa mun kuiviin, luonnonkiharoihin hiuksiin, ja se on tuntunut tosi hyvältä. Kosteuttaa, hoitaa ja tuoksuukin vielä todella hyvälle.

Tarkoitus oli juuri etsiä mahdollisimman tai paremminkin kokonaan silikoniton jätettävä hoitis, sillä noissa mun nykyisissä jätettävissä on kaikissa hiukan silikonia mukana. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #565 : 26.09.07 - klo:20:07 »
Hei lyhyttukkaiset! Käytättekö jätettäviä hoitoaineita, onko teillä tarvetta? Kun haluisin jonkun jätettävän, jota voisi silloin tällöin laittaa ainakin tohon vaalennettuun raitaan. Tietysti onhan koko tukkani värjätty, eli miksei koko päähän. Mut siis aika hyvässä kunnossa lyhyt tukkani pysyy, kun sitä leikataan niin usein, mutta joskus tuntuu siltä, että kosteutta puuttuu. Mikä olisi lyhyille hiuksille hyvä kosteuttava jätettävä? Haluaisin myös kokeilla jotain sävyttävää jätettävää, joka ylläpitäisi kylmää sävyä. Suosituksia?
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #566 : 26.09.07 - klo:20:09 »
Mä lyhyttukkaisena käytän kyllä jätettäviä. Voidemaiset oon todennut parhaiksi ehkä siksi, että varsinkin jos on joku silikoninen voidemainen, niin sillä saa hoidettua vähän muotoilua samalla. Ja jätettävä tuntuu mukavasti kiillottavan, silottavan ja tuovan jämäkkyyttä tukkaan. Suihkittavat tekee mun lyhyen tukan aika ohueksi, ne ei tuo samalla tavalla rakennetta kuin voidemaiset. Tällä hetkellä käytössä mulla on Nutri Glossin kiiltohoito ja VO5 Fade defy jätettävä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 26.09.07 - klo:20:21 »
Mä käytän jätettäviä paljonkin, vaikka suht lyhyet hiukset omistankin. Suosikkeja on Lanzan Leave-in Protector, Joicon (vanhan sarjan) vaahtomaiset jätettävät (color endurance, k-pak). Toisinaan käytän myös O&H hoitsikkaa tai Humectressia pienen nokareen jätettävänä. Öljyjä menee myös jätettävänä!

Hah! Jos hiustenhoitaminen on intohimo, niin eihän jätettäviä pidä unohtaa. ;) Hiuksessa on vaalennus, jossa päällä pinkki elumen/suoraväri ja etuhiuksissa altavärjäys mustalla hapetevärillä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Lizine

• Vieras
« Vastaus #568 : 28.09.07 - klo:17:36 »
eli tänne ketjuun pyydettiin tätä nutriglossin jätettävän suihkeen inciä.

Elvital Nutrigloss jätettävä hoitoaine (suihke):

AQUA/WATER, PROPYLNE GLYCOL, LACTIC ACID,HYDROXYETHYL OLEYL DIMONIUM CHLORIDE, HYDROLYZED CONCHIOLIN PROTEIN,PHENOXYETHANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PEG-40, TRIDECETH-12, POLYQUATERNIUM-4, POLYQUATERNIUM-11, LIMONENE, LINALOOL,AMODIMETHICONE,ALPHA ISOMETHYL IONONE, METHYL PARABEN, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL,CITRONELLOL,CETRIMONIUM CHLORIDE,CITRUS LIMONUM/LEMON FRUIT EXTRACT, HEXYL CINNAMAL,PARFUM

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 29.09.07 - klo:14:20 »
Onko toi parempi kuin miracle mist suihke? En osaa hyvin incejä tulkita mutta tossa ei näyttäs olevan paljon silikoonia ???