Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 557170 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #645 : 08.01.08 - klo:11:40 »
Mulla toi miracle mist ei tunnu edes selvittävän takkuja.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 08.01.08 - klo:13:22 »
Tarvitsisin suihkittavan ja hyvin kosteuttavan jätettävän hoitoaineen. Silikoni ei haittaa, mutta tietysti mielellään mahdollisimman hoitava. Suosituksia, anyone? (älkääkä sanoko Luxxtress, koska sitä on niin naurettavan vaikea saada ainakaan ehjänä Suomeen)

Mites olisi KC Moisture Mist -suihke, josta täälläkin on viime aikoina ollut juttua. Olen itse käyttänyt nyt pari kertaa ja voittaa kyllä Miracle Mistin ja AC:n suihkittavan. Tuntuu myös omiin hiuksiin kosteuttavammalta kuin Lanzan Healing Colorcare-suihke.
2aMii

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #647 : 08.01.08 - klo:14:31 »
^Samaa juuri ajattelin suositella. Tähänkin päähän tuntuu jopa silikonisia Miracle Mistiä ja AC:tä siloittavammalta ja kosteuttavammalta.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #648 : 08.01.08 - klo:15:20 »
Myös CHIn Keratin Mist -jätettävä on kosteuttavaa, sisältää kyllä vähän silikonia, mutta ei lähmää sitten yhtään. Harhaanjohtavasta nimestään huolimatta ei sisällä keratiinia, jos osaan lukea tuota INCIä ihan oikein. Saa tilattua www.haarshop.nl:sta, iso pullo alle 15 €:a.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 08.01.08 - klo:22:02 »
Tarvitsisin suihkittavan ja hyvin kosteuttavan jätettävän hoitoaineen. Silikoni ei haittaa, mutta tietysti mielellään mahdollisimman hoitava. Suosituksia, anyone? (älkääkä sanoko Luxxtress, koska sitä on niin naurettavan vaikea saada ainakaan ehjänä Suomeen)
Mä oon tykänny tosi paljon Redkenin värisarjan Total Recharge-suihkeesta :) Tosi hoitavan oloinen ja siinä on aurinkosuojakin. Silikoniahan tossa varmasti on mut jos ei kerran sua haittaa.. Saa noin 14€:n hintaan noista nettikaupoista.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 08.01.08 - klo:22:26 »
Eikö foorumin suuri suosikki Miracle Mist käy? :)

Kyllähän se selvittää, mutta ei juurikaan kosteuta. Ja nimenomaan kosteuttava saisi olla.

Tuo Chi Keratin mist alkoi houkuttamaan, voisinkin lueskella siitä lisää ja ehkäpä laittaa tilaukseen. ;)
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:22:32 kirjoittanut Anissa »
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 14.01.08 - klo:00:13 »
Mua kiinnostaa noi KC Professionalin suihkittavat. Kumpi on kosteuttavampi, Color Save vai Moisture Mist? Varmaankin jälkimmäinen?

Jaksaisiko kukaan naputella niiden incejä tonne oikeaan ketjuun? :)

Entä selvittääkö noi tukan hyvin? Mulla on tällä hetkellä kolme markettisuihkittavaa ja tuntuu, että jokainen tekee vaan jotain, muttei kaikkea. XZ selvittää, Herbina pehmentää ja MM tuo kiiltoa ja sileyttä.
« Viimeksi muokattu: 14.01.08 - klo:00:15 kirjoittanut Margot »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #652 : 14.01.08 - klo:10:48 »
Tuo Chi Keratin Mist alkoi houkuttamaan, voisinkin lueskella siitä lisää ja ehkäpä laittaa tilaukseen. ;)

Mie sain idean hankkia tuo suihkeen Supervixenin kokemuksista, enkä oo katunut. Suihke ei lähmää yhtään, joten sitä saa laittaa paljon, jos haluaa, se selvittää hyvin, eikä tosiaan sisällä mitään rakennepaikkaavaa nimestään huolimatta. INCI löytyy paikaltaan, jos haluat sen tarkistaa.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 14.01.08 - klo:12:09 »
Onko muilla kokemusta graham webbin silk repair silk protein leave-in conditioner jätettävästä hoitoaineesta? Ostin sen enkä tiedä tekeekö se mitään tukkaan kun en ole muuta kokeillut. Vasta hurahdin kampaamo tuotteisiin ja tämä on eka jätettävä sieltä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #654 : 15.01.08 - klo:10:41 »

