Kirjoittaja Aihe: Jätettävät hoitoaineet  (Luettu 549871 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Jätettävät hoitoaineet
« Vastaus #690 : 06.02.08 - klo:00:11 »
Kyllähän kaikki lisä pinnassa on hyväksi, pointtini kuitenkin siinä että jos vaivaa viitsii hieman nähdä niin kannattaa panostaa erikseen hoitoon (nimenomaan hoitoonhoitoon, ei pieniin määriin incikoristeita) ja erikseen suojaukseen, joka tapahtuu kys. tuotetta paksummalla tavaralla ja näinollen suojaa siis paremmin.

Selvittävyyden kannalta toki hyvä vaihtoehto yleisen edun kannalta - vähemmän kamparaatelua, toimii myös varmasti kiireisten aamujen auttajana. Silti en pitäisi ainoana jätettävänä ja latvasuojana :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #691 : 06.02.08 - klo:00:34 »
Tällä logiikalla jätettävän hoitoaineen päälle tuleva latvasuja saisi siis mieluummin olla Bonacure kuin Soft Ends, joka on paljon sitä lirumpaa, vaikka joukossa onkin vähän hoitavia aineita?  :) Kyllä toki tiedän, ettei Ego Boost mikään huippuhoitava jätettävä ole, enkä itse sitä käyttäisi sellaisenaan, mutta pointtini oli lähinnä, ettei se minusta ole ihan verrattavissa johonkin Elvitalin "jätettävään", joka ei kosteuta yhtään eikä tunnu oikein edes suojaavalta, vaikka lähes pelkkää silaria onkin.  ???
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #692 : 06.02.08 - klo:00:44 »
^ Kokemukseni mukaan kyllä, mahdollisimman paksua tavaraa vaan päälle. Toiselle sopivin on karitevoi, toiselle bonacure ja kolmas ei tarvitse mitään muutenkaan - riippuu toki käsittelyistä ja siitä onko kyseessä ylikuntoisuuttaan kiiltelevä, katkeileva tai kenties värjätty saati kiharrettu hius.

Vertaisin Ego Boostia Elvitaliin sillä erolla, että Elvital on paksumpaa ja suojaa enemmän. Kun ei tykkää niin ei tykkää ;D Ei vaan, totta on se, että Elvital jättää hiuksen helpommin sameahkoksi, tahmeaksi ja vähemmän selvitetyksi, pointti on siinä että kyse on vaan eri silikonien ominaisuuksista ja niiden korreloinnista niiden lisä/ns. hoitavien aineiden kanssa siinä, miten kosteutta sidotaan.

Sekoitan muuten testimielessä latvasuojaksi glyseriiniä eri silikoni(liukkari)lajeihin heti kun saan glyseriinini, raportoin sitten käytännön toiminnan eroja näihin samalle perustuviin aineisiin vähän lähemmin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Ursula

• Vieras
« Vastaus #693 : 06.02.08 - klo:13:06 »
Riippuu minkälaista haet mutta ainakin XZn Suklaa-Vanilja -suihke on ihan kiva ja halpa sekä myös silikoniton jätettävä.
Musta tuo on ihan ok, toimii ainakin mulla ihan hyvin. Tosi takkuisia hiuksia se ei ehkä selvitä kovin helposti, mutta tuo suihke on kiva juuri sen takia, ettei se tahmaa eikä latista hiusta.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #694 : 07.02.08 - klo:18:26 »
Mulla ei kyllä Ego Boost kestä ikuisuutta, kun voin laitan sitä aina monta painallusta, kun mun hiuksissa se ei paljon tunnu  :D yli puol pulloa jo mennyt ja on ollut käytössä n. kuukauden..
Niin ja sen takia kyselin lähinnä Tigiä koska en oo törmänny tämän pikkukaupungin kampaamoissa esim Lanzan tuotteisiin... Voishan sitä tietty tilata jostain.
o&h on mulla käytöss, mutta jätettävänä voisi ehkä olla joku muu.

