Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549424 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #630 : 05.01.08 - klo:10:45 »
^Ei jää. Hetkeksi jää kylppäriin leijumaan tuo tuoksu, mutta hiuksiin asti ei oikeastaan ehdi. Harmi sinänsä, hyviä tuoksuja kun ovat.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 05.01.08 - klo:11:17 »
Mistä tietää että tuote on jätettävä hoitoaine eikä latvasuoja? Selasin hairstoren sivuja ja siellä luki niin monessa että hiuksiin jätettävä hoitoaine suojaa latvoja niin eikös se oo sillon latvasuoja eikä jätettävä hoitoaine ???. Mä oon ihan pyörällä päästäni :o. Tai että latvasuoja kosteuttaa tukkaa niin samallahan se hoitaa myös  ::). Onko ees olemassa jätettävää hoitoainetta jossa ei olisi korjaavia ainesosia? Tarvin jätettävän hoitoaineen koska mulla on jo latvasuojia. Onko goldwell kerasilk ultra rich care treatment latvasuoja vai hoitoaine? Alonzo luminescene creme reconstruct on varmaankin latvasuoja  ???.. äääh...

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #632 : 05.01.08 - klo:11:23 »
Yleensä jätettäviksi hoitoaineiksi mielletään kai hiuksia koseuttavat, korjaavat tai muuten vain hoitavat tuotteet, jotka samalla yleensä myös suojaavat hiusta. Latvasuojista puhuttaessa taidetaan taas tarkoittaa esim. hyvin silikonisia tuotteita, jotka eivät varsinaisesti hoida hiusta, mutta suojaavat sitä mm. mekaaniselta rasitukselta ja kuumuudeelta.
2c F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 05.01.08 - klo:11:28 »
Jaa joo no nyt alko selviimään  :). Eli siis silikoonista ettimään, mulla noi on aika vähäsilikoonisia. Etsin sitten ihan väärää tuotettakin jopa. Kiitos  :)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #634 : 05.01.08 - klo:11:32 »
^Siis jos etsit jätettävää, etsi hoitavia. Jos latvasuojaa, etsi silikonisia. Näin päin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #635 : 05.01.08 - klo:11:33 »
Jätettävä hoitoaine on hiuksia kosteuttava, korjaava ja suojaava tuote, joka jätetään hiuksiin pesun jälkeen ja joka oikeasti hoitaa hiuksia. Latvasuoja on silikoninen suoja, joka suojaa hiuksia sen silikonin avulla lämmöltä ja mekaaniselta rasitukselta, kuten Beatrix tuossa edellä jo sanoikin. Latvasuoja on harvemmin hoitava tuote.

Nopean googlauksen jälkeen tuo Goldwellin tuote on poishuuhdeltava tehis, ja tuosta Alonzon tuotteesta on todella hankala sanoa Hairstoren kökön kuvauksen perusteella mitä se on, kai se on korjaava jätettävä.

Jos Hemppis haluat edullisen silikonisen suojan hiuksiin, niin marketeista löytyvä Fructiksen pallomainen pullo on hyvää kamaa, siis silikonista kamaa, jolla saat suojattua latvat oikein hyvin ja taltutettua pörröt.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 05.01.08 - klo:15:46 »
Alkaa kiinnostamaan nämä KC 4R -jätettävät kun tätä vauhtia kehutaan :) Jääkö Color Saven vadelmatuoksu tai Moisture Mistin meloninhaju hiuksiin?

Ei jää, mutta kerran kun seuraavana päivänä talsin vesisateessa, olin haistavinani tuon tuoksun pään ympärillä  ;D

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 07.01.08 - klo:18:09 »
Tarvitsisin suihkittavan ja hyvin kosteuttavan jätettävän hoitoaineen. Silikoni ei haittaa, mutta tietysti mielellään mahdollisimman hoitava. Suosituksia, anyone? (älkääkä sanoko Luxxtress, koska sitä on niin naurettavan vaikea saada ainakaan ehjänä Suomeen)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 07.01.08 - klo:22:58 »
^Taitaa olla vaihtoehdot vähissä.  :P Yleensä toimivamman tuntuiset on pitkälti silikonia. Herbinan hoitosuihke on oikeasti hyvää, silikonitonta ja herkemmin lähmäävää kuin Luxxtress, on vaan aika kiven alla nykyään. PM:n Awapuhi on ihan ok, tosin hoitotehoiltaan lähinnä huono vitsi Luxxin rinnalla.

Oon tähän mennessä tilannut yhteensä viisi pulloa Luxxtressia netistä, eikä yksikään ole hajonnut. Ensimmäinen tuli priimakunnossa kimppatilauksen mukana Nexxustoresta, kolmen pullon satsin tilasin CAP's Hair Suppliesista eBaystä (kaikki ehjiä, ei edes yhtäkään klommoa, mutta olisit nähnyt ilmeeni kun paketti tuli perille... pelkkä flat rate -kuori, eikä minkäänlaista pehmustetta  ;D ). Viimeisimmän tilasin Hairproducts4me:stä kaverille ja tämä oli ainoa, johon oli tullut painauma. Luulis, että tuon Luxxtressin sais ehjänä ainakin Euroopasta tilatessa. Mm. www.thehairshop.co.uk myy Phyto Organicsia.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 07.01.08 - klo:23:12 »
Mä en onnistunut löytämään sitä tuolta hairshopista. :( Oon menossa huhtikuussa Amsterdamiin ja siellä sitä saa ainakin kampaamoista, niin voin itse tuoda sen Suomeen. Tuosta Herbinasta on puhuttu paljon hyvää. Pitäisiköhän sitä yrittää metsästää jostakin siksi aikaa, että saan sitä Luxxia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 08.01.08 - klo:00:42 »
Lanzan Healing Moisture -sarjassa on suihkittava jätettävä jonka pitäisi olla kosteuttava. Sisältää kyllä reilusti silikonia, ja mulla itselläni ei ole siitä kokemusta.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 08.01.08 - klo:08:47 »
Mä en onnistunut löytämään sitä tuolta hairshopista. :(

http://www.thehairshop.co.uk/shopdisplayproducts.asp?page=3 (toiseksi alin listalla)

Kiskurihintaa näköjään vedetään: £14 + postarit.  :o  Jenkeistä löytää helposti n. 10€ postareineen päivineen...
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 08.01.08 - klo:09:34 »
On kyllä aika suolainen hinta. :o Mietin tässä, että jos tekisi jonkun oman suihkittavan sörsselin. O&H:ta ja vettä on ilmeisesti käytetty, mutta missä suhteessa? Sitä mulla löytyisi ja sitten jojoba-, vadelmansiemen- ja mustaherukansiemenöljyjä, joita ajattelin myös suihkeeseen tunkea.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 08.01.08 - klo:11:11 »
Eikö foorumin suuri suosikki Miracle Mist käy? :)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 08.01.08 - klo:11:34 »
^Mä en ainakaan Luxxtressin korvikkeeksi Miracle Mistiä suosittelis. Marketista oon kokeillut Miracle Mistin, Nutri Glossin suihkeen ja XZ:n kosteuttavan sarjan suihkeen, ja kaikki oon kierrättänyt parin kokeilun jälkeen. Nämä kolme toimii enintään selvityssuihkeena ja sittenkin huonosti. Hoitotehoja ei ole nimeksikään. Ainoan poikkeuksen markettipuolella tekee Herbinan suihke, joka tosiaan toimii - paremmin jopa kuin moni kampaamon vastaava.