Mie sain tänään Amerikasta asti lähetetyn Luxxtress-putelin ihan ehjänä kotiovelle asti tuotuna Goddess Withinistä tilattuna. Vähän kyllä pelkäsin tän sun kommentin jälkeen, että miten pullon käy, mutta ihan ehyt se on, ei lommoakaan ole.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #655 : 20.01.08 - klo:18:32 »
Mua kiinnostaa noi KC Professionalin suihkittavat. Kumpi on kosteuttavampi, Color Save vai Moisture Mist? Varmaankin jälkimmäinen?

Jaksaisiko kukaan naputella niiden incejä tonne oikeaan ketjuun? :)

Entä selvittääkö noi tukan hyvin? Mulla on tällä hetkellä kolme markettisuihkittavaa ja tuntuu, että jokainen tekee vaan jotain, muttei kaikkea. XZ selvittää, Herbina pehmentää ja MM tuo kiiltoa ja sileyttä.

Laitoin omistamani Moisture Mistin INCIn oikeaan ketjuun tänne. Tämä on mun kokemuksista kaikkein kosteuttavin ja selvittävin.

EDIT. Jatkokeskustelua helpottamaan laitan samaisen incin vielä esille tähän ketjuun.

KC Professional 4R Moisture Mist

Aqua, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Keratin, Aloe Barbadensis, Benzophenone-4, Hydrolyzed Collagen, Propylene Glycol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Phenoxyethanol, Metylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Parfum.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 25.01.08 - klo:12:27 »
Mäkin olisin muuten ostanut KC:n Moisture Mistin, ( koska on ilmeisesti kosteuttavampi kuin Color Save Spray), mutta värihiusten suihkeessa on niin ihana tuoksu (vadelma-vanilja-hillo). Tosin tuoksu ei jää hiuksiin. Voisin kyllä ostaa tuon toisenkin kokeiluun kun on sen verran halpa.  ;D

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 25.01.08 - klo:13:24 »
Tossa  KC:n moisture mistissä on muuten yllättävän hyvä inci, kosteuttavaa panthenolia ja rakennepaikkaavaa keratiinia ihan incin alussa.. Sain sitä just hiusmallina olemisesta itselleni putelin, odotan innolla kokeilua. Tuoksu on myös ihana meloni.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #658 : 25.01.08 - klo:14:36 »
Hei onko kukaan käyttänyt Over the Topin Whipped Cremeä jätettävänä? Mä oon saanut semmoisen kuvan, että sitä vois käyttää jätettävänä. Pitäis ens kuussa tilata uus jätettävä, kun O&H ei toimi siinä hommassa enää. Niin mietin näiden kahden välillä:

http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=100&SectionID=131&FeaturedProduct=451&pID=1

http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=298&SectionID=122&FeaturedProduct=1112&pID=1

Myös tuo B&B houkuttelis kovasti, vaikuttaa niin suloiselta merkiltä :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 25.01.08 - klo:14:44 »
Mullakin on nyt käytössä toi Moisture Mist. Melonin tuoksu on tosiaan ihana! Ja miten hieno se suihku on. :o Se oli todellinen yllätys, kun on tottunut marketin suihkeisiin, jotka ruiskaisee paljon kerralla yhteen kohtaan. En ollut edes tajunnut, että ne tekevät niin.

On vähän vaikea sanoa, miten tuo vaikuttaa tukan kuntoon. Tukka on kyllä parempi kuin ennen, mutta se voi olla muunkin hoidon ansiota. Oon nyt käyttänyt ja kokeillut niin kaikkea sekaisin. Mut ainakaan tuo ei lähmää eikä lätsäytä, vaan tekee tukasta pehmeän. Luulen sen myös vaikuttaneen siihen, ettei tukka mene enää niin takkuun eikä ole niin vaikea kammata/harjata.