Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 581363 kertaa)

jean

• Vieras
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #600 : 31.12.07 - klo:20:09 »
Onko kukaan käyttänyt k-pak rekkua jätettävänä?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 31.12.07 - klo:20:18 »
Mä oon parhaimmillaan saanut (lyhyt tukkaisena) Herbinan hoitosuihkeen kulutettua alle kuukaudessa. :-[ Tuhlari...
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 31.12.07 - klo:21:05 »
Ostin 4R:n värjättyjen hiusten hoitosuihkeen n. kuukausi sitten ja pullo lähentelee loppuaan.  :o Taidanpa suihkutella sitä turhan reippaalla kädellä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #603 : 31.12.07 - klo:21:19 »
En ymmärrä miten joku voi venyttää XZ suihketta vuoden, uskomatonta! :o Mutta tokihan siinä on eroja kuinka usein pesee tukkaansa ja suihkii jätettäviä.

Hmm, pesen itse hiukseni yleensä joka toinen päivä, ja XZ-hoitosuihke on käytössä lähes joka päivä...  Niin että mistään 'venyttämisestä' ei tosiaan ole kyse.  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 01.01.08 - klo:03:18 »
Mulla tuntuu kuluvan suihkittavat aika nopsaan.. Voidemaiset jätettävät kestää paljon pidempään, ja toimii tässä päässä muutenkin paremmin. :)
3a/b F ii

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 01.01.08 - klo:13:33 »
Mulla suihkittavan tuotteen kesto riippuu vähän siitä kuinka paljon suihkin ja kuinka usein. Miracle mist taisi kestää hieman alle 6kk, mutta en muista laitoinko sitä joka pesun jälkeen. Suihkauksia laitoin ehkä 4-6 kerralla. Nyt ainoa käytössä oleva suihke on Redkenin AS Addictive hair transformer, siitä on vielä vähän jäljellä ja olisinko tilannut sen joko vuosi tai 9kk sitten. Niin ja pullon koko on vain 100ml... Se on niin kallista ettei missään nimessä voi suihkia rankalla kädellä. Mut mun tukassa se on myös erittäin toimiva, muutaman suihkauksen kun laittaa niin hiukset pehmenee selkeästi, saattavat jopa lähmääntyä. Ei ainakaan kuivata mulla vaikka sisältää alc. denatia.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #606 : 01.01.08 - klo:13:44 »
Minulla suihkeet kestää huomattavasti kauemmin kuin voidemaiset. Moisture Kick reippaasti yli vuoden ja GHDn Miracle Mist ainakin vuoden. Laitan aina jompaa kumpaa voidemaisen jätettävän lisäksi. Suihkin kuitenkin aika reippaasti, ne vaan eivät kulu.
Pitäisi kokeilla noita markettien jätettäviä enemmän, XZ:n vaniljasuklaa oli ihan kivaa tavaraa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #607 : 01.01.08 - klo:14:15 »
Mullakin suikutettavat jätettävät kuluvat loppuun huomattavasti nopeammin kuin voidemaiset, taidan kanssa suihkautella suthkoth reippaalla kädellä. Miulla ei ole koostumuksen suhteen selvää suosikkia, tykkään yhtä paljon suihkuttivista kuin voidemaisistakin versioista.  Kuten Kemuli totesi, miustakaan Joicon K-pak vaahto ei meinaa kulua sitten millään. Hyvä vaan, kerrankin näin päin. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 02.01.08 - klo:01:24 »
Minulla menee myös suihkeita järjetöntä tahtia. Ruiskin kyllä ronskilla kädellä, mutta silti. Voidemaiset taas kestävät ja kestävät... Nexxus Headress on ollut käytössä puolitoista vuotta ahkeraan ja yhä sitä on reilusti yli puolet jäljellä (400 ml).

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 02.01.08 - klo:12:14 »
Muutama kuukausi sitten ostettu Miracle Mist olikin yllättäen kulunut vain VO5-merkin yläreunaan asti eli en taidakaan olla ihan niin kamala tuhlari kuin mitä kuvittelin, vaikka minusta tuntuu että aika reilulla kädellä tuota suihkuttelen. Voidemaiset jätettävätkin minulla kestävät aina ihan älyttömän kauan, vaikka tukka onkin puoleenselkään.
1c M ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 02.01.08 - klo:20:08 »
^ Mulla on kulunut Vo5 Miracle Mist tuohon samaan kohtaan, vaikken ole käyttänyt sitä edes montaa kertaa. ;D Kuinka usein Sylvia olet sitten käytellyt tuota?
3a/b F ii

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #611 : 02.01.08 - klo:21:43 »
^ Kyllä minä melkein joka pesun jälkeen olen suihkinut sitä päähäni eli pari kolme kertaa viikossa keskimäärin. Aluksi olin tosin tuon kanssa tosi varovainen, kun on vähän lähmäaltis tukka. Mutta minun hiuksenihan ovat aika suorat, lasimaiset ja helposti veltostuvat eli tarvitsevat aika vähän mitään jätettäviä, vaikka pitkät ovatkin. Varmasti esim. luonnonkihara imee itseensä aineita paljon enemmän. :)
1c M ii

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #612 : 04.01.08 - klo:14:16 »
Olen tainnut aikaisemminkin kehua KC Professional 4R Moisture Mist - jätettävää suihketta, mutta pitänee taas mainita asiasta. Omat hiukset eivät koskaan oikeastaan ole olleet kovinkaan takkuuntuvaa sorttia, mutta viime aikoina erityisesti pesussa on päähän tullut järkyttäviä takkuja, riippumatta pesutavasta, pyyhkeen rullauksesta... Oma 4R ei ole ollut näin joululomalla mukana, joten olen käyttänyt XZ Vanilja-Suklaa-suihketta, jolla ei kovin kummoiset selvitystehot ole. Sattumalta edellispäivänä löysin siskon 4R:n ja suihkautin pari suihkausta pyyhekuivaan takkukasaan. Hiukset selvisivät paljon helpommin, oikeastaan vaivattomasti ja jäivät paljon pehmeämmän tuntuisiksi. Ihan parastahan tää on :-*
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 04.01.08 - klo:14:52 »
Mulla on KC Professional Color Save Spraytä ja oon kans ihan in lööv. Aivan ihana vadelma-vanilja tuoksu ja todella hienojakoinen ja tasainen suihku tulee kun pumppaa. Tukka selviää ja tuntuu ja näyttää ihanalta. Ehdoton lemppari suihkutettavista jätettävistä.
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:21:05 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #614 : 04.01.08 - klo:17:25 »
^Juu, pullo on paras, mitä markkinoilta (marketista) löytyy! Ei ainakaan huononna tuotetta ;)

EDIT. Pistetään tähänkin nyt vielä tarkennukseksi, että KC on kampaamosarja, ja pullovertailussa muut käyttämäni aineet marketista.
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:22:23 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.