Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549449 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #585 : 05.11.07 - klo:18:28 »
KC Professional 4R Moisture Mististä kokemuksia? Testailin tuota kaverilta eilen ja tuntui ihanan kosteuttavalta, Inci näytti hyvältä ainakin minun silmääni.  :)

On muuten hyvää tavaraa! Omaa pulloa en (vielä) omista, mutta siskolta olen suihkinut. Selvittää paremmin kuin mikään kokeilemani silikoniton suihke, hyvä INCI, hyvä tuoksu (meloni), eikä hintakaan ole paha (6 jörön tietämillä). Kunhan varastot hieman hupenevat, ostan varmasti tätä seuraavaksi. Taitaa jopa sisältää vielä kaiken hyvän lisäksi UV-suojan (kuten vissiin kaikki 4R-tuotteet).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #586 : 05.11.07 - klo:20:38 »
^ Mullakin on tuota KC Professionalin Moisture Mistiä, mutta en oo vielä kokeillut sitä kertaakaan. Piti vaan ostaa kun oli niin halpaa ja INCI oli aikas hyvä. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 20.11.07 - klo:15:32 »
^Oletteko sitä värjättyjen hiusten suihketta kokeilleet? Tuoksuuko se vadelmalta?

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #588 : 01.12.07 - klo:13:52 »
Mä olen tykästynyt käyttämään Tigin O&H hoitista jätettävänä. Muutenkin mun jätettävät on olleet noita ihan tavishoitiksia eli pyyhekuivaan tukkaan on jääny mm. Nexxus Humectress.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #589 : 18.12.07 - klo:19:06 »
Olen tykkäillyt uudesta jätettävästäni, Kadus Imunal Color Energy -suihkeesta. Tämä selvittää hiukset pesun jälkeen hyvin ja tuoksuu kivan persikkaiselta. Selvittävyys on todennäköisesti silikonien ansiota, mutta tarvitsin myös hyvän selvittävän suihkeen, jotta hiukset saa harjattua ilman suurempaa väkivaltaa. AC-suihkeesta tykkään muuten, mutta siitä ei ole juuri apua selvityksessä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #590 : 23.12.07 - klo:23:14 »
Hassua. Huomasin tänään, kun pistin vähän myöhemmin jätettävät suihkun jälkeen, että näin tulee vielä parempi tulos. Siis sileämpi ja pehmeämpi. Eikä lainkaan takkuja. En ole ennen tajunnukaan kokeilla tätä. Laitoin siis O&H:ta Nexxuksen Luxxtressia ja Bonacuren värihiusten suihkittavaa.

En usko, että öljyt toimisi näin laitettuna vaan jättäisi hiukset lähmäiseksi, mutta näköjään noi toimi hyvin vasta tunnin suihkun jälkeen.

Mites muut, laitatteko ihan heti suihkun jälkeen vai myöhemmin?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 23.12.07 - klo:23:20 »
^ Myöhemmin, silloin kun hiukset ovat jo lähes kuivat. Tulee paras tulos eikä silikonisinkaan tuote lähmää.  :-*