Breezy

• Vieras
« Vastaus #695 : 08.02.08 - klo:12:48 »
Onko Nexxuksen Luxxtress hyvä selvittävä?
Mistä nettikaupasta sitä voi tilata? HQ:ssa ei enää ole...  :(

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #696 : 08.02.08 - klo:12:56 »
Luxxtress kyllä selvittää takkuisenkin tukan todella nopeasti ja kosteuttaa myös hyvin. Omani tilasin Goddess Withinistä, josta pullo tuli ihan ehyenä kotiin asti kannettuna. Eikä kannata välittää, vaikka GW ei osaakaan kirjoittaa Luxxtressia oikein: kokeilevat sekä Lexxtress- että Lustruss-nimeä ::)

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #697 : 16.02.08 - klo:15:54 »
Täytyy kysyä kun en tajua millä perusteilla pois huuhdeltavia hoitoaineita voi käyttää myös jätettävänä, eli voiko Paul Mitchelin Hair Repair Treatmenttiä käyttää myös jätettävänä  ;D päädyin nyt ostamaan ensimmäistä kertaa korjaavaa hoitsikkaa joten en tiedä sen vaikutuksista mitään. (onko muuten hyviä kokemuksia tästä tuotteesta? ::) )

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 16.02.08 - klo:16:09 »
Olen tilannut Luxxtressini hairproducts4me:stä, tuli nopeasti ja hyvin pakattuna. Postarit käsittääksen pienemmät kuin Goddesissa, mutta toisaalta pakettiin ei mahdu juuri mitään. Tilasin tuon kaverina kaksi 150 ml tuotetta ja kuori oli aivan täynnä, eli pieniin tilauksiin on mielestäni ihan hyvä liike!

Niin vielä sen verran itse tuotteesta että olen tykännyt tosi paljon, kosteuttaa ja selvittää mutta liikaa laitettuna luonnollisesti myös lähmää. Suutin ei ole mikään maailman paras edelleenkään, mutta se on pientä miinusta  :)

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 16.02.08 - klo:16:52 »
Täytyy kysyä kun en tajua millä perusteilla pois huuhdeltavia hoitoaineita voi käyttää myös jätettävänä, eli voiko Paul Mitchelin Hair Repair Treatmenttiä käyttää myös jätettävänä  ;D
Voi käyttää. Monet huuhdeltavat hoitoaineet lähmää tai tahmaa tukan jätettävänä käytettäessä, mutta jotkut taas toimii loistavasti. Eli kokeilemalla vain selviää.
Oma väri takaisin.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 17.02.08 - klo:14:50 »
Pakko nyt tulla vielä tähänkin ketjuun hehkuttamaan uutta rakkauttani, Sebastian Potion 9:ää! ;D
En tosin ole käyttänyt kuin kerran (ja aikaisemmin vähän testatannut pikkuisen likaisiin hiuksiin), mutta voin kyllä sanoa, että mikään tuote aikaisemmin ei ole tehnyt mun hiuksista niin sileitä ja pehmoisia, kuin mitä Potion 9. Tuotetta riittää ihan pienikin määrä, eikä tuossa edes ole juurikaan silikonia, ja silti tekee hiuksista niin siloiset! Tuoksu on kiva mutta aika mieto, ja värikin on kivan pirteä. :D
3a F ii

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #701 : 17.02.08 - klo:16:32 »
Tuli äsken tilattua Joicon K-PAK Reconstruct Leave-In Protectant. Toivottavasti tämä olisi vihdoin mun hiuksille toimiva tuote.  ::) Kai tämä myös kosteuttaa eikä vaan korjaa?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 17.02.08 - klo:16:34 »
^ Kyllä se suurimmaksi osaksi tosiaan vaan korjaa, mutta oli siinä vähän kosteuttavia aineitakin. Minusta tämä on kyllä tosi korjaavaa, jämäköittää kummasti.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #703 : 17.02.08 - klo:16:38 »
^ hyvä. Toivottavasti auttaa tähän mun latvojen katkeilu ongelmaan  8)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 17.02.08 - klo:16:41 »
^ Katkeiluongelmaan latvoissa voisi auttaa ehkä paremminkin tuhti latvasuoja. K-pak vaahto on aika ohutta, eikä se minusta suojaa hirveän hyvin.