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #592 : 23.12.07 - klo:23:31 »
^ Näköjään! Mä ajattelin eka, että mun hiuksista tulee ihan lähmät, vaikka ainoa silikoninen jätettävä oli BC:n suihke, mutta tuli tosi ihanan tuntuiset hiukset. Oon ihan innoissani, kun keksin tämän! Laitan siis jätettävät tästä lähti melkein kuiviin hiuksiin. Eri asia sitten karitevoi ja öljyt, ne on parempi laittaa kosteaan tukkaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #593 : 24.12.07 - klo:00:45 »
Oon nyt muutamia kertoja käyttänyt Elvitalin Nutri-Gloss jätettävää suihketta hiuksiin, ja tuntuu oikeen kelpokamalta mun tukalle (kuten tämä NG Light -tuotesarja muutenkin). Tuoksuu ihanalle, samalle kuin muutkin NG-tuotteet, on kivan kevyt jätettävä kun on suihke ja auttaa tukan selvittämisessä pesun jälkeen. :) Hoitoteho ei varmaan yllä huippuluokkaan mutta riittää mulle mainiosti!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 24.12.07 - klo:14:09 »
Mites muut, laitatteko ihan heti suihkun jälkeen vai myöhemmin?
Mä laitan suihkun jälkeen pyyhkeen turbaaniksi päähän, ja annan sen olla siinä sen aikaa kun rasvaan kasvot ja kropan, olisko se jotain ehkä 7min tai sellasta.. Eli kyllä ne jonkun verran ehtii kuivua siinä välissä, en tykkää laittaa sellasiin tosi märkiin hiuksiin (jo siksikin että sit ne tiputtelee vettä selkään sitten niin pitkään ;D).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #595 : 24.12.07 - klo:19:09 »
Mulla on se KC 4R:n Moisture ja värjätyille hiuksille olevat suihkeet.Moisture haisee ihan melonille ja se värjättyjen hiusten suihke vadelmaiselle karkille.On tuo värihoitis myös huuhdeltavana ja pidän henkilökoht. enemmän tuosta värihiusten suihkeesta ja huuhdeltavasta.Tuo kosteuttava lähmää hiukset enkä tykkää melonin hajusta.Nutri-glossin suihkutettava on tämänhetkinen suosikkini.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #596 : 30.12.07 - klo:18:28 »
Kyselen uteliaana, minkälainen kulutusvauhti teillä on ollut suihkutettavien jätettävien kohdalla?  ??? Itselläni ei meinaa  millään tulla loppua. Vuosi sitten jouluaattona ostettu XZ hoitosuihke on yhä jäljellä, nesteraja menee  avainlipun kohdalla. Kesällä äidyin ostamaan vielä Luxxtressia, ja se pullo on miltei kokonaan täynnä, En uskalla edes ajatella, kuinkahan kauan se seisoo jemmassa...
XZ on ollut sentään käytössä lähes joka pesun jälkeen useamman painalluksen verran, ja näin hitaasti kuluu pois. Eipä siinä muuta haittaa ole, mutta käyttöikää on pullon ohjeen mukaan vain 12 kk. Tällä kulumisvauhdilla Luxxtress jättipullona kestää minulla varmaan 2010-luvulle..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 30.12.07 - klo:18:32 »
^ Mulla on mennyt kahessa kuukaudessa vo5 miracle mist suihketta yli puolen välin.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #598 : 30.12.07 - klo:21:07 »
Vau! Mä kokeilin tänään ekaa kertaa laittaa jätettävät pää alaspäin ja tuli tosi tuuhea letti :o Aikaisemmin en ollut uskaltanut, ku pelkäsin et päälaen hiukset lähmääntyisi ja ravoittuisi alta aikayksikön, mutta siis täähän toimii! En tosin kauheaa tuuheutta tavoittelekaan, mutta siis käteen ponnari tuntuu reilusti paksummalta! Jätettävänä oli Lanzan Leave-In Protector :-*
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 30.12.07 - klo:21:40 »
Kyselen uteliaana, minkälainen kulutusvauhti teillä on ollut suihkutettavien jätettävien kohdalla?  ???

Hiiiidaaas, mulla on se sinipulloinen joicon daily (uutta sarjaa). Ei se vaan kulu, ollut nyt varmaan vuoden käytössä ja ehkä 1/4 on mennyt. Samoin vaahto-jätettävän kanssa (joicon ce), tuntuu että se pullo on ihan pohjaton. Bonacuren suihkittavaa jämää yritän kans käyttää pois, käytän noita kaikkia siis vuorotellen. Ainut mitä oikeasti kuluu on latvasuoja, tosin nyt mulla on Bonacuren sijasta päivittäiskäytössä Joicon Altima ja se pullohan on 300ml. Lisäksi Ojonin tehistä käytän latvasuojana n. kerran viikossa.

Täytyy tunnustaa että tilasin juuri HQhairista 300millisen Joicon Integrityn, ihan vaan siksi kun halvalla sain ja haluan kokeilla tuota. Varmaan joitain vuosia menee ennen kuin tarvitsen uusia jätettäviä, siis ihan oikeasti 2010 voi olla ihan hyvä veikkaus.
« Viimeksi muokattu: 26.01.08 - klo:18:24 kirjoittanut siili »